www.asu.pl :: Zobacz temat - WSKAŻNIK TEMPERATURY WINDSTAR
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

WSKAŻNIK TEMPERATURY WINDSTAR

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
puma
*
*


Dołączył: Dec 19, 2005
Posty: 28

PostWysłany: Czw Wrz 14, 2006 21:35    Temat postu: WSKAŻNIK TEMPERATURY WINDSTAR Odpowiedz z cytatem

BĘDZIE OPOWIEŚĆ.Będąc w dalekiej podróży, w szczerym lesie nagle wskażnik temperatury poszedł na maksa na prostej drodze bez korków.zatrzymałem się otwieram maskę i widzę,że płyn wyrzuciło do zbiorniczka choć wcześniej przyznaję go tam nie było Crying or Very sad Po jakimś czasie wlałem do chłodnicy 2 litry "muszynianki "bez gazu ,odpaliłem i dojechałem do domu czyli około 300 km.Wskażnik był na środku przy światłach się podnosił ale potem opadał.Dzisiaj odpaliłem,ujechałem 5km wskazówka na maksa potem na doł ,do góry prawie na czerwone i na dół.jak zawróciłem do domu temperatura ustabilizowała się na środku i pojechałem dalej.W mieście na światłach też w górę już nie patrzę na drogę tylko na ten wskażnik.nerwy mam zszarpane.Spytam krótko czy to uszczelka i koszty czy wysokie ?Jestem już umówiony na robotę skrzyni a raczej wstecznego,bo do przodu jest OK.ostatnio przy wymianie oleju mówię mechanikowi,że takie dobre autko,a on mi na to,że jeszcze panu nie dopiekł.Czyżby nadeszły czarne przepowiednie mojego mechanika? POZDRAWIAM!!! I tak go lubię.Oczywiście samochód,nie mechanika. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Czw Wrz 14, 2006 22:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podstawowy blad!!! ja chwalilem gosciowi przy tankowaniu mojego taurusa i 2 dni pozniej posypala mi sie skrzynia...[/list]
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pią Wrz 15, 2006 9:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może to być zapowietrzona instalacja.
Mi tez Kipiało ze zbiorniczka wyrównawczego -szeroko o tym pisałem.
1 wymontuj termostat
2 wyjmij uszcelke na zaworku korka chłodnicy
dolej wody lub płynu i jedź na wycieczke. możesz przed tym odpalic autko i czekać aż temperatura tak wzrośnie aż ruszą wentylatory 1 lub 2 razy . Obserwuj przy tym co się dzieje.
przed prubą w wyruwnaczym miej nie wiecej niż 02 litra płynu.
w miarę jak silnik będzie się nagrzewał powinno trochę rosnać w wyruwnawczym a jak ruszają wentylatory opadać.
może na poczatku teą trochę bombelkować jak bedzie uciekało powietrze z układu. jak wszystko będzie OK przez 1-2 dni to zamontuj termostat i wsadż uszczelkę do zaworka. No i jeszcze jedno termostat powinien mieć dziurkę około 5mm w korpusie tak aby przez nią uszło ewentualne powietrze z głowicy zanim termostat się otworzy.
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Wrz 15, 2006 15:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze byc termostat ale rowniez pompa wodna,z tego co pamietam w windstarkach wirnik jest z jakiegos tworzywa i po prostu z wiekiem kruszeje i sie rozlatuje
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
puma
*
*


Dołączył: Dec 19, 2005
Posty: 28

PostWysłany: Pią Wrz 15, 2006 20:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

CZYTAJĄC RÓŻNE WYPOWIEDZI,MOŻNA PODEJRZEWAĆ,ŻE TO POMPA ALE WCIĄŻ NIE DAJE MI SPOKOJU TO ŻE MOŻE TO BYĆ USZCZELKA.CZY MOŻNA NA 100% STWIERDZIĆ I JAKIE BĘDĄ OBJAWY PRZY USZCZELCE.CZY NIE MA PROSTSZEGO SPOSOBU NA ODPOWIETRZENIE ? NIE WIEM GDZIE JEST TERMOSTAT Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Wrz 16, 2006 8:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Objawy,tluste plamy oleju w plynie chlodzacym,po uruchomieniu silnika twardy waz z chlodziwem,wydobywajace sie babelki gazu w plynie chlodzacym,wyczuwalna wilgoc w spalinachjak cos zapomnialem to mysle ze ktos jeszcze doda cos od siebie.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Sob Wrz 16, 2006 9:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bulgotanie po wyłączeniu silnika, wygląd spalin, spalany olej oraz biale kłeby dymu (para)
wygląd oleju chyba biała emulsja sie robi....
wszystko w zależności w którym miejscu poszła uszczelka...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
puma
*
*


