www.asu.pl :: Zobacz temat - Rozrzad neon2000r, kiedy nalezy zmienic ????
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozrzad neon2000r, kiedy nalezy zmienic ????

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Pryput
*
*


Dołączył: Jan 29, 2009
Posty: 7

PostWysłany: Wto Lut 03, 2009 18:38    Temat postu: Rozrzad neon2000r, kiedy nalezy zmienic ???? Odpowiedz z cytatem

Kupilem sobie ladnego neona 2000r, przebieg niecale 80tys km, ale niestety nie dostalem zednej ksiazki serwisowej. Czy ktos moze mi powiedziec przy jakim przebiegu w chryslerach robi sie zmiane rozrzadu. bo nie mam pojecia czy ktos juz tam zmienial, czy czeka mnie kolejny wydatek.. Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lut 03, 2009 22:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

stara zasada jest ze zmienia sie po zakupie auta,no chyba ze jest na lancuchu i wymiane robi sie przy remoncie silnika
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Pryput
*
*


Dołączył: Jan 29, 2009
Posty: 7

PostWysłany: Wto Lut 03, 2009 22:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No wiem ze tak sie powinno robic, tylko ze wymiana jest dosc kosztowna a u mnie ciezko z kasa, wiec jesli nie jest konieczna zmiana to chce to zrobic w miare mozliwosci jak najpozniej. Wiec jesli ktos wie po jakiej ilosci km nalezy zrobic w neonie rozrzad, prosze o info Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lut 03, 2009 23:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A masz 100% gwarancje przebiegu??,niech ktos ci oceni stan paska i napinacza,warto tez sie dowiedziec czy rozrzad jest kolizyjny czy nie.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sro Lut 04, 2009 8:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pryput napisał:
No wiem ze tak sie powinno robic, tylko ze wymiana jest dosc kosztowna a u mnie ciezko z kasa, wiec jesli nie jest konieczna zmiana to chce to zrobic w miare mozliwosci jak najpozniej. Wiec jesli ktos wie po jakiej ilosci km nalezy zrobic w neonie rozrzad, prosze o info Smile

Może napisz jaki masz silniczek bo chyba kilka wkładali.Jeśli masz silniczek 16V to proponował bym wymianę,jeśli się zetnie to z kosztami się nie pozbierasz.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Sro Lut 04, 2009 11:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pasek nie jest taki prosty do zerwania. W neonie średnia żywotność paska to około 100kkm, chyba że był wcześniej "katowany". Ja wymieniałem przy 130kkm, i firmowy był jeszcze w znośnym stanie - ale! rolka napinająca już była na granicy zgonu - a przeskoczyć wtedy może... W neonie pierwsza leci też pompa wody, a wtedy całość rozrządu warto machnąć. Dwa, masz pewność, że licznik nie "kręcony"?
Tak więc przed "setką" lepiej zmienić cały zestaw (z pompą). Same części drogie nie są... za to zdaje się, że w modelu 2000 łatwiej się to wymienia niż w starych;)

PS. W neonach od 2000 jest jeden silnik - 2.0 L A588 I4, SOHC i 16V. I tak, jest kolizyjny.
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sro Lut 04, 2009 17:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wprawdzie neona nie posiadałem ale zasada jest podobna.Nie oceniam paska po wyglądzie bo to jest bład.Ścina się łatwo.Miałem autko 4cyl.16V i o dziwo silnik stanął na wolnych obrotach.Próba rozruchu nic nie dała bo wał zblokowało.
Po rozebraniu góry sześć zaworków skrzywionych,jeden złamany i wpity w tłok.W tłoku dziurka Laughing Nie chcę straszyć.
Zastanawia mnie tylko dlaczego ściął się na wolnych obrotach a nie na 3000obr/min(wtedy to byłaby sieczka).
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
nomore4
*
*


Dołączył: Mar 03, 2005
Posty: 88
Skąd: Plewiska

PostWysłany: Sob Lut 21, 2009 15:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam! Miałem pierwszą wersję neona. Teraz jestem posiadaczem drugiej wersji. Neon I 94-99 miał serwisową żywotność paska 170 tys.km., ale zgodzę się z opiniami wyżej ze najlepiej po zakupie odrazu sobie wymienić i wiesz co masz - nigdy nie masz pewności czy licznik nie jest cofnięty - w innych krajach też cofają liczniki w autach które ida na handel. Sam pasek rozrzadu - DAYCO to koszt ok. 85zł. Niestety wymiana w Neonie II jest trudniejsza - mechanik nie był pocieszony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mysiauek
*
*


Dołączył: May 02, 2007
Posty: 630
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sro Lut 25, 2009 11:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A mnie strzeliła swego czasu pompa wody bo żydowałem 200pln żeby ją kupić i co: i zesrany silniczek a koszty były ...spoooooooooooore ...
Dostań gdzieś np jeden zawór ... kupowałem całą używaną głowicę Smile
Trochę scykałem się wyprzadzając na 3 pasach do Katowic ...a tu niespodzianka...

Wymień wszystko i miej spokój !!
_________________
entuzjasta... bo nie mam już amerykańca ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Sob Lut 28, 2009 23:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nomore4 napisał:
Niestety wymiana w Neonie II jest trudniejsza - mechanik nie był pocieszony.


Jestem pod wrażeniem - to tam się dało coś jeszcze bardziej skomplikować???
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group