www.asu.pl :: Zobacz temat - problemy z cirrusem
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problemy z cirrusem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
mkamajewski
*
*


Dołączył: Jul 13, 2007
Posty: 1

PostWysłany: Pią Lip 13, 2007 11:42    Temat postu: problemy z cirrusem Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich i proszę o podpowiedzi
Nabyłem cirrusa który od poczatku ma wadę
objawia sie ona tym że po odpaleniu auta po przerwie w jeździe dłuzszej niz 10 godz autko po właczeniu biegu gaśnie, ponownie odpala bez problemów i znów po właczeniu biegu gaśnie zazwyczaj przy trzecim odpaleniu autko rusza ale przy znacznym zwolnieniu lub zatrzymaniu znów gasnie cały czas się dławi trzeba delikatnie dodawać gazu. po przejechaniu kilkunastu kilometrów zatrzymaniu sie na kilka minut i pononym dopaleniu autko bzyka jak pszczóka. I już nawt zimą gdy jest mróz jażeli przewa w odpalaniu nie bedzie dłuzsza niz 7-8 godz autko za kazdym razem super odpala i nie ma problemów z jazdą
informacje dodatkowe:
zagazowane II generacja ostatnio Blos
krokowy i wszystkie czujniki OK (nie wiem tylko jak czujnik połozenia wału)
wyswietlane błędy: sonda i EGR (EGR był uszkodzony pęknieta mambrana - wymieniony, sondy pokazują na bęzynie prawidłowe odczyty tzn wolne obroty 0,3V przy ustabilizowanej jeździe 0,5V na przy jezdzie na gaz płyajace wskazania 0,2do 08V przy przygasaniu ok 2V)
wykluczone wszelkie nieszczelności na układzie dolotowym zmieniony pasek rozrządu,świece i przewody.
silnik 2,5 24V
procszę o jakieś sugestie i porady
pozdrawiam wszystkich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sob Lip 14, 2007 12:49    Temat postu: usterka Odpowiedz z cytatem

Sprawdz ten komputer odemnie bo jak to nie strownik to nie mam pojecia Confused
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob Lip 14, 2007 18:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A dajmy na to, czy:
-po takim długim postoju zanim właczysz bieg, nagrzej go do normalnej temperatury, nastepnie na chwile wcisnik hamulec, zobacz czy podskocza obroty. ew. włacz bieg na sam koniec.
-tak samo tylko przed nagrzaniem, skrec szybko kierownice o pół obrotu raz w jedna a raz w druga strone, zobacz jak zachowuja sie obroty.
Generalnie chodzi mi o proces podtrzymania obrotów podczas obciazenia, czyli przy skrecie na postoju, podczas hamowania, jak i właczenia skrzyni.
A przed załozeniem gazu tez tak było?
_________________
Cirrus 2,5 LXI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sob Lip 14, 2007 22:07    Temat postu: gaz Odpowiedz z cytatem

Z tego co wiem po rozmowie tel z mkamajewski to nie ma to zwiazku z gazem bo byl montowny wczesniej. Z tego co wiem to nie chodzi wylacznie o obroty bo nawet jak dajesz delikatnie gazu to sie dusi silnik. Jka wcisniesz mu mocniej w gaz nawet na postoju to zgasnie. Dopiero jak sie cos odblokuje to chodzi normalnie....
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie Lip 15, 2007 9:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jest możliwe żeby skrzynia w tym momencie tak blokowała? Jakieś silne obciążenie?
_________________
Cirrus 2,5 LXI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Lip 15, 2007 9:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A moze by tak kontrola pompy paliwa
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Lip 15, 2007 15:02    Temat postu: pompa Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
A moze by tak kontrola pompy paliwa


Pompa paliwa raczej nie gdyz rano bylby problem zawsze z odpaleniem. Pozatym po kilku km jest ju wszystko ok. Problem przy jezdzie na samym poczatku jest z obotami do okolo 2500 a jak juz sie przebije przez te obroty to pozniej juz idzie jak burza...
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Lip 15, 2007 15:04    Temat postu: skrzynia Odpowiedz z cytatem

datatomek napisał:
A jest możliwe żeby skrzynia w tym momencie tak blokowała? Jakieś silne obciążenie?


Tak sie dzieje np. w TS 3.1 jak padnie lockup. Ale to jest nagle szarpniecie i w jednej sekundzie gasnie silnik. W tychmodelach nigdy sie z czyms takim nie spotkalem Confused
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pon Lip 16, 2007 8:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja mialem takie objawy jak rozwalilem MAP Sensor... Wink jak go juz rozgrzalem to jechalem normalnie, ale pierwsze odpalenia to byla katastrofa....pokonalem tak 50km do domu...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Lip 18, 2007 20:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MOja propozycja, Zdemontuj wszystko od instalacji gazowej co znajduje sie w dolocie powietrza i sprawdz wtedy Wink

Identyczny objaw ma na przyklad NIssan Primera z silnikiem SR20DE gdy jest zalozona zwezka w dolocie. Dlatego zalozyc do niego II generacje graniczy z cudem Wink
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group