Dołączył: Dec 19, 2005
Posty: 28

PostWysłany: Sob Wrz 16, 2006 19:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Olej mam czyściutki,tłustych plam w płynie nie ma ,para z rury też nie idzie zato wąż ten grubas po prawej stronie u góry rzeczywiście jest twardy i jak wyrzuciło płyn do zbiorniczka to bulgotało .Jak na złość mój mechanik jest w podróży poślubnej i niestety muszę czekać.Ciągle jednak mam czarne wizje .Czy uszczelki i ich wymiana to duży koszt i gdzie kupić uszczelki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Wrz 17, 2006 10:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wchodzisz na www.sklepu.asu.pl dzwonisz i zamawiasz,lub www.amerykany.pl , a tutaj porownaj sobie ceny http://www.amerykany.com.pl/index.php?m=dir&s=vdfger1zsvi7jd78gbt7n65d690fz9wk&id_dir=1149
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie Wrz 17, 2006 19:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wymień termostat a potem sprawdź czy włączają się wentylatory jak nie to włącznik padł Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Nie Wrz 17, 2006 19:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ekspresem bo jest na forum obszernie przze mnie opisane.
Ciekła mi pompa wodna i jak silnik pracował wypychało płyn minimalnymi ilościami. Ale jak stygł to przez ten wyciek w pompie sasysało powietrze. Po uruchomieniu silnika ten bombel powietrze się rozszerzał i powodował poduszke gazu w głowicach/cy i wuciskał płyn dozbiornika. I dla tego w termostacie potrzebna jest ta dziurka aby zanim termostat się otworzy odpowietrzało głowice!!
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
puma
*
*


Dołączył: Dec 19, 2005
Posty: 28

PostWysłany: Nie Wrz 17, 2006 19:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wentylatory chodzą.A gdzie ten termostat???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pon Wrz 18, 2006 11:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stojąc przy otwartej masce po prawej stronie jest gumowa rura łącząca chłodnice z głowicą silnika. Między głowicą a gumową rurą jest właśnie termostat. Musisz otkręcić obudowe termostatu, jest na 2 śrubkch chyba M6, i wewnątrz jest własnie termostat.
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Wrz 18, 2006 11:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak go wyciagniesz to wloz go do garnka z woda,wlacz i czekaj obserwujac czy termostat otwiera sie w miare podnoszenia temperatury,jakbys jeszcze mial prosty miernik elektroniczny z kapilara do pomiaru temperatury moglbys wtedy zmierzyc przy jakiej zaczyna sie otwierac,przy jakiej nastepuje pelne otwarcie i przy jakiej nastepuje zamknecie
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
puma
*
*


Dołączył: Dec 19, 2005
Posty: 28

PostWysłany: Sro Wrz 20, 2006 19:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wlaśnie zawiozłem auto do mechanika.Przyczyna mojego nieszczęścia odnaleziona-USZCZELKA POD TYLNĄ GŁOWICĄ.Wiem ,że trzeba wymienić obie,splanować głowice i uszczelnienie górne zrobić.Czy ktoś wie jaki może być koszt całej operacji?Mechanik powiedział,że jak zdejmie głowice to się okaże,ale nie chcę być naciągnięty i mieć mniej więcej porównanie.o dalszym ciągu tej operacji będę pisał.na razie pozdrawiam i czekam na podpowiedzi odnośnie kosztów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Sro Wrz 20, 2006 21:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pewnie ze 2 tauzeny Rolling Eyes
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
puma
*
*


Dołączył: Dec 19, 2005
Posty: 28

PostWysłany: Sro Wrz 20, 2006 21:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

DZIĘKI GAZDO !! SYMPATYCZNY Z CIEBIE GOŚĆ,TYLKO ŻEBYŚ PODAŁ NIŻSZĄ CENĘ.DZIĘKI JAK BĘDĘ WIEDZIAŁ COŚ BLIŻEJ NAPISZĘ.A CZY TY TYLE PŁACIŁEŚ ?MIŁEGO GAZDOWANIA CI ŻYCZĘ.HEJ!!!.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Wrz 20, 2006 21:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na www.amerykany.pl masz ceny kpl. uszczelek gornych,uszczelek pod glowice,gumek uszczelniajacych zawory,policz.Robocizny ci nie podam bo nie wiem,planowanie glowicy 1szt to ok.100zl max,dobrze by bylo podocierac gniazda zaworow przy jednej robocie.A wiec tak:

1.kpl.uszczelek gornych silnika-535zl(w tym sa juz uszczelki glowic,gumki zaworowe,kolektorowe wydech+ssacy oraz pod pokrywy zaworow.
Nie napisales ktory rok auta,ten komplet powyzej do rocznika 95,natomiast do rocznika 96-98 i silnika 3.8 kosztuje 812zl.
Zadzwon do sklepu asu moga miec takie komplety taniej
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Sro Wrz 20, 2006 23:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

