www.asu.pl :: Zobacz temat - Wymiana wtrysku paliwa 3.8
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana wtrysku paliwa 3.8

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Mar 06, 2011 8:34    Temat postu: Wymiana wtrysku paliwa 3.8 Odpowiedz z cytatem

Panowie i Panie padł mi wtrysk paliwa na 2 cylindrze. Jak go wydłubać ? Czy muszę odkręcać tą listwę zasilającą z obu głowic? I generalnie jak wyjąć wtrysk ?
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Nie Mar 06, 2011 10:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zazwyczaj wtryski są na gumowych oringach, wystarczy go mocniej pociągnąć. Raczej trzeba odkręcić całą listwę, aby dostać się do jednego wtryskiwacza.
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Nie Mar 06, 2011 11:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uszczelniając pokrywę zaworów tylnej głowicy musiałem min. zdemontować listwę wtryskiwaczy i poprzez to myślę, że nie da się wymienić wytrysku bez demontażu całej listwy.
A czy da się on w ogóle wykręcić, wysunąć Confused nie wiem, bo nie miałem potrzeby demontowania samego wtrysku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Mar 06, 2011 16:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zanim stwierdzisz czy masz uszkodzony wtrysk podłącz miernik lub lampkę do 4 wat aby sprawdzić czy jest na nim napięcie około 4 wolt.

Zanim zdemontujesz kolektor ssący sprawdź za pomocą jakiegoś dezodorantu na pracującym silniku czy w nie zaciąga lewego powietrza z dolnego kolektora gdzie osadzone są wtryski.
Psikając po wtryskach w razie nieszczelności silnik będzie zmieniał obroty.

Zanim zaczniesz używać dezodorantu a nie wież jak silnik się będzie zachowywał to wyciągasz jeden przewód z rozgałęźnika układów podciśnieniowych tj.tempomatu,sterownika EGR itd.wtryskujesz w rozgałęźnik dezodorant lub spray do mycia kokpitów itd.

Wyjmując tryski musisz się liczyć ,że oringi na nich będą być do wymiany.

Mając wyjętą listwę z kolektora dolnego można obrócić wtryski do góry i włączyć zapłon aby zobaczyć kształt stożka rozpylanego paliwa.

Na sprawdzenie wtrysku jest bardzo dużo możliwości.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Mar 06, 2011 17:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Autko mam na gazie i na LPG pali na tym cylindrze. Podpiąłem lampkę i lampka mruga. Skoro iskra jest na świecy, sygnał do wtrysku idzie a nie pali to podejrzewam wtrysk. Dolot szczelny. Mam w domu przyrząd do sprawdzania wtrysków w ropniakach. Ciekawe czy podejdzie końcówka.
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Mar 06, 2011 20:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakis czas temu wymienialem oringi wtryskow w visionie wiec podejrzewam ze u ciebie bedzie dosc podobnie Smile
w Visio wtryski sa osadzone w listwach na wcisk na oringach i zabezpieczone stalowa listwa. zeby zdemontowac wtryski trzeba odkrecic 3 sruby M6 mocujace listwe, i odkrecic jedna srubke chyba M3 trzymajaca dodatkowo stalowa listwe. potem stalowa listwe zsuwasz z plastikowej listwy wtryskow i juz mozesz demontowac poszczegolne wtryskiwacze, ktore po latach dosc ciezko wydlubac(u mnie 2 wyskoczyly same po tym jak "popstrykalem" przekaznikiem pompy paliwa).
Po demonatazu wymien wszystkie oringi bo na starych bedzie na 99% gdzies cieklo.
Nowy wtrysk montuj na wazelinie - wslizgnie sie sam bez problemow Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pon Mar 07, 2011 1:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:

Nowy wtrysk montuj na wazelinie - wslizgnie sie sam bez problemow Smile
A demontuj na WD40 - odczekaj 30 sekund i pokrecajac ciagnij - powinny wyjsc bez problemow.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon Mar 07, 2011 18:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok już mniej więcej wiem ;D Jutro przeprowadzę demontaż jak pogoda dopisze. Potem jakoś się odpowietrza układ??
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Mar 07, 2011 20:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

samo sie odpowietrzy! poskladaj wszystko do kupy i odpalaj bryke Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon Mar 07, 2011 21:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeszcze nie rozebrałem ;D Po pracy jutro może dam radę ;D Do garażu mi nie wejdzie więc muszę działać jak słońce świeci bo jest ciepło i jasno ;D
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Mar 08, 2011 6:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aha a nowe oringi masz? nie wiem jak jest u ciebie ale w visio sa "nietypowe" wymiary i ja musialem na swoje czekac ok.2 dni. to tez wez pod uwage!
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Mar 10, 2011 10:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dostałem w sklepie z o-ringami po 13gr sztuka. A o-ring pod pompę wody za 1zł Very Happy
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Mar 10, 2011 11:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ten oring ci nie będzie się nadawał.Ulegnie on szybkiemu zniszczeniu.
Prawdziwy oring z vitona kosztuje kilkanaście złotych.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Mar 10, 2011 17:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No więc wymieniłem. Stary wtrysk też dawał ładną fontannę, świeca mokra nowy wtrysk też ładnie daje ale dziad nie chodzi na tym cylindrze. Poszło szybciej niż myślałem. Wtryski były wklejone na sylikon. Na LPG pali a na benzynie nie. Zamieniłem dla pewności świece i kable. Dalej nie palił. Już nie wiem ... Chodzi mi po głowie jeszcze moduł zapłonowy ale to chyba nie paliłby na LPG.
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Mar 10, 2011 20:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Posz³o szybciej ni¿ my¶la³em. Wtryski by³y wklejone na sylikon.

ło matko! masz wiecej takiej rzeźby w tym aucie?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Mar 11, 2011 13:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem Very Happy Z elektryką jest trochę zgadywanki ale pomału ogarniam Very Happy Jakieś kabelki nie wiadomo do czego, trochę powpinanych bezpieczników w obwód. Ale ogólnie jest ok. Byłem u gazownika, wstępnie powiedział, że to emulator map.
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sro Mar 30, 2011 18:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i tu pies pogrzebany, pewnie którys z kabli od emulatora ma przebicie Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group