www.asu.pl :: Zobacz temat - dobór uszczelek do 3.1 GP
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dobór uszczelek do 3.1 GP

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Mar 05, 2007 14:45    Temat postu: dobór uszczelek do 3.1 GP Odpowiedz z cytatem

Witam
Własnie miałem zamówić komplet uszczelek do mojego GP ale zauwazyłem że występują uszczelki pod kolektor ssący z WITH PUSH ROD GUIDES http://tiny.pl/c5qk oraz without PUSH ROD GUIDES http://tiny.pl/c5qn
U mnie jest VIN M jak w obu przypadkach ale jak się upewnic który komplet kupić?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Mar 05, 2007 21:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No nic widze że nikt nic nie może napisac w tym temacie to kupie zestaw z PUSH ROD GUIDES ON INTAKE GASKET bo wydaje mi się że jeśli okaże się że do mojego silnika potrzeba te uszczelki bez PUSH ROD GUIDES ON INTAKE GASKET to się to odetnie. Zresztą sami porównajcie czy mam racje
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Kwi 21, 2007 16:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ASU odświżam temat bo widze że ostatnio więcej się udzielasz na forum i może spotkałeś się z tym problemem.
Mechanik który ma wymieniać te uszczelki może sciągnąć głowice dopiero po długim weekendzie w maju a pózniej musiałbym czekać przeszlo dwa tygodnie zanim odpowiedni komplet uszczelek dotrze do mnie z USA.

I jeszcze jedno pytanie bo raczej padła jedna uszczelka pod głowicą to wymieniać ta padnietą czy wymieniać odrazu obydwie? I jeśli będe wymieniał profilaktycznie dobrą uszczelke pod głowica to czy należy ta głowice planować?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Kwi 25, 2007 16:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ASU I'm still waiting Cool
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Kwi 25, 2007 18:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

planować trzeba
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Kwi 25, 2007 20:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

qazws napisał:
planować trzeba


Ale twoim zdaniem trzeba planować obie głowice czy tylko tą pod którą strzeliła uszczelka?
W styczniu tego roku w Villagerze mechanik sciągał tylnia głowice w celu wykręcenia 4 urwanych szpilek od kolektora wydechowego i składając powiedział mi że tej głowicy nie trzeba planować bo uszczelka była OK. Oczywiście wszystko składał na nowych uszczelkach a mechanik raczej z pojęciem o tym co robi.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2007 8:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aby być pewnym że bedzie ok to ja bym planował to tylko ok 40 zł ,przy odkrecaniu głowica potrafi się odkształcić,a jeśli nie chcesz planować to można jeszcze zawieść tam gdzie planują to Ci sprawdzą czy jest prosta Wink ,no i przy okazji wymienić gumki zaworowe można by było a i o przeszlifowaniu zaworów nie wspomnę,Twój wybór Idea
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2007 8:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

On ja sprawdzał i stwierdził że nie trzeba planować.
W GP jak będe miał komplet uszczelek to każe mu wymienić całe uszczelnienie silnika. najbardziej wkurzające jest to że muszę wpierw rozebrać silnik żeby się upewnić jakie są uszczelki pod kolektorem ssącym.

No ale jeszcze pozostało jedno pytanie czy ruszać głowice pod która uszczelka jest OK?
Dodam że ten samochód teraz jest na sprzedaż bo nie potrzebuje dwóch.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2007 8:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeśli idzie do żyda to rób jak najtaniej choć nie powinno się o tym pisać Laughing
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2007 8:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale że ciężko teraz jest sprzedać samochód a tym bardziej amerykański to napewno jeszcze długo będe go posiadał dlatego muszę go zrobić jak dla siebie
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
florek
*
*


Dołączył: Aug 03, 2007
Posty: 1

PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 14:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam Wink widzę że ktoś ma takie autko jak ja - niedawno kupiłem Villagera 1993 - od początku miał zepsuty kolektor -tak twierdził mechanik- było słychać lekkie cykanie - oddałem do mechanika by mi go naprawił twierdził że rozwiercał śróby bez zciągania głowic i że mu się nie udało - po odbiorze auto strasznie głośno warczało - stwierdził że musi wyjąć silnik by mieć dojście do wiercenia i chciał wstawiać helikole w aluminiowe głowice. Pytałem innego mechanika i ten twierdzi że ten pierwszy spieprzył robote bo mi pourywał inne śruby i na dodatek powyginał kolektory spalin. Zmieniłem mechanika i ten twierdzi że się nie zakłada helikoli (zastępcze gwinty) w aluminiowych głowicach i że szlifierze nie chcieli się podjąć rozwiercania stalowych śrób w aluminium - w końcu oddał głowice do jakiegoś zakładu gdzie usuwają śróby za pomocą elektryki (wyiskrzania czy jakoś tak) i że to oczywiście droższa metoda - czy to prawda jeśli się orientujesz ? Mechanik twierdzi że mam 9 szpilek pourywanych i że naprawa będzie kosztowała co najmniej 3000zł , że komplet uszczelek kupił za 1000 zł. Nie wiem czy mnie nie nabija w butelkę - jeśli możesz mi doradzić to proszę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 14:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Florek a kopnij frajera w dupe,za 3000 to masz caly sprawny i kompletny silnik,a przy odrobine szczesia calego villagera na czesci,nie mowiac o calych glowicach,wiec niech cie w balona nie robi Evil or Very Mad .Nowa kompletan glowica w usa kosztuje 362$ i 160$ komplet uszczelek http://www.rockauto.com/catalog/raframecatalog.php
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group