www.asu.pl :: Zobacz temat - Raz nie chcial odpalic - chevy impala
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Raz nie chcial odpalic - chevy impala

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2012 21:05    Temat postu: Raz nie chcial odpalic - chevy impala Odpowiedz z cytatem

ze dwa dni temu, nie chcial odpalic, nie krecil, zupelnie nic, lampki na desce byly, zalaczyla sie kontrolka od alarmu, po kilku probach to samo. Pol godziny oznij zapalil bez problemow. Czy to moze byc zapowiedz konca akumulatora??? czy moze cos innego, gorszego....
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2012 21:20    Temat postu: elektronika Odpowiedz z cytatem

Akumulator na pewno nie. Jak aku by padło to kontrolki w momencie kręcenia by przygasały.

Nie chcę straszyć ale mi to bardziej wygląda na problem z immobiliserem. Jak nie odłączałeś akumulatora to w komputerze silnika, body lub innym powinien być jakiś kod w pamięci, który mógłby naprowadzić na przyczynę usterki Confused Bez tego to trochę jak szukanie igły w stogu siana Confused
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2012 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aku nie bylo odczepiane....ale mialem podobny objaw w jednym z aut europejskich...i skonczylo sie na wymianie aku.... Teraz pytanie za 100 punktow, kto mi zdiagnozuje impale na kompie?????? moze faktycznie wywaliloby jakies kody......
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2012 21:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeszcze jedna uwaga o ktorej zapomnialem, auto stalo wtedy pare godzin na sporym deszczu, kiedy nie chcialo odpalic....a co do lampek to tak mysle, ze w roznych autach mi nie przygasaly, (chyba ze aku juz jest do zera wyczerpany)....
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2012 21:46    Temat postu: Cykanie Odpowiedz z cytatem

Przy padniętym aku słyszał byś cyknięcie bendixa lub cykanie któregoś przekaźnika. Co do deszczu to może gdzieś faktycznie była zwara (wyschło i dlatego działa).

Co do diagnostyki to widzę, że jesteś z Belgii i z tym może być ciężko Confused

Kody z silnika (tylko z silnika) powinieneś odczytać najprostszym skanerem OBDII

np. http://allegro.pl/skaner-diagnostyczny-obdii-eobd-rac-i2227059434.html

i praktycznie każdym innym Confused
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2012 21:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam to samo z mercurym i mialem w SHO. Po deszczu przekrecalem kluczyk i nic poza kontrolkamina desce. Otworzylem maske przeczyscilem wszystkie styki kable starter odlaczylem i rozebralem w mercurym potem go zlozylem i przykrecilem do blotnika tm gdzie byl. Problem zniknal. W SHO podobnie zrobilem. Zajelo mi to ok 5h pracy na auto ale teraz mercury nie gubinawet pradu jak potrafil kiedys. Wszystko chodzi ok. Ja bym zaczal od sprawdzenia wszystkich mas czy sa dobrze podlaczone i starter solenoid nie wiem jak to sie w PL nazywa. Cewka? Po tym powinno byc ok. Ja tez myslalem ze to akumulator i go wymienilem a nie bylo to potrzebne
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2012 22:18    Temat postu: immo Odpowiedz z cytatem

Mnie tylko ten immobiliser zastanawia Confused
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2012 22:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja bym jeszcze dołożył tulejki na rozruszniku
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2012 22:30    Temat postu: tulejki Odpowiedz z cytatem

sibi77 napisał:
ja bym jeszcze dołożył tulejki na rozruszniku


No tak ale dlaczego immobiliser się załączył (tak jak w Voykach Alarm Set by zaczął świecić) Question
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2012 22:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może za bardzo napięcie spadło
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2012 22:42    Temat postu: hmmm Odpowiedz z cytatem

sibi77 napisał:
może za bardzo napięcie spadło


Hmmm. Możliwe...

Tak czy inaczej przed jakąkolwiek robotą ja bym zaczął od sprawdzenia błędów. Jeśli nic nie będzie to sprawdzenie rozrusznika, mas, połączeń. Jeśli coś dalej będzie to już elektryk/elektronik czeka Confused
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2012 22:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze EMP ktos na nim testowal:D
Ale u mnie smieszna rzecz sie stala. Ruszylem po tankowaniu przejechalem 20m i wszystko padlo zero kontrolek zero pradu dokladnie jak po trafieniu EMP. Usmażyło mi cala elektronike komp a zjaral obudowe z tworzywa podobie bezpieczniki i pare innych gratow do dzis nie wiem co sie stalo. Myslalem ze moze dotkaalem silnikiem do jakiegos kabla wysokiego napiecia co lezal albo jakies przebicie bylo nie wiem:) do dzis
Ja bym sprawdzil jeszcze rozrusznik alternator akumulator i podlaczenie mas no ew miejsce bezpiecznikow i kable do nich idace.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Pią Kwi 06, 2012 11:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czas zaczac sprawdzanie, a auto jest tylko w Polsce, takze problemu mam nadzieje nie bedzie, zeby gdzie sprawdzic i podpiac, jak mi podpowiecie kto to mi zrobi...
Za tydzien bede w Polsce to zabiore sie za sprawdzanie mas i stykow, moze cos w tym jest....
Dzieki za informacje
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Kwi 06, 2012 11:51    Temat postu: Polska Odpowiedz z cytatem

W jakim mieście jest autko ??
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Sob Kwi 07, 2012 21:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

okolice torunia....
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sob Kwi 07, 2012 22:37    Temat postu: Toruń Odpowiedz z cytatem

Jeśli nikt nie odpisze to mam znajomego w Bydgoszczy. Mogę zapytać po Świętach gdzie on serwisuje swojego amerykańca. Z Torunia to raptem 40-50km
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 22:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zapytaj jesli mozesz, zawsze w razie czego bede mial gdzie sie udac....co do auta, nic nie znalazlem i dziala bez zarzutu....jednak lekka niepewnosc pozostaje....
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group