www.asu.pl :: Zobacz temat - problem z centralnym zamkiem
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z centralnym zamkiem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
marjac
*
*


Dołączył: Nov 02, 2006
Posty: 51

PostWysłany: Sob Mar 12, 2011 9:38    Temat postu: problem z centralnym zamkiem Odpowiedz z cytatem

witam
Mam taki problem jak zamykam z pilota lub otwieram to mam sygnał ale nic się nie dzieje,jak otwieram to światełka mrugają ale nic poza tym.
Może ktoś zna rozwiązanie problemu ewentualnie gdzie jest schowana magiczna skrzyneczka sterująca centralnym zamkiem,
Pozdrawiam
_________________
______________________________
Dodge Caravan STX 2005 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie Mar 13, 2011 13:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Magiczna skrzyneczka to komputer pokładowy BCM schowany za bezpiecznikami pod kierownicą, steruje wszystkim co masz w wewnątrz. Ale nie wiem co tam chcesz znaleść Wink
Ja bym nie zakładał od razu awarii.
Ściagnij sobie instrukcje i poczytaj o tym, bo możliwe że właczyłeś jakieś zabezpiecznie, a jest tego pełno
np. jak klucz jest w stacyjce wszystkie klawisze nadajnika nie działają

spróbuj tego
Automatyczne zamki mogą być włączane lub wyłączane
wykonując następujące czynności:
1. Zamknij wszystkie drzwi i umieścić klucz w stacyjce.
2. Przekręć zapłonu ON / OFF cztery razy, zakończ
w pozycji OFF. (nie uruchamiać silnika)
3. W ciągu 10 sekund naciśnij wnętrz
drzwi kierowcy przełącznik blokady na pozycję LOCK.
4. Pojedynczy dźwięk gongu będzie oznaczać, że masz
pomyślnym zakończeniu programowania.
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marjac
*
*


Dołączył: Nov 02, 2006
Posty: 51

PostWysłany: Nie Mar 13, 2011 20:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za odpowiedź - niestety nie pomaga.
Mam jesce jedno spostrzeżenie - w przypdku odłączenia akumulatora centralny zaczyna działać prez jakiś czas, ale po jakimś casie przestaje.
Może jeszcze jakieś sugestie?
Podrawiam
_________________
______________________________
Dodge Caravan STX 2005 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Mar 13, 2011 21:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sugestie takie,ze to jest 2005 rok.Zupelnie inna generacja elektroniki niz auta podpowiadajacych kolegow.Oprocz BCM sa jeszcze inne komputery wspolpracujace - KeylessEntryModule i w kazdych elektrycznie rozsuwanych drzwiach bocznych DoorControlModule.Prawidlowe zdiagnozowanie usterki tylko poprzez skaner z oprogramowaniem kompletnym do Chryslera.Chyba , ze bedzie odrobina szczescia i samo sie "naprawi". Rolling Eyes Posprawdzaj,czy boczne drzwi zamykaja sie dokladnie pod wzgledem mechanicznym - wszedzie sa hallotronowe czujniki ewentualnego niedomkniecia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon Mar 14, 2011 0:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moje podpowiedzi pochodzą z instrukcji Chrysler T&C 2006 raczej dotyczy,
jak kolega nie ma to podaję linka http://pdfservicemanual.com/automotive/2006-chrysler-town-and-country-owners-manual-guide.pdf
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pon Mar 14, 2011 6:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ply - zle mnie zrozumiales - Nie podwazam Twej podpowiedzi. Zasugerowalem tylko ze : " jest to zupelnie inna generacja elektroniki niz auta podpowiadajacych kolegow" . To znaczy ze - w r.2005 oprocz wspomnianego przez Ciebie modulu BCM sa jeszcze dodatkowe wazne moduly .Po to,aby kolega marjac byl bardziej zorientowany ,bo prosil o dodatkowe sugestie.I tyle.>><<Przepraszam za niewygody i Prosze tylko w przyszlosci bardzo dokladnie czytac moje posty,bo nie chcialbym abys sie czul urazony. >><< Kiedys na forum podawalem schematy - znalazlem je w moim ImageShack - moze sie przyda .

