www.asu.pl :: Zobacz temat - Spryskiwacz Przedniej oraz Tylnej szyby nie działa
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Spryskiwacz Przedniej oraz Tylnej szyby nie działa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Szczota
*
*


Dołączył: Mar 29, 2007
Posty: 12

PostWysłany: Czw Mar 29, 2007 22:12    Temat postu: Spryskiwacz Przedniej oraz Tylnej szyby nie działa Odpowiedz z cytatem

Gdzie szukać przyczyny niedziałających Spryskiwaczy Przedniej oraz Tylnej szyby
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Czw Mar 29, 2007 23:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jaki samochod?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Szczota
*
*


Dołączył: Mar 29, 2007
Posty: 12

PostWysłany: Pią Mar 30, 2007 12:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chodzi o Chrysler Voyager 2005 3.3L Kupiłem z niedziałającymi Podpowiadano mi iż w puszcze z przekaźnikami ale nie wiem który W Autotraper Łódź stwierdzono że silniczki działają stwierdzenie kosztowało 100zł i na stwierdzeniu się skończyło już tam nie pojechałem Nie mam czasu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pią Mar 30, 2007 14:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to dales sie naciac na 100zl Wink
wydaje mi sie ze byla tak sprawa opisywana na forum.. poszukaj.
niestety nie jestem w temacie chryslerow Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Mar 30, 2007 15:23    Temat postu: spryskiwacz Odpowiedz z cytatem

Musisz zaczac od konca. Zobacz czy dochodzi prad do silniczka pompki i czy jest dobra masa. To jest najczesciej spotykana usterka. Ewentualnie spradz silniczek na krotko podlaczajac kable bezposrednio z akumulatora.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pią Mar 30, 2007 17:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to to mu chyba za ta stówe to zrobili .. Neutral
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Mar 30, 2007 22:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

miernik za 10 zl lub zarowka 12 v i przewody oraz dwa kawalki przewodu luzem. lokalizujesz baniak z plynem.najczesciej na nim sa silniczki. wypinasz wtyczke i podlaczasz silniczek do akumulatora(1 przewod do minusa a rugi do plusa) jesli sie kreci to fajnie,to samo robisz na drugim trzecim i kolejnym silniczku( bo mozna ich miec sporo-przod,tyl,lampy itp) jak juz wszystkie sie kreca to przechodzimy do fazy drugiej. zapinasz zarowke do wyciagnietych wtyczek i naciskacz po kolei spryskiwacze(ich wlaczniki w kabinie) jesli sie zarowka zaswieci lub miernik cos pokaze to znaczy,ze nie posiadasz plynu lub masz przerwane wezyki. jesli masz plyn i wezyki sa cale a zarowka sie swieci to znaczy,ze spryskiwacze sa zatkane.jesli to wszystko nie to znaczy ze nie dochodzi ci prad do silniczkow. sprawdzasz bezpiecznki(mozesz to zrobic na poczatku-nie zaszkodzi) jesli bezpiecznki sa ok to dostajesz sie do przelacznika i przy uzyciu zarowki i przewodow sprawdzasz czy dochodzi tam napiecie. no i teraz jesli nie to musisz sprawdziec od skrzynki bezpiecznikowej do przelacznikow a jesli tak to musisz sprawdzic od wylacznikow do silniczkow. systemu naprawiania kabli moze nie bede tu omawial ale powiem,ze w przerwanym kablu nalezy polaczyc ze soba ich czesci metalowe(najczesciej miedziane) i zaizolowac-owinac tasma typu scotch-miejsce polaczenia pilnujac aby przewod a nie dotykal golego przewodu b. jesli to wszystko nie przyniesie zamierzonych rezultatow to nalzezy napisac jeszcze raz posta z opowiedziec co sie dokladnie juz zrobilo lub-idac tropem niektorych kolegow z forum-udac sie do polecanego w miescie warsztatu elektyki samochodowej ,co goraco polecam gdyz oszczedzi to pozaru oraz wielu ofiar w ludziach .
pozdrawiam!
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group