www.asu.pl :: Zobacz temat - sworznie w pts-jak czesto?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sworznie w pts-jak czesto?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Kwi 15, 2008 8:53    Temat postu: sworznie w pts-jak czesto? Odpowiedz z cytatem

mam problem. w ciagu roku bede musial wymienic 3 raz sworznie wahacza Crying or Very sad od razu powiem,ze jezdze wolno, ostroznie,unikam dziur,zwalniam przed spowalniaczami,nie przeciazam auta ,a mimo wszytko tak sie dzieje. drogi jakie sa-kazdy widzi. nie zawsze sie da uniknac dziury.kupuje sworznie normalne-nie najtansze ,ale tez nie te z gornej polki. w poprzednich samochodach tez wymienialem ta czasc ale nieporownywalnie rzadziej. powiedzcie jak to jest u was. ja po 3 m-cach od zalozenia sworznia(i przesmarowania go ,bo ma kalamitke) przeszedlem warunkowo przeglad. dodam,ze poprzedni sworzen wytrzymal z pol roku...(firmy chase) co moze byc przyczyna? wymienilem m/w w tym samym czasie sworznie,koncowki drazkow i drazki. na szarpaku wszytko oki poza nieszczesliwymi sworzniami Confused mam nieco zuzyte przednie amortyzatory(ale jeszcze sie mieszcza w normie) ,z tylu sa nowe. fakt,ze auto nieco buja przodem. czyzby jednak to mialo taki wplyw na zuzycie sworzni? powiedzcie jakiej marki kupujecie te czesci,moze oplaca sie kupic 2 razy drozsze i miec spokoj na dluzej? tylko jaka mam gwarancje,ze wytrzymaja?
dodam,ze kiedy kupilem rok temu auto z oryginalnym przebiegiem 100 tys km byly tam jeszcze fabryczne sworznie. mialy lekki luz i je wymienilem...
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Kwi 15, 2008 23:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Widze Darek że jesteś zszokowany tym samym co ja.
dzis robiłem przegląd i tez dignosta wskazał mi na sworznie i końcówki że już sie pomału kończą.
Szworznie wytrzymały rok a końcówki były wymienione w ASU w listopadzie a co za cholery on założył to juz nie wiem..
Jednak widzę że trzeba kupować częsci markowe np moog.
Ja w GP przeszło 3 lata temu założyłem sworznie i końcówki Moog i do tej pory było wszystko OK a kupiec jak przyjechał był zachwycony brakiem stuków z zawieszenia.
U mnie w Mercurym jeszcze nic nie stuka ale luzy na szarpakach juz się pojawiły.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Kwi 15, 2008 23:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no tak...jestem w szoku. podaj mi na priv za ile moge miec takie powazne sworznie (pts 3,8 rok modelowy '93) oczywiscie cena za komplet z przesylka:)
pozdrawiam!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Sro Kwi 16, 2008 1:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak kupiłem mojego to miałem już swożnie, końcówki i łączniki stabilizatora z gumami stabilizatora wymienione, na jakieś pewnie najtańsze. Co można oczekiwać po hanldarzu... i tak cud Smile
Po nniespełna roku jeżdzenia i 32kkm żadnych luzów, wszystko się trzyma jak powinno. W żadnym aucie nie wymieniałem tak często jak opisujesz, zazwyczaj raz przez 3 lata. Dziur, wyrw itp. u mnie nie brakuje, a nie należę do osób które je omijają. Zawsze dbam o geometrię i sprawne amory, może to jest klucz do sukcesu.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Kwi 16, 2008 5:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tomaj może właśnie handlarz załozył coś lepszego Laughing

Ja u siebie zbiezność ustawiałem 4 razy w tym ostatni raz w ASU to chyba z nia jest wszystko OK i nie moge zwalać winy na geometrie.
Poprostu te tanie zamienniki nie nadaja sie na Polskie drogi i tyle.

Darek wieczorkiem napisze ile by taka przyjemność na moogach Cie kosztowała
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Kwi 16, 2008 19:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czolem!

rzeczywiscie sworznie leca i to na dodatek parami-jesli jest luz na jednym sworzniu zaraz od bicia przechodzi na drugi a pozniej na koncowke drazka-jesli jest luz na drazku-zaraz siadaja koncowki drazka itp.

jesli opona ma bicie-leca sworznie, jesli jest duzy luz na maglownicy-leca sworznie, jesli tarcze hamulcowe maja bicie-leca sworznie.


ostatnio rafal mi polecil spicera ale nie czerwonego tylko niebieskiego -jest duzo drozszy-ale zobaczymy.

od stycznia trzasnalem na nich 6000 mil i jak na razie nic
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Kwi 16, 2008 19:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dodadm tylko ze ten chase ma opinie dobrego i taniego sworznia-ale niestety na moja jazde sie nie sprawdzil-dwa tygodnie na nim jezdzilem-prawdopodobnie od luzu na koncowce drazka wywalily sie obydwa. dopiero jeszcze raz wymienilem drazki +koncowki+sworznie-wszystko z tej gornej polki i zobaczymy co to bedzie.

wczesniej mi wytrzymal pol roku przy 3,1 i nawet mialem luzy na maglownicy
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sro Kwi 16, 2008 20:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W ciągu trzynastu lat posiadania swojego autka, sworznie wymieniałem
cztery razy, a końcówki drążków kierowniczych dwa razy. Trzy razy sworznie
sprowadzałem z USA, a ostatnie, rok temu kupiłem u nas i są już do wymiany. Crying or Very sad
Jestem pewien, że części zamienne na tamtym rynku są o niebo lepsze.
Tuż przed sprowadzeniem autka były wymienione wszystkie amortyzatory.
W grudniu na przeglądzie okazało się, że tylne amortyzatory mają jeszcze
77 i 75% sprawności. Przody wymieniłem już rok temu na gazowe Kayabe i nie jestem z nich zadowolony.Samochodu nie oszczędzam, a dołków raczej nie omijam Cool
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Kwi 17, 2008 5:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehe..Benek piszesz o sprawnosci amorkow..eh ja poprzednim samochodem wpadlem w duza dziure i skrzywilem amor tak ze wogole nie pracowal, pare dni pozniej mialem przeglad i jego sprawnosc byla cos kolo 80%!! tak ze tym trzepakom do kontroli amorow to raczej bym nie ufal! Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Kwi 17, 2008 6:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Benek te części dostępne u nas to są części sprowadzone z USA z tym że są to najtańsze zamienniki. Ja swoje sworznie kupiłem na ebayu za $30 za dwie sztuki a teraz kupuje moogi za $36 za sztuke.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Kwi 17, 2008 7:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

za 36$ za sztuke to ja tez chetnie:) tylko jeszcze wysylka i ew. clo(chociaz do tej pory nie bylo...)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Kwi 18, 2008 5:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety ale do Twojego PTSa sworznie są droższe
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group