www.asu.pl :: Zobacz temat - Szarpanie podczas jazdy Voyager 2,4 96
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szarpanie podczas jazdy Voyager 2,4 96

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Skuczy
*
*


Dołączył: Apr 18, 2007
Posty: 55

PostWysłany: Sro Lip 08, 2009 19:07    Temat postu: Szarpanie podczas jazdy Voyager 2,4 96 Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie. (nie zagazowany)
Może ktoś miał podobny problem, a mianowicie: podczas jazdy przy stałej prędkości (do 3000 obr.) samochodem coś nim szarpie. Przy jeździe do tyłu muszę dac dużo gazu żeby nim nie szarpało. Przy wciskaniu i puszcaniu sprzęgła gazu również następuje szarpnięcie. Inaczej tego nie potrafię opisac.
Wymieniowy, potencjometr przepustnicy(chyba tak to się nazywa), poduszki silnika i coś tam w sprzęgle, ale mechanik stwierdził że i tak czas na wymianę sprzęgła. Przewody i świece bosch, wymianiane rok remu.
Może ktoś przypuszca jaka może byc przyczyna tych czarpnięc podczas jazdy?
Proszę o pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Lip 09, 2009 9:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z twojego opisu wygląda mi to na brak mocy silnika to może być w szczególności wypadanie zapłonu spowodowane np.świece, kable, cewka ,zbyt niskie ciśnienie paliwa na listwie ,wtryskiwacz, o ale ,żeby mechanik nie mógł tego nazwać po imieniu bo mi to wygląda na wypadanie zapłonu.

No i ewentualnie rozjechany sterownik benzynowy.

a serwis czeka ci wyświetla bo nic nie piszesz na ten temat a znając chryslera to wyświetla przy każdej pierdole.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Czw Lip 09, 2009 11:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sato napisał, a ja mogę się tylko domyślać, że ma rację.U mnie jak padła cewka, a padła na dwóch cylindrach, to auto miało takie same objawy jak u Ciebie. U mnie czasami dodatkowo dochodziło do wystrzału w obudowę filtra.
Jak więc widać, powinieneś sprawdzić te elementy.
Powodzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group