www.asu.pl :: Zobacz temat - Voyager skrzynia w trybie awaryjnym kod P1787
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Voyager skrzynia w trybie awaryjnym kod P1787

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob Kwi 12, 2008 23:44    Temat postu: Voyager skrzynia w trybie awaryjnym kod P1787 Odpowiedz z cytatem

Witam
Mam problem (od dłuższego czasu) z szarpaniem skrzyni, olej wymieniony pare miesięcy temu nic nie pomogło, kolor jak należy, wcześniej był straszny syf.
Wczoraj Antrax zregenerował mi "solenoid pack" czyli skrzynkę z elektrozaworami, teraz skrzynia włącza sie w tryb awaryjny Crying or Very sad
Na razie wyłączyłem akuś i czekam aż się komp zresetuje.
Mój skaner OBDII wskazał kod P1787 , znalazłem różne interpretacje tego kodu:
- OD Hydraulic Pressure Switch Circuit, (mistshubishi)
- 2-1 Downshift Error (strona dodgetrucks.org )

Zastanawiam się czy po zresetowaniu skrzyni wszystko będzie ok, co wy na to?
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Kwi 13, 2008 11:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolego, nie chcialbym Cie martwic, ale z tego co wiem, solenoidow sie nie regeneruje. Nie wiem co mozna by tam zregenerowac. Nawet ASU nie podejmuje sie jakichkolwiek napraw tego elementu, jest on po prostu nienaprawialny. Tak wiec, blad, ktory masz, to blad elektrozaworow. Jak skrzynia ladnie pracowala, po co ruszales cokolwiek? Nadgorliwosc jest gorsza od faszyzmu, a tak, masz troszke wydatkow. Koszt wymiany przystawki w Warszawie, uzywana ok. 400 PLN, nowa w ASO ok. 1300 PLN
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Nie Kwi 13, 2008 14:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja nie moge znalez p1787???? nawet w kompie nic mi nie wykazuje ze istnieje taka usterka,
znalazłem tylko:
OPIS USTERKI
P0787 Shift/Timing Solenoid Low
P0787 "Elektromagnes/cewka przesuwu /ustawiania rozrządu - niski sygnał
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Nie Kwi 13, 2008 14:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podobne sa jeszcze :
P1387 Variable Cam Timing Solenoid #2 Circuit Malfunction

cos innego zamiast P jest B:
B1787 Mirror Passenger Down Circuit Open
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie Kwi 13, 2008 14:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Kolego, nie chcialbym Cie martwic, ale z tego co wiem, solenoidow sie nie regeneruje. Nie wiem co mozna by tam zregenerowac. Nawet ASU nie podejmuje sie jakichkolwiek napraw tego elementu, jest on po prostu nienaprawialny.

Laughing kto Ci to powiedział ? Powiem tylko że w stanach w sklepach sprzedają regenerowane, a nowe na ebay juz za ok 100$ , za 1300 to skrzynie kupisz po regeneracji Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km


Ostatnio zmieniony przez ply dnia Nie Kwi 13, 2008 14:49, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie Kwi 13, 2008 14:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krzycho1978 napisał:
podobne sa jeszcze :
P1387 Variable Cam Timing Solenoid #2 Circuit Malfunction

cos innego zamiast P jest B:
B1787 Mirror Passenger Down Circuit Open


Coś podobnego? proszę tu trochę teorii bo widzę że nic nie wiesz na temat OBD

Cytat:

#

Pierwszy znak opisuje z jakimi elementami pojazdu związana jest usterka. Poszczególne litery oznaczają:

* P - układ napędowy,
* B - karoseria,
* C - układ jezdny,
* U - komunikacja sieciowa.

#
Drugi znak związany jest z nazwą organizacji odpowiedzialnej za definicję kodu. Dla Stowarzyszenia Inżynierów Samochodowych (SAE), przeznaczono liczbę 0, natomiast dla indywidualnych producentów liczbę 1. Znak ten jest bardzo ważny, ponieważ przekazuje informację czy kod dotyczy wszystkich producentów (0) czy związany jest ze specyficzną konstrukcją pojazdu (1).

#
Trzeci znak wskazuje podgrupę związaną z funkcjami samochodu:

0 - usterka układu elektrycznego,
1, 2 - usterka układ zasilania paliwem lub powietrzem,
3 - usterka związana ze zjawiskiem wypadania zapłonów,
4 - usterka związana z emisją spalin,
5 - usterka dotycząca sterowania prędkością obrotową biegu jałowego,
6 - usterka związana z układami wyjścia i wejścia centralnej jednostki sterującej,

7 - usterka związana z przekazywaniem momentu obrotowego,
8 - usterki dotyczące elementów pojazdu nie sterowanych elektrycznie.

Kolejne znaki w kodzie oznaczają numer błędu wcześniej zdefiniowanej grupy i podgrupy elementów samochodu.
Przykładowo kod P0308 oznacza:
P - usterka związana z układem napędowym,
0 - błąd określony przez normę SAE,
3 - usterka związana z układem zapłonowym,
08 - brak zapłonu w cylindrze numer 8.



Dodam że lampka CheckEngin nawet się nie zapaliła, prawdopodobnie dla tego że sygnał idzie od TCM (komp skrzyni)
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Nie Kwi 13, 2008 16:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy ja napisalem ze jestem jakims specem od obd????
milo ze piszesz tak fachowo dobrze to wiedziec....
napisalem tylko ze w moim spisie nie mam nic o tym kodzie jak rowniez nie moge znalez na stronie z ktorej korzystam z kodami usterek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie Kwi 13, 2008 17:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie chciałem cię obrazić, oczekuję opinii fachowców bo ja też nim nie jestem,
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group