www.asu.pl :: Zobacz temat - voyager 2,5TD 1997 - tryb awaryjny silnika?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

voyager 2,5TD 1997 - tryb awaryjny silnika?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
shershen
*
*


Dołączył: Oct 05, 2007
Posty: 41

PostWysłany: Nie Sty 11, 2009 20:30    Temat postu: voyager 2,5TD 1997 - tryb awaryjny silnika? Odpowiedz z cytatem

Witam,
do tej pory bylem bardzo zadowolony z wynalazku VM, ale jednak cos sie dzieje...

W czasie jazdy nagle (zwykle przy hamowaniu) pedał gazu przestaje działać - obroty spadają na 1200 i nic nie daje sie zrobic. przy zmianie biegów obroty spadaja do 900 ale podnosza sie do 1200. Na V biegu mozna jechac 50-60 km - zupelnie jak na tempomacie.
W czym moze byc problem?

Dodam ze po zatrzymaniu sie (np. na swiatłach) i wyłaczeniu stacyjki na 5 sek. i ponownym odpaleniu silnika wszystko jest ok. Az znowu w jakims momencie pedal gazu przestaje reagowac a obroty spadaja na 1200.

Podejrzewam jakis problem komputera. moze ktos ma kaies pomysly co do diagnozy?
Czytalem wiele podobnych postów na forum ale chyba zaden nie był podobny do mojegp problemu...
_________________
Grand Voyager 2,5 TD 1997
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
SirTrojan
*
*


Dołączył: Dec 28, 2005
Posty: 104
Skąd: W-WA - miasto seksu i biznesu

PostWysłany: Nie Sty 11, 2009 21:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wlasnie mam to samo tyle ze w CRDku

dzis wypsikalem kontaktem styki pedała gazu i zrobilem mala runde - na razie ok.

mialem IDENTYCZNE oznaki.

zobacze czy czyszczenie wystarczyło czy to tylko ten jeden szczesliwy start bez trybu awaryjnego.


Edit: przejechałem jeszcze kilka kilometrów i dalej bez problemów.

EDIT: no i lipa
Odwilż i chlapa na drogach spowodowały że błąd powrócił... nie obejdzie się beż gruntownego przeglądu instalacji
_________________
-PZDR-

Grzegorz
Infiniti FX35 '06 AWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
shershen
*
*


Dołączył: Oct 05, 2007
Posty: 41

PostWysłany: Pią Sty 16, 2009 9:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie niestety tez lipa, po pierwszym psikaniu WD40 duza poprawa, a teraz znowu powaraca...

Moze ktos kto sie zna na komputerach podpowie jak to diagnozować?
Czy pozostaje gruntowna analiza wszystkich wiązek przewodowych....
_________________
Grand Voyager 2,5 TD 1997
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
vito65
*
*


Dołączył: Jan 16, 2009
Posty: 4

PostWysłany: Pią Sty 16, 2009 15:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

powodem tego jest najprawdopodobnie wylacznik na pedale hamulca on rozlancza pedal gazu u mnie bylo to samo podkleilem okraglym filcem z tasma samo przylepna uzywa sie to do podklejania nog od krzesel i wszystko jest okej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
shershen
*
*


Dołączył: Oct 05, 2007
Posty: 41

PostWysłany: Pią Sty 16, 2009 21:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jutro zajrze to zobacze czy to cos da...

tylko nie wiem po co ten filc? Ten wyłącznik nie odbija dobrze czy wrecz przeciwnie / nie wciska sie do końca?
_________________
Grand Voyager 2,5 TD 1997
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
vito65
*
*


Dołączył: Jan 16, 2009
Posty: 4

PostWysłany: Pią Sty 16, 2009 21:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podkleilem filcem bo akurat tam mi pasowal gruboscia tak zupelnie przypatkowo mozesz cos innego zastosowac chodzi o to zeby pedal hamulca wciskal ten wylacznik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
SirTrojan
*
*


Dołączył: Dec 28, 2005
Posty: 104
Skąd: W-WA - miasto seksu i biznesu

PostWysłany: Czw Sty 29, 2009 15:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MOżesz trochę jasniej?

Chwilowo u mniej jest poprawa ale nie potrwa to długo.

Co podkleiłeś tym filcem? Jakie to ma mieć zadanie?
Jak możesz wrzuć jakieś foto.
_________________
-PZDR-

Grzegorz
Infiniti FX35 '06 AWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Pią Sty 30, 2009 0:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie prościej wymienić ten wyłącznik? A tak w ogóle to nie psika się styków i wyłączników WD40 i podobnymi, a środkami do elektronika np. Kontakt S i Kontakt U AG Chemii...
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
shershen
*
*


Dołączył: Oct 05, 2007
Posty: 41

PostWysłany: Sob Sty 31, 2009 21:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam, byłem własnie na Słowacji,samochód jechal super, ale na wyzszych predkosciach, kiedy zwaln iałem w miastach i korkach do 50 km, problem sie od razu pojawiał.

Moze to jednak inny problem, a nie wina wyłacznika?
Moze to silniczek krokowy (o ile jest taki w dieslach)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group