www.asu.pl :: Zobacz temat - nie..odpala
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

nie..odpala

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Nie Lis 16, 2008 13:29    Temat postu: nie..odpala Odpowiedz z cytatem

Mój wini.. od kilku dni troszke nierówno pracował ,kilka razy zgasł..i co ciekawe nie odpalał odrazu tylko po kilkudziesieciu sekundach az w końcu zgasł (całe szczescie ze 80m od domu, to go poprostu dopchalismy z synami) i juz nie chce odpalic... ,,wychehłałem,,akumulator do zera i nie odpolił..miałem nadzieje ze moze to brak paliwa(wskaznik był dosc blisko czerwonego..ale nie ...dolałem 10l i dalej nie pali...zanim podeime decyzje o ,,fachowcu ,,( najprostrze ) mzoe mi ktos doradzi od czego zaczac ,jutro zaczne od sprawdzenia czy jest iskra ...to najłatwiej ...ale moze ktos miał cos podobnego ...i wie jak to wyleczyc...DZIĘKI.POZDRAWIAM
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Lis 16, 2008 14:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zacznij od pompy paliwa i cisnienia na listwie wtryskow.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Nie Lis 16, 2008 14:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W większości instalacji gazowych można uruchomić silnik na gazie przytrzymując przycisk na sterowniku gaz/paliwko,jeśli na gazie odpali to coś z zasilaniem paliwa patrz post wyżej.Jeśli na gazie nie odpali podejrzewał bym brak iskry i uszkodzony czujnik położenia wału lub złącza elektryczne-poszukaj w tematach.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Nie Lis 16, 2008 16:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po przekreceniu stacyjki słychac brzeczenie w okolicach zbiornika paliwa ....mam senkwencyjna instalacje gazowa ..i chyba w takim przypadku nie mozna odpalic na gazie ..czy sie myle...gdzie jest czujnik połozenia wały..dzieki za zainteresowanie
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Lis 16, 2008 17:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mimo gazu auto odpala sie na benzynie. padajaca pompa to czesty objaw w autach na gaz.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Adriano
*
*


Dołączył: Feb 27, 2008
Posty: 247
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie Lis 16, 2008 17:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiście za na sekwencji mozna odpalić auto Cool

nacisni przycisk gaz/paliwo jak radzi ci kolega lift i trzymaj go...
Jednoczesnie przekręc stacyjke (lampka od gazu nie powinna migac tylko sie najzwyczjniej swiecic) jesli swieci to mozesz odpalac i tym sposobem odpalisz na gazie Smile . Jak cos nie wyjdzie to daj znac
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Lis 16, 2008 19:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja stawiam na zarznieta pompe! to ze ja slychac po wlaczneiu stacyjki swiadczy tylko o tym ze silnik pracuje, ale cisnienia wcale nie musi dawac!
i nieprawda jest ze wszystkie instalacje da sie odpalic na gazie ale TRZEBA probowac!
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Lis 16, 2008 20:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zgadza sie! tez nie twierdzielm,ze sie nie da. automatycznie auto odpala sie na Pb. niektore instalki pozwalaja na odpalenie lpg w trybie awaryjnym-wymuszonym. nie jest to jednak zdrowe. zarznieta pompa-jak pisze marcys-bedzie slyszalna.moze nawet bardziej niz sprawna natomiast nie bedzie podawala odpowiedniego cisnienia. sam wymienialem u siebie w poprzednim aucie juz 2 pompy(jazda na lpg ,niski stan benzyny, i najczesciej JEDNORAZOWE wyjezdzenie benzyny do konca. w pontiaku kolegi tez juz wymienialismy. obajawy: problemy z odpalaniem, brak mocy. podejrzewalismy wszystko(czujniki polozenia walu i walka,przeplywomierz,tps itp) na koncu rozlecial mu si erozrusznik(od problemow z odpalaniem). po wymianie pompy(160 zl) auto jak nowe!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Lis 17, 2008 6:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli po sprawdzeniu okaze sie,ze brak iskry to stawiam na czujnik polozenia walu,przerabialem to ostatnio,objawy typowe dla padajacego czujnika.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon Lis 17, 2008 9:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jednej rzeczy nie rozumiem .Dlaczego nikt nie stosuje zasady rozłączania pompy PB po przejściu na LPG .
Szkoda pompy.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Adriano
*
*


Dołączył: Feb 27, 2008
Posty: 247
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pon Lis 17, 2008 9:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chłopaki juz rozpisywali sie na ten tamat ...

Po to bo pompa jest była i ma byc i ma działac, po to zeby nie zapiakały sie wtryskiwacze itd.

A dodatkowo jak to już jeden kolega wczesniej napisał , przy rozłanczanej pompie co zrobisz gdy przy wyprzedzaniu ,cos stanie sie z gazem.... ja wiem pójdziesz na czołówke , bo zanim pompa poda paliwo
to juz bedzie dawno zapózno. A no i jak w baku jest stale conajmniej cwiartka benzyny to nic sie z pompkadziać nie powinno
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Lis 17, 2008 9:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pompe mozna smialo odlaczyc! tylko malo kto to robi ze wzgledu na to ze nie wszystkie instalki gazu maja wolne wyjscie do podpiecia przekaznika od pompy(mowa o sekwencji!) a nie zawsze zawsze jest mozliwosc podpiac przekaznik do instalacji (np. w DT takiej mozliwosci nie ma bo + na zawor reduktora podany zostaje wczesniej niz przelacza sie na gaz, wiec po podpieciu tam przekaznika pompy zalejemy silnik Pb i LPG- cza by zastosowac jakis uklad opuzniajacy itp..).
Co do zapieczonych wtryskow jest to teoria prawdziwa ale tylko w silnikach z bezposrednim wtryskiem, a w amerykancach jest raczej standardowo - czyli wtryski sa w kolektorze ssacym, wiec nie ma sie tam co zapiekac ...
Co do tego ze pompa Pb przy braku LPG nei zdazy nabic to tez lekka przesada! dzieki zaworkom zwrotnym paliwo caly czas jest w magistrali wiec uklad napewno pusty nie jest- to po pierwsze, po drugiue sprawna pompa daje naprawde duze cisnienie wiec zasilenie wtryskiwaczy odbywa sie praktycznie bezzwlocznie - jak ktos nie wierzy niech sam sprawdzi!
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group