www.asu.pl :: Zobacz temat - Czujniki temperatury Dodge Caravan 1996
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czujniki temperatury Dodge Caravan 1996

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
rudiszubert
*
*


Dołączył: May 06, 2007
Posty: 229
Skąd: WA-wa

PostWysłany: Wto Lip 01, 2008 11:38    Temat postu: Czujniki temperatury Dodge Caravan 1996 Odpowiedz z cytatem

Gdzie i ile jest czujników ,które informują komputer silnika o temperaturze ?I czy jeśli zostanie przekroczony,pewien próg temperatury,komputer może wyłączyć silnik ?Kontrolka temperatury na desce podczas przekręcenia stacyjki,zapala się ,po czym gaśnie.Jak silnik się rozgrzeje i sam zgaśnie,to lampka temperatury, nie zapala się.Gdzie szukać usterki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Lip 01, 2008 13:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Raczej malo prawdpodobne jest aby komputer sam wylaczyl silnik. Usterki szukalbym raczej gdzie indziej
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Wto Lip 01, 2008 14:11    Temat postu: Re: Czujniki temperatury Dodge Caravan 1996 Odpowiedz z cytatem

rudiszubert napisał:
Gdzie i ile jest czujników ,które informują komputer silnika o temperaturze ?I czy jeśli zostanie przekroczony,pewien próg temperatury,komputer może wyłączyć silnik ?Kontrolka temperatury na desce podczas przekręcenia stacyjki,zapala się ,po czym gaśnie.Jak silnik się rozgrzeje i sam zgaśnie,to lampka temperatury, nie zapala się.Gdzie szukać usterki.

U mnie czujnik temperatury jest pod cewką zapłonową.Ma podłączone dwa przewody elektryczne i jest na klucz chyba 17 lub 19 /nie pamiętam/.
Czy są jeszcze jakieś czujniki temperatury, nie wiem.
Też uważam, że nie to jest przyczyną wyłączania silnika.

Plymouth G.Voyager 3,3 1996r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto Lip 01, 2008 15:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja bym zaczoł od przeczytania kodów OBD ll

Nie masz instrukcji? Przecież tam jest napisane gdzie ile i jakie są czujniki.

Napisz cos wiecej bo tak ciężko coś wywnioskować, jechałeś nagle problem?
Czy coś robiłeś naprawiałeś ?
Komputer nie wyłącza silnika od tak , jak już to może byc np problem z zapłonem, z gazem, z chodzeniem, z silnikiem itd
A najwieksza głupota jak widziałem mechanika który wymienił komputer bo stwierdził że wszystko jest ok, okazało sie że co innego
Choć jak z chłodzeniem to mi wywalało bezpiecznik engin
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rudiszubert
*
*


Dołączył: May 06, 2007
Posty: 229
Skąd: WA-wa

PostWysłany: Wto Lip 01, 2008 16:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Samochód ten dopiero co kupiłem.Zrobiłem trasę ok 400km i było OK na benzynie,a na gazie nie miał siły.Na drugi dzień coś się zrobiło i zaczęły się problemy.Jest jedna sprawa ,którą podejrzewałem ,a mianowicie był wyjęty bezpiecznik od ABS i jeszcze jakiś jeden,ale kontrolka od ABS była zgaszona.Póżniej wyjmowałem te bezpieczniki,ale bez zmian,t.z.jak jest zimny zapala i chodzi równo,po kilku,kilkunastu minutach ,brak iskry.Jak silnik wystygnie,odpala i tak w kółko.Dzieje się tak i na LPG i benzynie.Cewkę zapłonową wymieniłem,czujnik wału,umyłem i na oko ustawiłem.Aparat zapłonowy wyczyściłem.Z grubsza przejrzałem wiązki i styki instalacji elektr.Co dalej ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto Lip 01, 2008 16:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na oko Laughing

bezpiecznika od abs moze nie byc jesli go auto nie ma.
Sprawdz kody OBD na forum jest napisane (opcja szukaj powyżej) jak to zrobić ja mam czytnik to nie wiem jak to robią przez przekręcanie kluczyka jakoś?
I nie podchodz do niego jak do europejskich aut -- "musi odpalić"
Jak gaśnie to musi być tego przyczyna ale te auta po to mają komputer sterujący żeby z niego korzystać, wiec sprawdź pierw KODY

acha a sprawdzałeś układ chłodzenia? czy pompa chodzi itd
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rudiszubert
*
*


Dołączył: May 06, 2007
Posty: 229
Skąd: WA-wa

PostWysłany: Wto Lip 01, 2008 16:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Samochód ma ABS-działa.Kody błędów 11 i 12.Instrukcji nie mam a chciałbym.Może ktoś ma i podzieliłby się.Wiatrak chłodnicy włącza się,temperatura na wskażniku dobra.Gdyby pompa nie działała ,to płyn by się gotował,a tak nie jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Lip 01, 2008 18:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

11 W czasie obracania silnika korbą nie wykryto wzorcowego sygnału zapłonu.

no kod zgadza sie ...
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto Lip 01, 2008 19:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie mam kodów do kanciatych, niech sie wypowiedzą właściciele ,
na forum znalazlem Code 12 - Battery was disconnected
Note: This code is provided, as reference
information to tell you that battery voltage
was lost to the
controller.
Czyli akumulator coś może sprawdź napięcie ładowania alternatora
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rudiszubert
*
*


Dołączył: May 06, 2007
Posty: 229
Skąd: WA-wa

PostWysłany: Wto Lip 01, 2008 19:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To nie jest kanciaty a kod 12 oznacza że nie dawno był odłączany akumulator(nie ważny),ale to wszystko ja już wiem,oczekuje pomysłów,gdzie szukać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Wto Lip 01, 2008 21:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stawiałbym na czujnik położenia wału,ile przewodów do czujnika dochodzi,jeśli dwa to w trakcie objawu braku iskry sprawdz rezystancję czyjnika nie wiem ile powinna mieć w twojej furce,w scorpiaku przerabiałem ten ten temat jak nagrzany za kurde nie ma iskry,ostygnie jest, sprawdziłem i 0 ohm a używka miał 160,można sprawdzić na pewno ktoś ma takie autko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto Lip 01, 2008 22:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak nie kanciak to masz OBD II wiec po podłączeniu czytnika powinno wyświetlić kod litrka i 4 cyfry i na pewno wszystkie błędy są tam zapisane
Wiec polecam czytnik kodów do tego auta i nie tylko, np z allegro.
Do aut z ameryki trzeba podejść inaczej, wielu z tego forum się o tym przekonało, ja też. Bez czytnika się nie ruszam. I każdy mechanik pierw zaczyna od tego. Oczywiście w warsztatach są lepsze, wiec najlepiej jak byś takim warsztatowym zbadał auto. Na oko ciężko Laughing
skąd jesteś?
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rudiszubert
*
*


Dołączył: May 06, 2007
Posty: 229
Skąd: WA-wa

PostWysłany: Sro Lip 02, 2008 4:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czujnik obr. wału ma 3 przewody,jeden z nich był naderwany,więc polutowałem i zaizolowałem.Jaka przerwa powinna być na tym czujniku?
Jestem Wa-wa[/list]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group