www.asu.pl :: Zobacz temat - Help potrzebuję podmienić koła do sprawdzeni voyager Wrocław
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Help potrzebuję podmienić koła do sprawdzeni voyager Wrocław

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Ziemas
*
*


Dołączył: Dec 07, 2012
Posty: 13

PostWysłany: Pon Lut 04, 2013 20:26    Temat postu: Help potrzebuję podmienić koła do sprawdzeni voyager Wrocław Odpowiedz z cytatem

Witam.
Potrzebuję kogoś we Wrocławiu kto mógłby "pożyczyć, udostępnić" na sprawdzenie koła do Grand Voyagera rocznik 2000.
Sprawa wygląda tak że auto ma lekkie drgania do 120 a potem już spore.
Felgi prostowałem opony niby dobre niby nie (pan sprzedający twierdzi że super, pan od prostowania felg już tak nie twierdzi:D).
Zawieszenie sprawdzone itd.
Tarcze wymienione...
Pan od półosiek uważa że są ok.
Poducha przednia do wymiany jeszcze dzisiaj w ASU.
Potrzebuję podmienić koła (zima czy lato 16, 15 cali obojętnie) i się przejechać obwodnicą te 120-130 i zobaczyć czy to na bank koła czy nie.
Johnny Walker 0,5 już schłodzony w lodóweczce:D

Tel 884-888-320 Weekend czy w tygodniu? Godzina? Wszystko jedno, dostosuję się.
Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw Lut 07, 2013 15:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę że panowie z forum Ci raczej nie pomogą-mimo że we Wrocku ich cała banda----oni kochają swoje autka bardziej niz żony i kochanki...Dla nich odkrecenie kół bez zdecydowanej konieczności to profanacja..a to śrubki się uszczerbią,a to felga się pobrudzi........Na porade możesz liczyc,ale nie tykaj ich wózków bo sie osraja ze stresu----Tacy nieamerykańscy amerykanie Very Happy
bo Ci drudzy auta traktuja typowo użytkowo,a Ci pierwsi jak Byłby to ich ostatni wóz ,w którym go pochowają,a jego stan miałby być odzwierciedleniem długości ich życia pozagrobowego Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw Lut 07, 2013 15:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Albo zamień tył na przód-może cos się wyjaśni...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Lut 07, 2013 16:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pawel cos ci lezy na watrobie?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Ziemas
*
*


Dołączył: Dec 07, 2012
Posty: 13

PostWysłany: Czw Lut 07, 2013 21:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spoko, nie przejmował bym się tym aż tak Very Happy
Widocznie nikt nie ma czasu, chęci? Trudno.
Ani w Asu nic nie znaleźli ani na diagnostyce itd...
Prostowałem felgi, zamieniałem tył z przodem, poducha wymieniona, tarcze, zbieżność...
A kierownica jak drżała tak drwi sobie dalej ;D
Teraz czuję przy lekkich nawet wybojach jak kierownica z podłogą wpada w
"krótką falę" drgań, wibracji...?
Od 120 prawe lusterko wyrywa się do ucieczki.
Może ktoś coś doradzi?
Nie chcę kupować kół żeby okazało się że to coś innego, ot dlatego taki był mój pomysł z podmianą. Confused
Gdzie we Wrocku zbadają mi gruntownie zawieszenie?
Może to półoś jednak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Lut 07, 2013 22:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mialem to samo. przekladalem kola, wywazalem po kilka razy i nic. problemem okazaly sie opony. po wymianie jak reka odjal. zamiast pchac sie w koszty idz ta droga ,ktora sobie wyznaczyles-podmien z kims kola na probe.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Lut 07, 2013 22:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pawelxp napisał:
Myślę że panowie z forum Ci raczej nie pomogą-mimo że we Wrocku ich cała banda----oni kochają swoje autka bardziej niz żony i kochanki...Dla nich odkrecenie kół bez zdecydowanej konieczności to profanacja..a to śrubki się uszczerbią,a to felga się pobrudzi........Na porade możesz liczyc,ale nie tykaj ich wózków bo sie osraja ze stresu----Tacy nieamerykańscy amerykanie Very Happy
bo Ci drudzy auta traktuja typowo użytkowo,a Ci pierwsi jak Byłby to ich ostatni wóz ,w którym go pochowają,a jego stan miałby być odzwierciedleniem długości ich życia pozagrobowego Confused


siakaś depresja Cię dosięgła Rolling Eyes

Question
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Lut 07, 2013 22:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ziemas napisał:
Spoko, nie przejmował bym się tym aż tak Very Happy
Widocznie nikt nie ma czasu, chęci? Trudno.
Ani w Asu nic nie znaleźli ani na diagnostyce itd...
Prostowałem felgi, zamieniałem tył z przodem, poducha wymieniona, tarcze, zbieżność...
A kierownica jak drżała tak drwi sobie dalej ;D
Teraz czuję przy lekkich nawet wybojach jak kierownica z podłogą wpada w
"krótką falę" drgań, wibracji...?
Od 120 prawe lusterko wyrywa się do ucieczki.
Może ktoś coś doradzi?
Nie chcę kupować kół żeby okazało się że to coś innego, ot dlatego taki był mój pomysł z podmianą. Confused
Gdzie we Wrocku zbadają mi gruntownie zawieszenie?
Może to półoś jednak?


