www.asu.pl :: Zobacz temat - 2002 Buick Century Custom 3100 SFI V6
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2002 Buick Century Custom 3100 SFI V6

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Ximon
*
*


Dołączył: May 01, 2014
Posty: 1

PostWysłany: Czw Maj 01, 2014 21:06    Temat postu: 2002 Buick Century Custom 3100 SFI V6 Odpowiedz z cytatem

Witam. Posiadam Buicka Century Custom z 2002 roku. Pare dni temu zapaliła mi się kontrolka akumulatora (czerwona) przy wolnych obrotach np. jak stałem na światłach. Gdy dodałem gazu gasła. Wczoraj gdy wracałem do domu to zapaliła się i już nie gasła, i jak już zagsiłem samochód po dojechaniu do domu to już go nie odpaliłem. Gdy próbuje odpalić to pojawia się pstrykanie, więc pierwszą myślą był alternator, ale po sprawdzeniu prądu w akumulatorze miernikiem wykazało iż w akumulatorze prąd jest, i po podłączeniu prostownika zapala, lecz obroty spadają aż zgaśnie, nawet jak dodaje gazu tuż pod odpaleniu z prostownikiem to obroty spadają i silnik gaśnie. Po przekręceniu stacyjki w pół wszystkie kontrolki się zapalają, także to nie może być akumulator, tym bardziej że był wymieniany kilka miesięcy temu na nowy. Bez postownika nie zapala jedynie pstryka, czasami co jakiś czas a czasami pojedyńczo po przekręceniu kluczyka na pozycje zapalania. Ma ktoś może jakiś pomysł co to może być? Z góry dziękuje zaw szytkie odpowiedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pioteer
*
*


Dołączył: Feb 14, 2011
Posty: 169
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Maj 02, 2014 7:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdź sobie alternator, ładowanie, regulator napięcia.
Może szczotki się skończyły.

Kontrolka akumulatora która sie żarzy podczas jazdy a po dodaniu gazu gasnie wskazuje na alternator i brak ładowania. (w niezliczonej ilości przypadków)
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 94r .był...
Windstar 3.0 98r był...
chrysler Voyager 2.0L 98r był...<br>WIELKI
PTS 3.8 95r jest...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Maj 02, 2014 8:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak sprawdziłeś to jakie jet te napięcie na akumulatorze? bo takie cykanie przekaźników wskazuje za zbyt niske napięcie
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Maj 02, 2014 10:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wyciagnij aku,naladuj porzadnie,nastepnie odpal auto,silnik powinien ruszyc i dopiero wtedy sprawdz napiecie ladowania,na zaciskach aku.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group