www.asu.pl :: Zobacz temat - A miało być tak pięknie a604 voyager97
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

A miało być tak pięknie a604 voyager97

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
gregorxxg
*
*


Dołączył: Sep 18, 2008
Posty: 12
Skąd: Kristianstad [szwecja]-wyszków

PostWysłany: Pią Wrz 19, 2008 16:58    Temat postu: A miało być tak pięknie a604 voyager97 Odpowiedz z cytatem

Problem rozwinoł się wraz z kupnem furmanki , jakiś rok temu , ze świadomościa nabyłem pojazd z uszkodzoną skrzynką właściciel zapewniał "olej do wymiany" ok. wymieniłem nie pomogło jak się slizgał tak się ślizga i przechodzi w tryb awaryjny jedzie na 1-2----3 nie załapuje . Autko postało 6 miesięcy aż się wziołem i nabyłem stosunkowo tanio używaną skrzynie wymaina poszła gładko mimo że wymieniałem samodzielnie , olej nówka filtr takrze kostki styki posprawdzane nowy aku. no i ...... to samo , nerwy puściły i autko do odstawki , po trzech miesiącach wziołem się do roboty , rozkręciłem starą skrzynie w poszukiwaniu czegoś , nic nie znalazłem dziwnego zaworki w porządku tarczki i inne bajerki takrze , zastanawiam sie czy przyczyną moze być konwerter bo go nie zmieniałem a wczoraj dostałem drugi za darmoche i wiem ze jest sprawny tak jak i skrzynia bo pochodzą z rozbitego voyka "dostał w plecy" Z nudów i wolnego czasu wywalam jutro skrzynię zmieniam konwerter i zobaczymy. pojechał bym na skaner ale najblizszy jest 150km. wtedy bym cos może i wiedział więcej . Obiawy są takie jedzie na 1-2-wibracje trwające jakies 2-3sec. wzrost obrotów i wraca na 2 i tak zostaje aż do ponownego odpalenia. pytanie czy może być to konwerter.
_________________
voytek_3.3_97r.

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Wrz 19, 2008 22:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może być konwerter, ale może to też być kilka innych przyczyn, może masz przytkane kanały olejowe na samej pompie oleju Cool
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pią Wrz 19, 2008 23:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli nie wchodzi na wyższe biegi 3..to może załacza się tryb awaryjny i coś ze skrzynią jest nie tak.Poczytaj trochę postów na temat trybu awaryjnego.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gregorxxg
*
*


Dołączył: Sep 18, 2008
Posty: 12
Skąd: Kristianstad [szwecja]-wyszków

PostWysłany: Sob Wrz 20, 2008 13:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj wymiana mi niewyszła,sporo innej pracy,ale jutro mam dzień wolny i może się wezme do roboty "niedziela" Evil or Very Mad . Jak rozrużnić zepsuty konwerter ,czy na tzw. oko da się? i czy zwykły tester obd ll wykryje błędy skrzyni?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob Wrz 20, 2008 14:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tester to tylko drb

a konwertera nie sprawdzisz na oko
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
gregorxxg
*
*


Dołączył: Sep 18, 2008
Posty: 12
Skąd: Kristianstad [szwecja]-wyszków

PostWysłany: Wto Wrz 23, 2008 16:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Konwerter wymieniony męczyłem się do 3 rano sam , poprawiło się lecz nie jest dobrze na zimnym oleju zmienia bez problemu , a jak się rozgrzeje po jakis 10km. to jest to samo 1-2----2 i tak zostaje. może coś nie tak z komputerem skrzyni , musze sprubować go podmienić nie duży to koszt jakieś 50zł , ale musze poczekać bo narazie niemają . I jeszcze jedno pytanie czy przewody chydrauliczne te nad selenoidami się pozamienia to może być to bo niepamietam jak one były Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Nie Wrz 28, 2008 18:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gregorxxg napisał:
I jeszcze jedno pytanie czy przewody chydrauliczne te nad selenoidami się pozamienia to może być to bo niepamietam jak one były Embarassed

