www.asu.pl :: Zobacz temat - błąd 43
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

błąd 43

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
mario_KOSZALIN
*
*


Dołączył: May 05, 2008
Posty: 184

PostWysłany: Czw Paź 16, 2008 6:11    Temat postu: błąd 43 Odpowiedz z cytatem

wczoraj wyskoczył mi błąd, "migowo" wychodzi że to 43
"43 Nie uzyskano szczytowego prądu w cewce pierwotnej przy maksym. czasie przebywania; problem z interfejsem modułu napędowego do zespołu sterowania. "
Ki diabeł?
szukałem na forum, znalazłem jednego posta z dawien dawna, ale bez zadnej odpowiedzi. Czy kto wie co to może oznaczać? Żadnych objawów, różnicy w pracy silnika itp nie zaobserwowałem. Silnik jest zadbany, wszystko, co szwankowało do tych pór, wymienione lub naprawione, a tu taka niespodzianka, czyżby czekał mnie następny wydatek?
dodam jeszcze, że czasem rano piszczy mi pasek, myślę, że może mieć to związek z wilgotnościa powietrza ( w suche dni nie piszczy). może to być, że w związku z jakimś poślizgiem nie poszedł taki prąd z alternatora, jak powinien i to dlatego? Pasek wymieniony w maju. Szczotki i łozysko w alternatorze w tym samym czasie.
Chyba go w końcu spuszczę do rzeki Smile Ja o niego tak dbam, a on co jakiś czas sprawia mi jakąś przykrosć Crying or Very sad
_________________
Magnum 5.7 Hemi 2005 black matt
DODĹťYK GC 1996 3,3 oddany pracownikowi - ale sie chłopaczyna cieszy Smile
Toyota Corolla 1,4 diesel słuzbowa- to juz przeszłość
Opel Astra 1,7 CDTI-słuzbowy - to już przeszłość


Ostatnio zmieniony przez mario_KOSZALIN dnia Czw Paź 16, 2008 6:16, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Czw Paź 16, 2008 17:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kod 43 w tabeli kodów błyskowych oznacza również -- wykryto brak zapłonu w cylindrze--
Niestety w kodach błyskowych pokazuje tylko blad ogólny 43,gdybyś zczytał bledy skanerem (np najproszczym na ELM 323,nie wspominam już o DRB) pokazał by ci na którym cylindrze następuje brak zapłonu (kody P0301---P0306,końcówka odpowiada numerowi cylindra)
Problemem jest pewnie któryś kabel WN lub świeca,albo co gorzej padająca cewka.Gdybyś wiedzial na którym cylindrze to występuje łatwiej znaleść konkretną przyczynę Wink
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mario_KOSZALIN
*
*


Dołączył: May 05, 2008
Posty: 184

PostWysłany: Czw Paź 16, 2008 19:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki, bede działał dalej Smile
_________________
Magnum 5.7 Hemi 2005 black matt
DODĹťYK GC 1996 3,3 oddany pracownikowi - ale sie chłopaczyna cieszy Smile
Toyota Corolla 1,4 diesel słuzbowa- to juz przeszłość
Opel Astra 1,7 CDTI-słuzbowy - to już przeszłość
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Czw Paź 16, 2008 22:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dodam że wypadanie cylindrów na skanerze w moim przypadku stwierdził cylinder 3,okazało się że kompresji nie mam na 3 cyl.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group