www.asu.pl :: Zobacz temat - Czujnik spalania stukoweg a "mulenie" silnika
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czujnik spalania stukoweg a "mulenie" silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Jureq
*
*


Dołączył: Jul 01, 2006
Posty: 5

PostWysłany: Pon Lis 13, 2006 18:09    Temat postu: Czujnik spalania stukoweg a "mulenie" silnika Odpowiedz z cytatem

Witam,
Spotkało mnie to wątpliwe szczęście posiada Plymouth'a Grand Voyagera z 1995 (wszystkie są od 1996 a mój nie) roku w okragłej obudowie z motorkiem 3,3l ... Wiem już że to super fura o ile ma się zapas kasy na naprawy Wink
Aktualnie cierpię na brak mocy - silnik robi buuu i nie ma przyjemności z jazdy niezależnie od tego czy to na gazie czy na benzynie.
Pierwsza sonda na wolnych obrotach robi słabo, druga sonda pływa (diagnosta stwierdził że może to być to ale on robi europejskie i nie ma pewności czy w USA też druga sonda ma robić gładko czy tak jak u mnie), specjalista od wydechu stwierdził że katalizator jest raczej OK bo powinien być metalowy, gdyby spłynął to raczej łącznie z kolektorem - więc nie zaglądał.
Kolejna wizyta u diagnosty - powiedziałem mu że te frendzle wystające z bloku z przodu silnika na dole to był czujnik spalania stukowego, na to on że to musi być to.
Pojechałem do serwisu autoryzowanego poniekąd Chryslera i spec stwierdził że w nowszych już tego nie było i trza wyciąć - znaczy chyba że nie ma to wpływu na pracę silnika.
Ludzie ratujcie !!!!!!, zgłupiałem, na logike słaba sonda może mieć wpływ ale podono nie aż taki na gazie, z drugiej strony o ile czujnik spalania stukowego zmieniał mape to zapewne powinienem go wyumienić.
Samochód jest tak zamulony że dopiero jak ma 70 na liczniku i odpuszcze gazu to zapina 4bieg, jak dodam gazun tak żeby nie zrzucił biegu to malucha przy 80 wyprzedzam 2 minuty !!!

I kto tu ma racje ? Kupić pierwszą sonde lambda? Podobno jakieś BOSCH są bardzo OK za 400-450 PLN ? Szukać czujnika spalania stukowego(nawet nie wiem ile to kosztuje) ? Pytać o katalizator nowy - może taniej kupić jakieś Renaul Clio DCI ? Wink

Pozdrawiam
Uparty miłośnik długich, ciężkich i amerykańskich oraz 4x4
Jureq
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Pon Lis 13, 2006 22:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może to nie pomoże, ale przeczytajmój wątek - WINI stracił moc. Też miałem zamulony, ale mulił się trochę inaczej - im wyższe obroty tym gorzej przyspieszał. Winny - katalizator!
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Wto Lis 14, 2006 12:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jak filtr powietrza? no i sprawdz czy na luzie ci sie lekko turla... Wink
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Jureq
*
*


Dołączył: Jul 01, 2006
Posty: 5

PostWysłany: Wto Lis 14, 2006 19:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Filtr OK, nawet jak wywaliłem całkiem dolot to na benzynie też muli, cisnienie na garach 12 (na pierwszych z brzegu), turla się bosko z górki ...
HELP ME Rolling Eyes


Ostatnio zmieniony przez Jureq dnia Wto Gru 05, 2006 0:19, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Lis 15, 2006 11:29    Temat postu: hmmm Odpowiedz z cytatem

Ciezka sprawa.... Są jakieś kody ?? Sonde bym wykluczyl jesli to samo dzieje sie na gazie i na paliwie.... Katalizator pewnie tez nie.... Gaz masz zwykly czy sekwencje ?? Czy napeno pracują wszystkie swiece ?? Na wolnych chodzi rowno ?? Kiedy wymieniales swiece/przewody ?? Jak wyprzedzasz to obroty rosna a auto nie przyspiesza jak powinno czy poprostu nie chce sie wkrecac na obroty ??

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Jureq
*
*


Dołączył: Jul 01, 2006
Posty: 5

PostWysłany: Sro Lis 15, 2006 21:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ano ciężka sprawa ...
Kody są, po resecie jest ok, jazda na benzynie nic, zrobie kilnkanaście albo kilkadziesiąt km na gazie i pokazuje jakiś bład o braku lub słabym ciśnieniu paliwa na drugiej sekcji czy coś w tym stylu.
Gaz mam prosty z emulatorem i silnikiem krokowym Bingo-S.
Na wolnych nie chodzi równo a świece platynowe i przewody sparkcośtam wymieniane niecałe 12kkm temu.
Jak wyprzedzam to:
faza I jade 80 i mam jakieś 1700 obr
faza II naciska gaz i mam jakieś 2500 i predkość zdaje się z lekka rozsnąć albo to tylko złudzenie
faza III łapie nerwa bo TIR z naprzeciwka ma kolor nieodpowiedni do mojego lakieru mam 3500 -4000 i przyspieszam tak jak kiedyś (na samym początku miałem taką skrzynie która się blokował) z 3/4 bieg przy 1300 ogrotów ... dno i stres
W obroty wkręca się bez problemu ale pod obciążeniem nie ciągnie ...
Mam skrzynke po generalce, zawory nowe BW, sprzęgło regenerowane i dalej jest d...
Przed remontem nie ciągnąl z miejsca przy zapiętym biegu, szarpał przy hamowaniu i z jednym zachowywał się odwrotnir niż teraz, wczesniej jak był zimny to zmieniał biegi do 4 szybciej a teraz dopiero jak skrzynia złapie temp. to tą czwórke zapina przy 65-70km i ok. 1500obr., niższe biegi są ale przy delikatnym pedałowaniu bliżej nieokreślone. Dopiero jak dam w d.. : 2500-3000 obr to widać kiedy biegi zapina i obroty schodzą szybko.

Ufff ale dużo literek Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Xsantos
*
*


Dołączył: Jan 04, 2006
Posty: 40
Skąd: ŁódĹş

PostWysłany: Pon Gru 04, 2006 22:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Będę zgadywał regeneracje sprzęgła robiłeś w Warszawie ?
_________________
Voyager 3,8 le zagazowany sekwencyjnie Stagiem 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Jureq
*
*


Dołączył: Jul 01, 2006
Posty: 5

PostWysłany: Wto Gru 05, 2006 0:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Owszem, ale ... co ma konwerter do np. check engine ?
Zresztą sprzęgło jest ok, ciągnie po zapięciu biegu bez dodawania gazu a przed regeneracją był z tym problem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group