Te przewody są do połączenia z chłodnicą oleju ASB ,jeden jest wyjście ,drugi powrót. Mogą być połączone z główną chłodnicą auta,lub chłodniczką oleju umieszczona przed chlodnicą klimatyzacji,w obu przypadkach przewód wyjścia połączony jest z górą chłodnicy,a przewód powrotu z dołem.Aby sprawdzić który jest wyjściowy,poluźnij opaske na wężu nad selenoidami i włącz na chwile bieg R lub D (obojetne) Jeśli jest to wyjściowy powinien nastapić wyciek oleju (w czasie włączenia biegu na tym przewodzie pojawia sie cisnienie)
Zamiana przewodów nie jest tragedią ,nic się nie stanie,jeśli podłączone jest do chłodnicy głównej to olej w skrzyni będzie sie szybciej nagrzewał,z uwagi na odwrotność obiegu (u góry chłodnica jest cieplejsza),przy osobnej chłodnicy oleju praktycznie niema to znaczenia Wink
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon Wrz 29, 2008 8:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jaki masz olej wlany?
a co do komputera to raczej stawiam na elektrozawory
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
gregorxxg
*
*


Dołączył: Sep 18, 2008
Posty: 12
Skąd: Kristianstad [szwecja]-wyszków

PostWysłany: Pon Wrz 29, 2008 17:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki wmarek65 za instrukcję w wolnej chwili sprawdę. A olej to red line atf c+ rekomendowany przez chryslera,zakupiony w serwisie , może to kogoś zdziwi ,ale wszystkie chryslery tu gdzie jestem na tym jezdzą i jest ok . Byłem w serwisie z pytaniem o koszt podłączenia pod skaner i zczytanie błędów [wyszedłem szybko] 2500 koron se. [1000zł] żeby nie koszty i nerwy to już dawno byłby na cmentarzu , teraz to szkoda. Jeśli ktoś jest zainteresowany tanimi,uszkodzonymi voykami to podaje linki do strony szwedzkiej www.blocket.se lub http://www.blocket.se/li?ca=23_8_s&th=1&q=voyager&cg=1020&w=3&ps=&pe=3&rs=&re=&ms=&me=&gb=&fu= tu można poszukac tanich autek,oczywiście pomoge w tłumaczeniu Wink kurs - 1korona to 0.33-0.35zł np. 10.000kr- około3.400zł
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gregorxxg
*
*


Dołączył: Sep 18, 2008
Posty: 12
Skąd: Kristianstad [szwecja]-wyszków

PostWysłany: Pon Wrz 29, 2008 18:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A i jeszcze jedno mi sie przypomniało , jak wymieniłem konwerter to podniosłem przud auta na podnośniku tak żeby sprawdzić jak działa , wszystko zdawało sie ok. biegi wchodziły bez problemu dopuki nie przegazowalem na 4 biegu zwalniałem i juz nie wrzucał do gury , gasiłem motor , zapalałem i było to samo 1-2-3-4 Very Happy 4-3-2-222 Evil or Very Mad A w jezdzie jest zupełnie inaczej , na początku przez kilka dni jak był zimny było dobrze do puki sie nie rozgrzał ,a teraz juz nawet nie musi sie rozgrzewac bo już nie zmienia nawet jak jest zimny tylko coś tam tworzy i nie moze stworzyc . pytanko- selenoidpack pasuje od 3biegówki sądze ze nie ale warto spytać Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon Wrz 29, 2008 19:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

od 3 biegówki nic nie pasuje ,
prosze ciebie o maila bo właśnie znam te strony i nawet z kolegą szukamy tam voyki nawet znalazłem fajnego za 3,500 koron, pozdrawiam
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
gregorxxg
*
*


