www.asu.pl :: Zobacz temat - Silnik przygasa
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik przygasa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 8:41    Temat postu: Silnik przygasa Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich po dlugim snie zimowym.Mam pytanko rzecz sie dzieje kiedy rano odpalam swojego VILLAGERKA ,a wiec odpalam chodzi sekunde dobrze i momentalnie spadaja obroty jakby chodzil na dwoch cylindrach,dodam mu minimalnie gazu i wszystko jest OK ,pozniej przez caly dzien jest juz normalnie z odpalaniem.Zastanawiam sie czy morze byc to problem pompy bo strasznie glosno chodzi.POZDRAWIAM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 11:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli by to byla pompa to problemy byly by z nia caly czas,moze byc silnik krokowy,tym bardziej,ze dzieje sie to na wolnych obrotach
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 13:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podstawowy objaw padniecia pompy: "ja mu w gaz ,a on mi zgasl" Smile
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 13:17    Temat postu: Silnik przygasa Odpowiedz z cytatem

Dzieki JEDI ale mysle ze to by sie dzialo caly czas ,a ten objaw jest tylko jak samochod stoi przez noc i rano go odpalam.POZ
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 21:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...wiesz, to moze byc cokolwiek - skoro zdarza sie to rano, wiec kiedy wszystko jest zawilgocone i masz wrazenie ze chodzi na dwoch cylindrach - a w villagerze jest 6!!! to sprawdz swiece, przewody i kopulke - gdzies juz cos sie wypala i staje sie wrazliwe na wilgoc.

...ja bym tak zrobil, skoro potem kiedy po nagrzaniu komora silnika sie przesuszy i jest OK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 10:48    Temat postu: Silnik przygasa Odpowiedz z cytatem

Dziekowa Falkon to ze napisalem ze chodzi na 2 cylindrach to jest wiesz domyslanie sie cierzko mi to wytlumaczyc ,ale jest to tak jakby odpalil i pozniej niedostal dobrego cisnienia paliwa ,albo jakby sie cofalo paliwo ,i jak dam troszke gazu zaczyna normalnie chodzic ,niewiem jak to sprawdzic a nowa pompa troszke kosztuje jak sie domyslam.POZDROWIENIA Z BUNDES LANDU.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 10:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm pompa... w sumie jest tak:jakies cisnienie w ukladzie paliwowym jest,jak przekrecasz kluczyk to pompa sie wlacza wczesniej niz rozrusznik i pompuje w uklad,silnik kreci i otwieraja sie wtryski. moze byc tak,ze pompa nie trzyma cisnienia i to ktore jest w ukladzie + to co zakreci pompa starcza tylko na odpalenie a potem szybko sie robi za malo i sie dusi...potem pompa dopompuje i jest gut. troche kulawa taka teoria:) moim zdaniem(z moich doswiadczen dwukrotnych) wynika,ze jak pompa pada to sa klopoty z odpaleniem i przyspieszaniem pod obciazeniem chociaz moje 2 pompy padly kazda w "innym stylu"Smile
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Nie Mar 25, 2007 14:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...reasumujac sprawdz pompe i te elementy ktore odpowiadaja za prady.

dziwna przypadlosc i bardzo denerwujaca - wspolczuje Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Mar 25, 2007 15:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Alladyn u mnie w Villagerku własnie padła pompa i czekam na nową.
Spróbuje zrobić coś takiego rano zanim go odpalisz przekręć kluczyk na zapłon poczekaj, posłuchaj czy słychać pompe, poczekaj 3sekundy i dopiero wtedy kręć rozrusznikiem. Jeśli odpali od razu i będzie pracował równo tzn że albo zawór zwrotny na pompie się zawiesił albo na przelewie na listwie wtrysków
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Mar 25, 2007 15:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lutek to jest bardzo sluszna koncepcja! ja bym poszedl dalej i zrobil tak: na zimno przkrecic kluczyk do pozycji przed zaplonem poczekac z 10 sekund,powtorzyc to 3-4 razy -jak odpali i pojdzie rowno to wiemy,ze chodzi o cisnienie:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Mar 25, 2007 15:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
lutek to jest bardzo sluszna koncepcja! ja bym poszedl dalej i zrobil tak: na zimno przkrecic kluczyk do pozycji przed zaplonem poczekac z 10 sekund,powtorzyc to 3-4 razy -jak odpali i pojdzie rowno to wiemy,ze chodzi o cisnienie:)


U mnie zanim pompa padła wystarczyło 3 sekundy przed odpałem inaczej musiał kręcić rozrusznikiem 3 sekundy.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Nie Mar 25, 2007 17:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no widze ze wy w pompach fachowcy, ja nie mialem jeszcze (nie)przyjemnosci sie z nia zmierzyc - puk, puk, puk Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group