www.asu.pl :: Zobacz temat - Problemy z odpalaniem
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problemy z odpalaniem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon Lip 02, 2007 7:57    Temat postu: Problemy z odpalaniem Odpowiedz z cytatem

Ostatnio mam taki problem: przy odpalaniu auto obroty spadają bardzo nisko (tak do 400), momentami nawet gaśnie. Po jakichś 15 sekundach pracy komputer daje 1,3-1,5 tyś obrotów, spada na 1000 i już jest ok.

Żeby było ciekawiej - dzisiaj pierwszy raz od 2 tygodni rano było zimno - i miałem zero problemów z odpaleniem. Od razu wskoczył na 1000 obrotów, zero krztuszenia.

Teoria nr 1: silnik krokowy (on reguluje paliwo na wolnych obrotach, tak? czy coś pogrzałem?). Ale dlaczego działa, jak jest zimno?

Teoria nr 2: jakiś problem ze świecami (tym bardziej, że w specyficznych warunkach - 4 bieg, 90-100 km/h na liczniku, przyspieszanie pod górkę silnik się odrobinę krztusi - na pewno na gazie, na benzynie nie sprawdzałem)

Macie jakieś komentarze/pomysły?
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lip 02, 2007 11:36    Temat postu: odpalanie Odpowiedz z cytatem

Odpowiedziales sobie sam Very Happy Problemy z obrotami wskazuje na silnik krokowy a krztuszenie sie to trzeba zaczac od swiec i przewodow Very Happy Nic nowego nie przychodzi mi do glowy (jak to srawdzisz i problem nie zniknie to bedziemy walczyc dalej) Confused

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Sro Lip 04, 2007 22:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ewentualnie lewe powietrze. Może coś się poluzowało.
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Lip 04, 2007 23:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja generalnie mam podobnie, tylko u mnie spadkowi obrotow towarzyszy jeszcze swiszczenie pompy paliwa. Napewno to ona bo z tylu wyraznie slychac, ale tylko przez moment, zaraz po uruchomieniu, pozniej wszystko wraca do normy i jest cicho. Powinienem sie juz zaczac niepokoic??
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Lip 07, 2007 13:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja stawiam na silnik krokowy!
u mnie profilaktycznie do niego zajrzalem i okazal sie mocno zasyfiony.. ale obroty mial rowne Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Nie Lip 08, 2007 19:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tez racja ale moze......
...ale moze to prosta rzecz i czujnik temperatury plynu chlodzacego wskazuje inna temp niz faktyczna?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group