Dołączył: Sep 18, 2008
Posty: 12
Skąd: Kristianstad [szwecja]-wyszków

PostWysłany: Pon Wrz 29, 2008 20:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

muj e.mail gregor.sepl@poczta.onet.pl skype- gregorszwecja daj namiary na tego za 3.5tysia moge przetłumaczyc jak potrzeba Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Wrz 29, 2008 20:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Selenoid napewno niepasuje ze skrzyni 3 biegowej,jeśli masz skrzynie A604 lub nowa nazwa 41TE musisz miec do takiego modelu,z tym że występują w wersji do 1999 roku i druga wersja po 99r.Nowy model też pasuje do skrzyni sprzed 99r różni się tylko podstawką i uszczelką,jest bardziej dopracowany(ciszej pracuje(terkotanie przy załanczaniu R lub D))
To ze założyłeś skrzynie i konwerter z rozbitka nie swiadczy że była w pełni sprawna Wink jeśli jeżdziłes tym autem przed wypadkiem to ok Wink Kupujac używane cześci a szczegulnie skrzynie i konwerter trzeba znac przebieg auta.Pewno wiesz ale dla przypomnienia dodam że te skrzynie nadają się do remontu po przebiegu około 200 000 km,nie jest to regułą bo jedne padają wcześniej inne później w zaleznosci od warunków eksploatacji i dbałości właściciela.Konwertery wg serwisu powinno sie regenerować przy każdym poważniejszym remoncie skrzyni.O tym fakcie przekonałem sie na własnej skórze bo rozbierałem niepotrzebnie dwa razy skrzynie ,a winny był konwerter Confused (jest o tym w moich odpowiedziach)Moja skrzynia miała 106 000 a padł właśnie konwerter.Nie mogłem w to uwierzyć bo byłem w zakładzie regenerującym konwertery i widziałem na własne oczy rozkrojony konwerter Shocked i teoretycznie jesli tarcza luck-upa jest nieodklejona lub rozpadnieta i łożysko niezatarte to teoretycznie nie ma sie co psuć Wink A jednak mój miał to sprawne a był zepsuty Evil or Very Mad (po regeneracji jeżdże do dziś bez problemów)
Jak spuszczałeś olej z tej nowej (używanej) to nie bylo opiłków,olej brunatny,śmierdzący
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gregorxxg
*
*


Dołączył: Sep 18, 2008
Posty: 12
Skąd: Kristianstad [szwecja]-wyszków

PostWysłany: Pon Wrz 29, 2008 20:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

skrzynie i konwerter zadobyłem z rozbitka na chodzie,nawet nim jezdziłem już po wypadku bo dostał w tył i poszedł na zlom ale przód był czły fakt jest ten że postał troche na szrocie zanim ją wymontowałem jakies 2 miechy .olej był w porządku nie był ciemny nie śmierdział a opilków można powiedzieć że nie było
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Wrz 29, 2008 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak w tamtym chodziło to u ciebie też musi,chyba że coś z olejem nie tak
Te skrzynie są wrażliwe na niewlaściwy olej,ale piszesz ze olej jest ok.
U nas w starym kraju Very Happy zalecają do tych skrzyń Mopat Atf 4 lub Midland Atf3 i żadnego ze specyfikacją dextron.Mozesz spróbowac podmienic ten komp skrzyni bo tylko tego nie masz z tego rozbitka,ale nie jestem przekonany czy to coś da.To że stał 2 miesiace nie ma większego znaczenia na działanie skrzyni,mój wcześniejszy Dodge caravan stał po rozbiciu w serwisie prawie rok ,po naprawie blacharskiej auto jeżdzilo bez problemów.
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gregorxxg
*
*


Dołączył: Sep 18, 2008
Posty: 12
Skąd: Kristianstad [szwecja]-wyszków

PostWysłany: Wto Wrz 30, 2008 20:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich zainteresowanych oświadczając iż zaprzestaje dalszych poszukiwań przyczyń na tzw. chybił trafił , niema co śię oszukiwać ,podstawą w tym przypadku jest skaner i wizyta w odpowiednim warsztacie Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Czw Paź 02, 2008 20:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gregor czekamy na relacje po wizycie w warsztacie . Wink
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gregorxxg
*
*


Dołączył: Sep 18, 2008
Posty: 12
Skąd: Kristianstad [szwecja]-wyszków

PostWysłany: Wto Paź 07, 2008 19:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wizyty w warsztacie auto się nie doczekało , zostało sprzedane i wyeksportowane do polski , sądze że nowy wlaściciel zgłosi się na tym forum i będzie kontynłował to co ja zaczełem i nie udało mi się zakończyć. Warsztaty z okolic działdowa przygotujcie sie vini nadchodzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group