www.asu.pl :: Zobacz temat - imobilazer alarmset
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

imobilazer alarmset

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
robson733
*
*


Dołączył: Apr 09, 2008
Posty: 9
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Lip 09, 2009 18:25    Temat postu: imobilazer alarmset Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie wszystkich Forumowiczów. Mam problem z moim voykiem
od jakiegoś czasu w nie reguralnych odstępach zapala mi się czek ALARMSET i nie pozwala uruchomić silnika. Restartuje komputer odłanczając klemy i odpalam auto. Rafał w ASU zdiagnozował że to imobilaizer. I teraz moje pytanie czy ktoś miał podobny problem, i ewentualnie proszę namiar na kogoś kto umie wyłączyć lub naprawić imobilaizer. Mamy jachać na wakacje, a tu nie wiadomo kiedy autko odpali. POMOCY. Crying or Very sad
Voyek 3.8l AWD sekwencja BRC 98r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Lip 10, 2009 10:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prawdopodobnie brak kontaktu z którymś sterownikiem lini ccd bus + ccd bus -

zakasaj rękawy i do konserwacji elektroniki a dodam masz sporo do sprawdzenia i to nie byle jak.

Zobacz płytę licznika tam występują zimne luty .Jak faktycznie tam będzie zimny lut to zrób zdjęcie tej płytki i wtyczki aby było widać kolory kabli ułożonych w sposób prawidłowy do montażu licznika, ewentualnie je opisz dokładnie chciałem się przyjrzeć czy teoria się zgadza.

Udanych poszukiwań życzę.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
robson733
*
*


Dołączył: Apr 09, 2008
Posty: 9
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Lip 10, 2009 22:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zobacz płytę licznika tam występują zimne luty .Jak faktycznie tam będzie zimny lut to zrób zdjęcie tej płytki i wtyczki aby było widać kolory kabli ułożonych w sposób prawidłowy do montażu licznika, ewentualnie je opisz dokładnie chciałem się przyjrzeć czy teoria się zgadza.


Laughing Witam. Napisze szczerze osobiście się nie znam na tych układach, lutach i tym podobnych, Ale mam po dzisiejszym dniu nowe doświadczenie. Pojechałem voykiem do ASO InterCar Bielany Wrocławskie na miejscu pan pod krawatem wypytał mnie o wszystkie objawy problemu po czym poprosił o kluczyki i podstawił autko na warsztat. Ja zaczekałem przy biurku ,a pana nie było trzy minuty. Wytłumaczył mi że tylko ASO posiada komputer z dojściem do imo ( co według mojego rozeznania akurat jest prawdą). I pomimo odblokowania imo z kompa trzeba przelutować na nowo luty o których mowa więc twoja diagnoza się potwierdza. Pan w krawacie powiedział że to mnustwo pracy i połowę auto trzeba rozebrać ( to okazało się nie prawdą) co zajmnie od czterech do pięciu godzin. Więc zgodziłem się na kompleksową naprawę. Zakupiłem kawę w automaci i przez szybkę zaglądam na postęp prac. Operacja z komputerem trwała około piętnastu minut poczym mechanik rozebrał wspomniany licznik przelutował wszystkie styki w około czterdzieści pięć minut, i zajął się inną pracą. Po trzydziestu minutach pytam pana w krawacie czy są jakieś postępy z moim autem ( i tu zaczna się dziać) pan powiedział mi że jeszcze za wcześnie żeby powiedzieć coś konkretnego. Wyszedłem zapalić na zewnątrz a tam pali mechanik od mojego auta ( bardzo miły człowiek) pytam kiedy skończy mi auto, on że skończone i zgłoszone do odbioru (zgaśiłem papierosa) i grzecznie do pana w krawacie żeby się zoriętował w mojej sprawie. Pan poszedł i po chwili wraca rozpromieniony mówi mi że mechanik na jego prośbę się postarał i auto gotowe, że gwarancja jest na sześć miesięcy, że tylko ASO I że są najlepsi z najlepszych. Sumując około godziny pracy ( fakt mechanik ma sprzęt i wie jak się zabrać do rzeczy) koszt 732zł siedemset trzydzieści dwa złote, bez żadnych części i wymiany czego kolwiek sama robocizna i trochę cyny. Naliczyłem czterech mechaników i dziesięć osób w garsonkach bądż pod krawatem.
Naprawdę mocno przemyślę kolejną wizytę w InterCar Bielany. Szkoda tylko że Rafał w ASU nie ma takiego kąpa. W InterCar sama diagnostyka 200zł w moim przypadku robocizna 400zł i oczywiście vat do każdej pozycji.
Pozdrawiam wszystkich.



