www.asu.pl :: Zobacz temat - [windstar] problem ze zgaszeniem winniego
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[windstar] problem ze zgaszeniem winniego

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
kubas
*
*


Dołączył: Jul 14, 2008
Posty: 101
Skąd: Mosina

PostWysłany: Czw Sty 15, 2009 17:23    Temat postu: [windstar] problem ze zgaszeniem winniego Odpowiedz z cytatem

Panowie ...help me

Mam problem z gaszeniem winniego - objawiło się to tak, że dziś podjechałem na stację i po zatankowaniu odpaliłem autko...zastanowiło mnie że odpaliło ale to pokrętło przy stacyjce obróciło mi się zadziwiająco lekko..ale cóż - pojechałem do Poznania, gdzie nie mogłem wyłączyć autka - pokrętło się kręci, kluczyk mogę wyjąć a autko i tak działa...dobra - wróciłem do domu i myślałem że odłączenie aku coś da...a tu dupa blada, autko jak gada tak gada....ok - odkręciłem od klemy jeden z tych kabli co jest przykręcony - auto dalej gada....chciałem się dostać do kostki stacyjki ale nie dałem rady...w końcu wypiąłem jakiś bezpiecznik i w końcu autko zgasło

Ale teraz proszę o radę co się mogło stać, co mogę teraz zrobić i co sprawdzić no i najważniejsze - jak to naprawić

help me ....
_________________
kubas...
Ford Windstar 97, 3.0 V6,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Sty 15, 2009 17:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najprawdopodobniej masz diesla Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
kubas
*
*


Dołączył: Jul 14, 2008
Posty: 101
Skąd: Mosina

PostWysłany: Czw Sty 15, 2009 17:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehe...nie dość że to nie diesel to nawet LPG nie mam Rolling Eyes
_________________
kubas...
Ford Windstar 97, 3.0 V6,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Sty 15, 2009 18:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja bym stawial albo na uszkodzona stacyjke, albo na "sklejone" styki przekaznika poprzez ktore ECU a w efekcie caly zaploni silnik dostaje napiecie. ale najpierw sprawdz stacyjke!
a na przyszlosc - uwazaj z odlanczaniem aku przy pracujacym silniku, bo bardzo czesto pada wtedy regulator napiecia! a samochod najlepiej jest zgasic wyciagajac przekaznik/bezpiecznik pompy paliwa.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Czw Sty 15, 2009 19:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pracował dalej bo alternator ma samowzbudny i nie potrzebuje napięcia aby oddać napiecie i nadal w instalacji utrzymywał się prąd z alternatora.
Zastanawiając się co bym zrobił w twojej sytuacji to chyba odpiąłbym kostkę od cewki zapłonowej i by zgasł.
Jak w/w post też stawiam na stacyjkę.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Sty 15, 2009 20:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak jak koledzy stawiam na stacyjke zwłaszcza że przy ostatnim jej użyciu czułeś jej inne zachowanie.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kubas
*
*


Dołączył: Jul 14, 2008
Posty: 101
Skąd: Mosina

PostWysłany: Czw Sty 15, 2009 21:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
ja bym stawial albo na uszkodzona stacyjke, albo na "sklejone" styki przekaznika poprzez ktore ECU a w efekcie caly zaploni silnik dostaje napiecie. ale najpierw sprawdz stacyjke!
a na przyszlosc - uwazaj z odlanczaniem aku przy pracujacym silniku, bo bardzo czesto pada wtedy regulator napiecia! a samochod najlepiej jest zgasic wyciagajac przekaznik/bezpiecznik pompy paliwa.


a jak sprawdzić czy nic nie popsułem ?

co do bezpiecznika....wpadłem w końcu na to...ale na samym końcu niestety
_________________
kubas...
Ford Windstar 97, 3.0 V6,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
jacekz
*
*


Dołączył: Dec 15, 2007
Posty: 326

PostWysłany: Pią Sty 16, 2009 9:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak autko z LPG nie sekwencja, zazwyczaj da sie zgasic jak swieczka, czyli nalezy dmuchnac w koletor, filtr powietrza lub porzadnie dmuchnac w bezpiecznik przeciw wybuchowy(nie wiem jak ta klapka sie nazywa).
Odlaczajc kleme mogles przepalic mase rzeczy, komputer silnika, skrzyni, jakis zaworek w skrzyni, radio, zarowki........ Nigdy nie robcie tego w domu Wink
_________________
Windstar 3.0 '97 - ręka noga mózg na ścianie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Pią Sty 16, 2009 14:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w tylnej skrytce jest bezpiecznik od pompy paliwa. W przypadku stuczki moze tam wyskoczyc, ale nie wiem czy nie mozna tez wylaczyc tam pompe. Ja swoja stacyjke mam tez rozjechana, ale poki co ratuje sie przytrzymujac kluczyk w stacyjce gdy przekrecam za motylki. Ponoc czesto ludzie uszkadzaja sobie stacyjke krecac za kluczyk zamiast za motylka.
PS.
Pzdr z cieplejszej Szwecji. Tu jest powyzej 0 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Sty 16, 2009 15:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wątpię że są tacy zdolni żeby kręcili za sam kluczyk.

Musisz rozebrać stacyjkę i sprawdzić co sie tam stało, z części stacyjki widać że składa się ona z dwóch części: zamka i włącznika


_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Sob Sty 17, 2009 17:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek34 napisał:
Wątpię że są tacy zdolni żeby kręcili za sam kluczyk.

są, są. Jak raz zobaczyłem to teraz zawsze przypominam na myjni, warsztacie (nie mającym do czynienia z amerykańcami), na przeglądzie...
Już na powrót w zimnej Polsce Smile
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group