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon Mar 14, 2011 20:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ależ nie obraziłem się wcale, tylko sprostowałem skąd moja podpowiedz
Kogo jak kogo ale Ciebie Mark i twoje wypowiedzi doceniam i chyba nie tylko ja Smile Pewnie nie dorastam Ci do pięt bo jestem amatorem w branży samocho. ale elektronikiem z zawodu wiec elektronika w autach mnie interesuje. Ze swojej strony staram się pomóc jak mogę i przy okazji sam się czegoś dowiaduję co na pewno zostanie w głowie. Laughing

Wiele osób nie ma pojęcia jaka elektronika jest w tych autach, przeciętny serwis w PL nie daje rady przy prostych awariach. A tu wszystko opiera sie na tym żeby nie grzebać za dużo w kablach tylko przy pomocy odpowiedniego oprzyrządowania (tu skaner DRB3) dostępnego i opatentowanego tylko przez Chryslera szybko zdiagnozować każdą awarię. Moim zdaniem przez to ułatwiają sobie pracę. Niestety serwisy w PL które nie posiadają tego oprzyrządowania działają po omacku
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Mar 16, 2011 1:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ply napisał:
jestem amatorem w branży samocho.
Ooo, ply , nie badz taki skromny....Uwazam,ze masz wspaniale predyspozycje - i gdyby Ci stworzyc warunki,zapewnic dostep do odpowiednich narzedzi i literatury - bylbys wspanialym diagnosta i mechanikiem! Very Happy .......... wiem to z autopsji,bo mamy ten sam zawod.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stankacz
*
*


Dołączył: Mar 23, 2011
Posty: 4

PostWysłany: Sro Mar 23, 2011 20:47    Temat postu: Centralny zamek Odpowiedz z cytatem

Proszę sprawdzić czy otwiera/zamyka się zamek tylnych drzwi. Jeżeli tak oznacza to, że jeden z siłowników drzwi bocznych pobiera zbyt duży prąd i Body Control Module (BCM) wyłącza sterowanie tymi (wszystkimi bocznymi) drzwiami. Po odłączeniu akumulatora BCM się resetuje i układ wraca chwilowo do normalnej pracy. Zamykając/otwierając drzwi proszę zwrócić uwagę na pracę siłowników (odgłosy, powolny ruch). Siłownik , który ma opory mechaniczne przeważnie pobiera zbyt duży prąd i BCM wyłącza system (wszystkie boczne drzwi oprócz tylnych).
Jeżeli nic nie widać pozostaje pomiar prądu siłowników lub ewentualnie kolejne odłączanie siłowników (ewentualnie złączy na drzwiach) w celu lokalizacji uszkodzonego siłownika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob Mar 26, 2011 12:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

stankacz - tak może masz rację, nawet by się zgadzało, czyli trzeba zdejmować wszystkie tapicerki, grzebać, mierzyć, kombinować ale to nie zmienia faktu że DRB3 znalazł by tą przyczynę w parę sekund, czyli masz podejście typowego polskiego elektromechanika (baz obrazy) oczywiście każdy sposób który prowadzi do rozwiązania jest dobry Laughing
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
stankacz
*
*


Dołączył: Mar 23, 2011
Posty: 4

PostWysłany: Sob Mar 26, 2011 14:14    Temat postu: Odpowiedż dla PLY Odpowiedz z cytatem

Piszesz po to aby pisać i zwiększyć ilość postów (to taki polski obyczaj na różnych forach) nie bardzo mając pojęcie o czym piszesz.
W takim przypadku robiłem odczyty przy pomocy DRB3 i tester nie wykazał żadnej usterki. Dodge Service Manual (przeczytaj po angielsku jeżeli potrafisz w tym języku) bardzo często w celu zlokalizowania konkretnej usterki zaleca pomiary multimetrem bo DRB2/3 nie lokalizują tak "detalicznie" usterki!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group