www.asu.pl :: Zobacz temat - Cirrus nie pracuje na wszystkie cylindry???
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cirrus nie pracuje na wszystkie cylindry???

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
dejv84
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 67
Skąd: Siewierz

PostWysłany: Sob Kwi 05, 2008 17:04    Temat postu: Cirrus nie pracuje na wszystkie cylindry??? Odpowiedz z cytatem

Witam, mam problem z Cirrusem, mianowicie nie pali na wszystkie cylindry.
odpala normalnie, wtryski sprawdzone są ok. iskra jest, niewiem czego już szukać może ma ktoś jakieś sugestie to prosze piszcie.
napewno nie pali na 2 i 4 cylinder Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dejv84
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 67
Skąd: Siewierz

PostWysłany: Sob Kwi 05, 2008 17:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dodam jeszcze że jest to silnik 2,5 V6 Mitsubichi
był wymieniany pasek rozrządu i pompa wody ( ustawiony poprawnie na znakach )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Sob Kwi 05, 2008 19:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ciśnienie w cylindrach zmierzone? bo już nie pamiętam poprzedniego wontku, a jeżeli tak i jest dobre to może świece zapłonowe, czasami pod ciśnieniem tracą iskrę, albo zawór wydechowy się nie otwiera.... Rolling Eyes
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dejv84
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 67
Skąd: Siewierz

PostWysłany: Sro Kwi 09, 2008 20:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ciśnienie robocze w rzędzie cylindrów od przodu wynosi 11 czyli oki, iskra jest wtrysk paliwa również...czego szukać ?? miał ktoś doczynienia z czymś takim ?? rozrząd ustawiony jest na cechach.... Question Question Question Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sro Kwi 09, 2008 22:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No a co z rzędem z tyłu? Sprawdż kompresję na rzędzie pod kolektorem jak i również świece wymień.
Ja wiem że nie chce się odkręcać całego kolektora, ale właśnie dlatego że się nie chce, to zawsze ten rząd pod kolektorem jest najbardziej zaniedbany. Sprawdź też tam kable.
_________________
Cirrus 2,5 LXI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
dejv84
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 67
Skąd: Siewierz

PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 20:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w rzędzie pod kolektorem nie sprawdziłem jeszcze ciśnienia, ale mam pytanie: co jest przyczyną podczas pracy silnika wyrzucanie paliwa w kolektor dolotowy ??? Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 21:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a pewien jesteś że zawory sie zamykają? zmierz ciśnienie.
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dejv84
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 67
Skąd: Siewierz

PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 21:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jutro sprawdzam ciśnienie w pozostałych 3 cylindrach, ale na 2 i 4 ciśnienie 11 a nie pracują tzn. niepalą
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 21:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przyszła mi do głowy głupia myśl, czy czasami wałki na głowicach nie są zamienione, zakładam że jest to nie możliwe, ale sam już nie wiem, śledze temat od dawna, i jest to dziwna usterka, Question
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dejv84
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 67
Skąd: Siewierz

PostWysłany: Sro Kwi 16, 2008 10:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawa jest juz jasna i klarowna silnik jest do remontu... Sad
1 cylinder pali
2 cylinder nie pali (cisnienie jest, lecz pewnie sie nie otwieraja zawory wydechowe)
3 pali,
4 to samo co 2
5 natomiast brak cisnienia wiec zawory dolotowe otwarte caly czas dlatego wybijalo paliwo do gory,
pozostaje jeszcze 6 ktory pracuje normalnie
wiec 2 glowice trzeba robic, po rozebraniu okarze sie ze pierscienie pewnie tez i tak dalej bez konca...

niestety ale ja juz niemam nerwow ani pieniedzy aby do niego dokladac, wiec zrobie to co powinienem zrobic pol roku temu sprzedac lub wyzlomowac aby innych niezarazac tym amerykanskim genetycznie zmodyfikowanym wynalazkiem (nerwica, stres, niespelnione marzenia, mnostwo cennego czasu, rozpad osobowosci, jak rowniez brak wiary w siebie,) to tylko niektore cechy ktorych mozna nabyc wraz z tym samochodem, jest to juz chyba ostatni post jaki pisze na tym forum wiec pozdrawiam wszystkich szczesliwych uzytkownikow amerykanskich aut, aby wam sie to nie przytrafilo....pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Sro Kwi 16, 2008 10:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najsmutnieszy post na tym forum Crying or Very sad
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Sro Kwi 16, 2008 19:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

weź głęboki oddech, odczekaj miesiąc albo dwa, uzbierasz wtedy trochę kasy zrobisz auto i będziesz dalej szczęśliwym użytkownikiem, więcej wiary w siebie[b]
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldi69lx
*
*


Dołączył: Jan 10, 2008
Posty: 43
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Kwi 23, 2008 17:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...Nie wymiękaj stary!!! ...Jesteś moim mentorem w dziedzinie rozkminiania i usuwania usterek w tym aucie! Confused Wierzę w Ciebie Exclamation Exclamation Wink
_________________
Waldi / Stratus2,5V6*95
Stratus2,5V6*96 gaz od Lyky'ego
Chevrolet Trans Sport 3,4V6*98
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group