www.asu.pl :: Zobacz temat - Falusujące obroty...
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Falusujące obroty...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Wto Lip 10, 2007 8:46    Temat postu: Falusujące obroty... Odpowiedz z cytatem

Witam...otoz przy normalnej jezdzie czy to gazie czy benzynie zauwazylem pewna dziwna rzecz, kiedy jade sobie np 90km/h mam okolo 2500 obrotow, puszczam calkowicie gaz, obroty zaczynaja spadac, przy okolo 2000 obrotow jest takie plywanie wskazowki 1500-2000-1600-2000...czuc wtedy takie przyhamowani silnikiem, od czego moze to byc? Podejrzewam rowniez ze to ma zwiazek z tym moim nieszczesnym tez bujaniem na postoju, ale tu tylko widoczne na gazie, ze na postoju, daje mocniej gaz, puszczam i przy opadaniu jest tez takie zadlawienie, przy okolo 500 obrotach spada nizej, pozniej wyzej...itp...jakies pomysly?
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto Lip 10, 2007 9:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem parę dni temu podobną sytuacje strasznie falowały mi obroty, wyczyściłem przepustnice, wymieniłem świece i kable no i jak ręką odjął znów pomyka jak zegareczek.
Może u Ciebie jest podobna sytuacja, szczególnie że niedawno zakładałeś gaz.

A i ja od czasu założenia gazu zmieniam szczelinę na świecy o 0,2 w stosunku do wymagań fabrycznych (z 1,1 na 0,9), zresztą teraz testuje w aucie nową linię iskry (gaz - fabrycznie szcz. 0,9).
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Wto Lip 10, 2007 9:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale mi nie faluja, tylko podczas opadania obrotow jest chwilowe przydlawienie silnika...poza tym jest wszystko ok....mam pewien swoj typ ktory podejrzewam, ale nie napisze bo nie chce zasugerowac czegos, wole aby ktos napisal swoje zdanie, a zobacze czy sie to potwierdzi...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
marian
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 174
Skąd: MilanĂłwek

PostWysłany: Wto Lip 10, 2007 12:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja miałem ostatnio takie problemy, tylko umnie na wolnych obrotach przygasał i przy ok 2000 obr. miałem dławienie powyżej 2000 było ok. wymieniłem takie ustrojstwo, umnie to jest przy alternatorze taka czarna kostka dochodzi do niej podciśnienie i 3 przewody. Po wymianie jest ok.


____________________

Arrow DODGE caravan 3.0V6 Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Wto Lip 10, 2007 12:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok, napisze co ja podejrzewam, i znawcow bym prosil o potwierdzenie lub zaprzeczenie;) nie wiem jak wyglada budowa silniczka krokowego w srodku, ale jesli sa tam jakies tryby, to czy one moga byc zasyfione? w sensie kiedy on sie kreci ma przy koncu jakis przeskok i stad takie objawy? bo przepustnice czyscilem, lacznie z trzpieniem silnika krokowego, ale to nic nie pomoglo, no i zostaje mi wlasnie to pytanie, czy ten trzpien co sie wysuwa jest na jakis trybach i czy moze on przeskakiwac? nie wciskalem go ani nie wyciagalem, bo czytalem zeby tego nie robic, wiec nie wiem czy lekko sie wysuwa...

Marian, a co to za kostka? duze to jest i do czego sluzy? no i ile to kosztowalo? Bo u mnie jest cos takiego, ze wychodzi z rurka z kolektora dolotowego do czegos czarnego prostokatnego, wielkosci komputera silnika, z tego wychodzi jakis drugi wezyk i idzie chyba to jakiejs pompy do ktorej tez wchodzi linka gazu, mam wrazenie ze od pedalu gazu ktory steruje tempomat...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
marian
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 174
Skąd: MilanĂłwek

PostWysłany: Wto Lip 10, 2007 13:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Umnie to wychodzi z kolektora ssącego i wchodzi w tą kostkę to niewielka kostka ok 50x50mm umieszczona przy samym alternatorze, i już nigdzie dalej nie wychodzi, do tej kostki dochodzą 3 przewody niewiem do czego to służy, ale zdrowy rozsądek mówi że ma to związek z obrotami wolnymi. Niewiem też ile to kosztuje bo miałem zapasowe w gratach więc wymieniłem i działa.


________________________

Arrow DODGE caravan 3.0V6 Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Lip 11, 2007 7:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to chyba chodzi wam o map sensor
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Lip 11, 2007 7:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie do map sensora nie wchodza zadne rurki, u mnie MAP jest zamontowany na kolektorze dolotowym i wyglada jak zwykly jakis czujnik...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Lip 11, 2007 9:22    Temat postu: Re: Falusujące obroty... Odpowiedz z cytatem

darryd napisał:
Witam...otoz przy normalnej jezdzie czy to gazie czy benzynie zauwazylem pewna dziwna rzecz, kiedy jade sobie np 90km/h mam okolo 2500 obrotow, puszczam calkowicie gaz, obroty zaczynaja spadac, przy okolo 2000 obrotow jest takie plywanie wskazowki 1500-2000-1600-2000...czuc wtedy takie przyhamowani silnikiem, od czego moze to byc? Podejrzewam rowniez ze to ma zwiazek z tym moim nieszczesnym tez bujaniem na postoju, ale tu tylko widoczne na gazie, ze na postoju, daje mocniej gaz, puszczam i przy opadaniu jest tez takie zadlawienie, przy okolo 500 obrotach spada nizej, pozniej wyzej...itp...jakies pomysly?


zrob sobie analize spali i zobacz czy ci czasem nie zalewa na wolnych obratach.

analize na gazie zrob z miejsca, natomiast na benzynie to zrob po przejechaniu paru km na benzynie
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Lip 11, 2007 9:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wszystko jest ok...sprawdzane kilkukrotnie...i na benzynie i gazie...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
marian
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 174
Skąd: MilanĂłwek

PostWysłany: Sro Lip 11, 2007 12:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A za co jest odpowiedzialny ten MAP sensor, czy ma związek z obrotami ???



