www.asu.pl :: Zobacz temat - Prawy Kierunek Klimatyzacja Caravan
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prawy Kierunek Klimatyzacja Caravan

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Kulawy
*
*


Dołączył: Aug 27, 2007
Posty: 5

PostWysłany: Pon Sie 27, 2007 16:27    Temat postu: Prawy Kierunek Klimatyzacja Caravan Odpowiedz z cytatem

Witam!

Otóż niedawno kupiłem dodge'a caravana '96r, 3,8 + lpg. Mam z nim jeden błahy ale denerwujący problem. Otóż prawy kierunek miga ok. 3 razy szybciej niż lewy. Osoba od której kupiłem samochód mówiła mi że wystarczy kupic żarówkę amerykańską i będzie ok. Żebym wiedział jakom kupić dał mi starą żarówkę od kierunkowskazu tyle że była ona biała. Zorientowałem się jednak że żarówki kierunku są koloru pomarańczowego i kupiłem żarówki obu kolorów (3157 i 3157NA). Niestety po zmianie nie było różnicy w szybkości migania. Co może być tego przyczyną ?

Mam jeszcze jeden poważniejszy kłopot z klimatyzacją. Otóż gdy jest włączona to pasażerowi z przodu kapie woda na nogi i ubywa wody z chłodnicy tak że raz na tydzień muszę uzupełniać jej poziom. Co do kapania wody to obudowa od klimy jest poklejona jakimś silikonem i przecieka.

Proszę o pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek
*
*


Dołączył: Aug 31, 2006
Posty: 120
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto Sie 28, 2007 8:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A sprawdziłeś obie żarówki ? Powinny miec po 21W.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Kulawy
*
*


Dołączył: Aug 27, 2007
Posty: 5

PostWysłany: Wto Sie 28, 2007 8:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tego nie zrobiłem ponieważ wszystkie żarówki są typu 3157NA.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek
*
*


Dołączył: Aug 31, 2006
Posty: 120
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto Sie 28, 2007 8:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wg mnie 3157 jest dwuwłóknowa a ty powinieneś miec w kierunkach 3156. W 3157 jest chyba 5/21W , może obrót żarówki o 180 st. pomoże.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Kulawy
*
*


Dołączył: Aug 27, 2007
Posty: 5

PostWysłany: Wto Sie 28, 2007 10:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale we wszystkich kierunkach żarówki są dwuwłóknowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Wto Sie 28, 2007 10:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bo masz wersję amerykańską. Tam trochę różni się instalacją elektryczna od europy. Czy intensywność - jaśność świecenia jest taka sama.
_________________
Chrysler 300M 3,5 '99 gaz jedyny w okolicy - już nie
Chrysler Town&Country 3,8 '05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Sie 28, 2007 11:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli instalacja byla by orginalnie dzialajac to wtedy wlokno 5W pali ci sie po zapaleniu swiatel caly czas,a miga 21W,prawdopodobnie poprzednik przystosowujac instalacje do zasranych polskich przepisow pomylil cos.I tak w prawym miga ci 21W a w lewym 5W.
A co do klimy,to moze poszla ci nagrzewnica skoro ubywa ci plynu chlodzacego.Jesli mialbys mokro ale nie ubywalo by chlodziwa,wtedy mialbys zatkanie odwodnienia kanalow nadmuchowych klimy,czesta przypadlosc voyagerow
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Kulawy
*
*


Dołączył: Aug 27, 2007
Posty: 5

PostWysłany: Wto Sie 28, 2007 14:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WMA napisał:
Bo masz wersję amerykańską. Tam trochę różni się instalacją elektryczna od europy. Czy intensywność - jaśność świecenia jest taka sama.


Prawy kierunek ten który szybciej miga świeci słabiej niż lewy.

Więc bez elektryka sie chyba nie obejdzie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek
*
*


Dołączył: Aug 31, 2006
Posty: 120
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto Sie 28, 2007 19:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z kierunkiem napewno sobie poradzisz , poszukaj tylko miernikiem odpowiednie przewody i pozamieniaj je. A swoją droga ja też mam amerykana ( czerowone lampy tylne) i u mnie
dwuwłóknowe mam tam gdzie postojowe i przeciwmgielne, jednowłóknowe- pomarańczowe w kierunkach ,
jednowłóknowe dla światła stopu,
i jeszcze małą żaróweczkę od wstecznego ( w tym samym miejscu co kierunek)
Dzięki JEDI dowiedziałem sie dlaczego na jednym przewodzie ( u mnie odcięty)przy włączonym kierumku było napięcie ciągłe nieprzerywane.
Swoja droga podejście i rozwiązania amerykanów do bezpieczeństwa sa dla mnie bardziej logicznei praktyczne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Kulawy
*
*


Dołączył: Aug 27, 2007
Posty: 5

PostWysłany: Sro Sie 29, 2007 9:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobra, spróbuje tak zrobić. Może się uda.

Dzięki wszystkim za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group