za taką naprawe w rzędowym 4 cyl silniku zapłaciłem kilka lat temu 1300 zeta, a tu masz 2 głowice, no i inflacja i t d
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pią Wrz 22, 2006 16:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W jaki sposób stwierdził że to tylna głowica??
Czy określił który cylinder??
Nie upieram się przy swoim, ale ja miałem tak.
kipiało w wyrównawczym, a żw wszyscy mówia ze uszczelki siadają więc stwierdziłem że i moją szlag trafił. Tymbardziej że windstarka miałem od niedawna. Podparłem się jeszcze opiniami znanych samochodziaży, którzy na 100% twierdzili że uszczela.
Sam wykluczyłem przednią głowice, a ze do tylnej dojścia ne ma więc postawiłem na nią. Kupiłem uszczelki i wziąłem sie za rozbiórke. (Nie jestem maechanikiem, kiedyś Jawa i Junak.)
Zdjąłem przednią głowice uszczelka była OK tymbardziej się upewniłem że tylna, ale gdy ją zdjąłem i okazało sie ze jest OK?? to ręce mi opadły.
Przy okazji zrobiłem zawory gniazda itd złożyłem do kupy, zalałem płynem odpowietrzyłem, odpaliłem, i co????? Było jak poprzednio.
W końcu doszłem ze pompa cieknie i zasysa powietrze. Dołożyłem 250 zł wymieniłem pompe i dziś twierdze ze trzeba mieć na prawdę 1000% sprawdzone, bo można stracić niepotrzebnie sporo kasy.
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Wrz 22, 2006 18:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to aby mieć pewność to jeszcze głowicę na próbę ciśnień przed montażem Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
borys123
*
*


Dołączył: Mar 15, 2006
Posty: 56

PostWysłany: Sob Wrz 23, 2006 19:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja powiem tak!!
ostatnio w moim mondeo mialem podobna sytuacje..
raz sie grzal raz nie.
przyczyna byla pompa wodna.
wirnik w pompie zrobiony byl z tworzywa sztucznego. jak mial wysokie obroty to walek sie krecil ale wirnik stal w iejscu lub sie obracal powoli..
rozebralem i odziwo udalo mi sie to skleic.
oczywiscie kupilem druga pompe w serwise dla bezpieczenstwa i od razu nowy termostat.!!
ale jeszcze jezdze na klejonej i dziala - nie mam czasu wymienic!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Wrz 24, 2006 11:52    Temat postu: uszczelka Odpowiedz z cytatem

puma napisał:
Wlaśnie zawiozłem auto do mechanika.Przyczyna mojego nieszczęścia odnaleziona-USZCZELKA POD TYLNĄ GŁOWICĄ.Wiem ,że trzeba wymienić obie,splanować głowice i uszczelnienie górne zrobić.Czy ktoś wie jaki może być koszt całej operacji?Mechanik powiedział,że jak zdejmie głowice to się okaże,ale nie chcę być naciągnięty i mieć mniej więcej porównanie.o dalszym ciągu tej operacji będę pisał.na razie pozdrawiam i czekam na podpowiedzi odnośnie kosztów.


Łączny koszt w 90 % u nas wynosi okolo 1800-2000 zł brutto.
Przy remoncie pamietaj :

1. Wymienic wszystkie uszczelki gory (komplet dostepny u nas w sklepie)
2. Splanowac glowice i sprawdzic zawory ew. zrobic
3. Wymienic termostat

Mechanik moze okreslic ktora jest padnieta glowica i ktory cylinder (komputer pokaze z ktorym cylindrem sie cos dzieje)

Czy bije cisnienie sprawdza sie do temp. silnika 90 stopni C, bo jak sie gotuje plyn (110-120) to zawsze bedzie duze cisnienie w ukladzie.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Nie Wrz 24, 2006 13:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a nie mówiłem że bedzie ze 2000, ha! napsułem już tyle aut że wiem co gadam Wink
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Wrz 24, 2006 14:59    Temat postu: heh Odpowiedz z cytatem

Very Happy

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
puma
*
*


Dołączył: Dec 19, 2005
Posty: 28

PostWysłany: Wto Paź 03, 2006 21:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przed chwilą odebrałem autko. Przyczną wszystkich nieszczęść była niedrożna chłodnica.od niej pękła głowica w dwóch miejscach,natomiast druga miała wypalone gniazda zaworów, to od jazdy na gazie.prędzej czy póżniej wszystkich jeżdżących na gazie to czeka.jedna głowica wymieniona,w drugiej wstawione gniazda zaworów.Koledzy pilnujcie chłodnic!!!,bo potem może być za póżno. koszt całej operacji wyniósł 3400.nie wiem czy moja miłość do amerykanów na tym się nie skończy. Tak poza konkursem czy ktoś wie jak wymienić rolkę prowadzącą pasek wielorowkowy czy zakładać plastikowy taki jak był czy też metalowy taki jak proponują?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Wto Paź 03, 2006 21:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie zniechęcaj sie! w innych autach też by taniej nie wyszło...
a ztym gazem to chybna lepiej co jakiś czas pojeździć na benzynce, wychodzi taniej...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Paź 03, 2006 22:17    Temat postu: metalowa Odpowiedz z cytatem

Metalowa jest lepsza... Dluzej wytrzymuje....

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Wto Paź 03, 2006 23:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o gaz to spójrz na to w ten sposób: najpóżniej po przejechaniu 15tyś km spłaca Ci się instalacja gazowa, po kolejnych 10tyś masz odłożone na remont silnika. Co przejedziesz ponad 25tyś km to czysta oszczędność.
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group