_____________________

Arrow DODGE caravan 3.0V6 Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Lip 11, 2007 12:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MAP mialem po ostatnich bojach zmieniany, wiec to tez nie to...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sro Lip 11, 2007 19:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Darry, a te problemy nie zaczęły się od czasu jak założyłeś gaz? Przed tem nie widziałem żadnych Twoich postów o problemach..?.. To tak wygląda jakby właśnie krokówka szalała, ale ona może pływać też z innego powodu. Jeśli dostajesz gdzieś lewe powietrze, map będzie wprowadzał krokówkę w błąd. Może jakiś przewód lub zawór podcisnienia. Sprawdź także zawór PVC. No i najlepiej poodłączaj i pozatykaj wszelkie wyprowadzenia z kolektora. To znaczy: podciśnienia, a głównie grubą rurkę która rozprowadza podciśnienie do serwo hamulców, i tempomatu. Może przepuszcza pucha serwo, albo zawór zwrotny podciśnienia na tej puszce...W każdym razie tak na próbę, odciąć, i wyizolować wszelkie wyjścia. Daj znać co o tym sądzisz...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Czw Lip 12, 2007 13:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie, pamietam jeszcze przed zalozeniem gazu, jak jechalem z gorki, puscilem gaz i patrzylem akurat na obrotomierz, i widzialem to hustanie, ale jakos nic z tego nie robilem, bo nic sie nie dzialo i nie bylo to odczuwalne, a na gazie czuc to bardziej dlatego za to sie zabralem...
...a twoja wypowiedz brzmi bardzo racjonalnie i za to sie na weekend zabiore, bo tego nie sprawdzalem, jedyne co to przewody egr i inne patrzylem...ale tej grubej nie ruszalem...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pią Lip 13, 2007 8:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hej, wczoraj pogrzebalem i bez skutku... Sad zastanawia mnie jednak jedna rzecz, otoz od kolektora idzie rurka podcisnienia do nadkola a tam jest taka puszka wielkosci duzego sloika, z tego wychodzi tez jeden przewod na zewnatrz...i to dziwnie klika, caly czas jest klik, klik, klik...raczej nie wyglada mi to na normalne zachowanie, co to jest i do czego sluzy?
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Lip 13, 2007 11:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To jest filtr z wegla aktywnego,absorbuje opary benzyny,np.z kolektora po wylaczeniu silnika,na tym przewodzie z kolektora powinien byc elektrozawor,ktory jak pracuje silnik powinnien byc zamkniety(jak uzbrajasz kluczykiem zaplon slychac takie cykanie),a malo kto o tym pisze,ze jak ten zawor jest walniety(tzn.caly czas otwarty) to praca silnika pozostawia wiele do zyczenia.Jesli zawor bedzie walniety(nie ma prawa klikac jak pracuje silnik)to wez zgniec ten wezyk np.francuzem,zobaczysz efekt
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pią Lip 13, 2007 12:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki:) wlasnie jak go odlaczalem to przestawalo klikac, czyli wychodzi ze mam gdzies walniety jeszcze ten zawor tak? ja go zatykalem, pozniej jechalem i jakos roznicy nie odczulem, ale jak bede mial kanal do dyspozycji to poszukam tego elektrozawaru, a jesli go nie ma? bo to tykanie jest dosc glosne, tak jakby ktos plastikowa lopatka w wiaderko stukal...i stuka wlasnie na tym filtrze...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Lip 14, 2007 9:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ten zawor ma tylko raz kliknac przy uzbrojeniu zaplonu,w momencie jak pracuje silnik zawor powinien byc zamkniety.Wez go sprawdz czy nie przepuszcza,mozesz dmuchac do niego,byc moze gdzies ma zwarcie i dlatego klika.Druga rada posprawdzaj wszystkie wezyki z podcisnien,demontujac je i zginajac mocno na calej dlugosci,bo ewentualnych pekniec-nieszczelnosci na prostym nie widac
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pestek
*
*


Dołączył: Aug 31, 2006
Posty: 120
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Sob Lip 14, 2007 21:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem jak w innych, u mnie w voyku to plastilowe usrojstwo cyka cały czas niezależnie od obrotów silnika, a wszystko hulla ok. U mnie docodza do tego przewody paliwowe z listwy wtrysków, było o tym na forum ale nikt nie powiedział do czego to to jest. U mnie zawsze cykało a silnik chodził ok. Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pestek
*
*


Dołączył: Aug 31, 2006
Posty: 120
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Sob Lip 14, 2007 21:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A co do silniczka to nie wiem jak w innych u mnie jest śruba a do okoła cewki jak prąd w jedna to śruba się chowa jak w drugą to wysuwa, ale kręcenie ręką nic nie da bo jest w środku małe łożysko, a trzpień ze stożkiem na zewnątrz się nie obraca, dlatego nie wepchniesz tego bo skok śruby na to nie pozwala. Trochę to zawiłe sorry, inaczej nie potrafię.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group