Voyek 3.8l AWD sekwęka BRC 98r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Lip 10, 2009 23:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Widać na zimnych lutach robią dobry interes.A te podłączenie do kompa twojego to tak chyba dla zmyłki. Chyba założę własny.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sob Lip 11, 2009 7:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

robson733 napisał:
pan pod krawatem wypytał mnie o wszystkie objawy problemu po czym poprosił o kluczyki i podstawił autko na warsztat. Ja zaczekałem przy biurku ,a pana nie było trzy minuty. Wytłumaczył mi że tylko ASO posiada komputer z dojściem do imo ( co według mojego rozeznania akurat jest prawdą). I pomimo odblokowania imo z kompa trzeba przelutować na nowo luty o których mowa więc twoja diagnoza się potwierdza. Pan w krawacie powiedział że to mnustwo pracy i połowę auto trzeba rozebrać ( to okazało się nie prawdą) co zajmnie od czterech do pięciu godzin. Więc zgodziłem się na kompleksową naprawę.



Dochodzę do wniosku że najlepsze interesy robi się na ściemie Confused szkoda że w autoryzowanych serwisach,gdzie korzystając z ich usług człowiek powinien mieć pewność że go nie oszukują Wink (pomijąjąc ceny Very Happy )

Faktycznie w ASO maja komputery którym mogą <pogrzebać > przy imo ,ale żeby się do niego dobrać musi być kod PIN ,jęśli go nie masz,to go sprowadzą ,ale prawie wszyscy chcą za tą usługę około 400zł,i nie jest to do załatwienia w 5 minut(ja czekałem godzinę) i napewno nie omieszkali by ci to doliczyć do rachunku Wink

Zimne luty to typowa usterka,i tym bardziej w serwisach wiedzą jakie są objawy (broszury informacyjne dla autoryzowanych serwisów),facet od razu pewnie wiedział co jest grane tylko walił ściemę żeby cię naciagnąć.

A swoją drogą niemogłeś tak jak normalny klient zostawić auto na te 5 godzin i potem odebrać zadowolony że te 700 zł za 5 godzin ciężkiej pracy to nie tak drogo Laughing
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
robson733
*
*


Dołączył: Apr 09, 2008
Posty: 9
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Lip 11, 2009 15:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="sato"]Widać na zimnych lutach robią dobry interes.A te podłączenie do kompa twojego to tak chyba dla zmyłki. Chyba założę własny.




Co prawda to prawda. Ale z tymi lutami to masz 100% racji. Jeśli kiedyś sytuacja się powtórzy to sam się odwarze. Myślę że to wystarczy. A z kompem to ściema.




Voyek 3.8l AWD sekwęka BRC 98r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
robson733
*
*


Dołączył: Apr 09, 2008
Posty: 9
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Lip 11, 2009 15:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A swoją drogą niemogłeś tak jak normalny klient zostawić auto na te 5 godzin i potem odebrać zadowolony że te 700 zł za 5 godzin ciężkiej pracy to nie tak drogo Laughing



Mogłem. A szklanka jest w połowie pełna, czy w połowie pusta.
Pozdrawiam.



Voyek 3.8l AWD sekwęka BRC 98r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sob Lip 11, 2009 21:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Samo życie,w moim fachu jest odmiana skrzyni manualnej co do wyjęcia tarczy sprzęgła i docisku czas pracy to półtorej godziny ze względu na cofnięcie wałka głównego skrzyni. Serwis zabiera na warsztat i liczy sobie za wyjęcie silnika Laughing
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group