mogę spróbować przywieźć letnie koła na niedzielę, 2 czy 4 Question choć zgodzę się z Darkiem, że to będą pewnie opony Confused
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Ziemas
*
*


Dołączył: Dec 07, 2012
Posty: 13

PostWysłany: Czw Lut 07, 2013 22:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mihauek1 napisał:
Ziemas napisał:
Spoko, nie przejmował bym się tym aż tak Very Happy
Widocznie nikt nie ma czasu, chęci? Trudno.
Ani w Asu nic nie znaleźli ani na diagnostyce itd...
Prostowałem felgi, zamieniałem tył z przodem, poducha wymieniona, tarcze, zbieżność...
A kierownica jak drżała tak drwi sobie dalej ;D
Teraz czuję przy lekkich nawet wybojach jak kierownica z podłogą wpada w
"krótką falę" drgań, wibracji...?
Od 120 prawe lusterko wyrywa się do ucieczki.
Może ktoś coś doradzi?
Nie chcę kupować kół żeby okazało się że to coś innego, ot dlatego taki był mój pomysł z podmianą. Confused
Gdzie we Wrocku zbadają mi gruntownie zawieszenie?
Może to półoś jednak?


mogę spróbować przywieźć letnie koła na niedzielę, 2 czy 4 Question choć zgodzę się z Darkiem, że to będą pewnie opony Confused

Jutro jadę założyć letnie opony na felgi które mam teraz i się przejadę.
Jak dalej będzie to samo to może felgi?
Dlatego wolałem założyć komplet opon z felgami pewny i sprawny na test.

Bardzo mi miło że jest ktoś chętny Very Happy
W niedzielę wracam z wyjazdu i będę dopiero po godzinie 16/17 tej jeśli to nie sprawi problemu?
Natomiast jeżeli jutro opony lenie zadziałają to to dam natychmiast znać i nie będę zawracać głowy.
Jak coś to proszę o tel. na PW zadzwonię
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ziemas
*
*


Dołączył: Dec 07, 2012
Posty: 13

PostWysłany: Pią Lut 08, 2013 18:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety opony które miałem założyć okazały się niezdatne do jazdy i poszły w kubeł!
Opony przywiózł mi były właściciel mojego Voyagera...
Niestety będę musiał skorzystać z pomocy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
majki
*
*


Dołączył: Sep 20, 2007
Posty: 430

PostWysłany: Pią Lut 08, 2013 20:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mihauek1 nie umiem wklejać jak wy tekstów ale to prawda co napisał Paweł Question
Paweł urwa nie mierz wszystkich swoją miarką jeśli tak napisałeś to ja się czuję obrażony.
Mam nadzieję że piłeś piętnastego drinka jak to pisałeś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Lut 08, 2013 20:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
mialem to samo. przekladalem kola, wywazalem po kilka razy i nic. problemem okazaly sie opony. po wymianie jak reka odjal. zamiast pchac sie w koszty idz ta droga ,ktora sobie wyznaczyles-podmien z kims kola na probe.


tak samo miałem, po wymianie na zimówki problem ustąpił, przekładanie z przodu na tył nic nie dało, a co ciekawe były to nowe opony fuldy, nie reklamowałem ich bo akurat sprzedałem auto Very Happy
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sob Lut 09, 2013 22:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

majki napisał:
mihauek1 nie umiem wklejać jak wy tekstów ale to prawda co napisał Paweł Question
Paweł urwa nie mierz wszystkich swoją miarką jeśli tak napisałeś to ja się czuję obrażony.
Mam nadzieję że piłeś piętnastego drinka jak to pisałeś.


niestety ja sobie tego nie wymyśliłem Confused

wystarczy kliknąć "Cytuj" w rogu wypowiedzi i masz ją u siebie w ramce Wink
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Daniel0
*
*


Dołączył: Jul 01, 2011
Posty: 48
Skąd: Legionowo

PostWysłany: Sob Lut 09, 2013 23:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ewentualnie wrzuc na wywazarke i sprawdz, czy opona nie ma bicia.

Problemem moze byc rowniez za duzo ciezarkow nabitych na felge.
_________________
Jest: Ford Taurus Wagon

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Lut 10, 2013 5:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Daniel0, w moim przypadku opisanym wyżej byłem 4-5 razy na wyważaniu u rożnych wulkanizatorów i każdy mówił ze koła dobrze wyważone ,a przy pewnych prędkościach auta drgania na kierownicy były bardzo odczuwalne
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Daniel0
*
*


Dołączył: Jul 01, 2011
Posty: 48
Skąd: Legionowo

PostWysłany: Nie Lut 10, 2013 7:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak, ale jezeli nabija Ci po 100 gram na strone, to i tak moze byc bicie nawet jak Ci wywazy do zera.

U mnie w Windstarze jest ten problem, ze tloczek z prawej strony nie cofa sie po hamowaniu i delikatnie obciera tym samym powodujac bicie na kierownicy.
_________________
Jest: Ford Taurus Wagon

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Pią Lut 15, 2013 14:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Daniel0 napisał:
Tak, ale jezeli nabija Ci po 100 gram na strone, to i tak moze byc bicie nawet jak Ci wywazy do zera.

U mnie w Windstarze jest ten problem, ze tloczek z prawej strony nie cofa sie po hamowaniu i delikatnie obciera tym samym powodujac bicie na kierownicy.


u mnie w T&C też się tłoczek nie cofa i wali po kierownicy ( jutro wolne - browar i do roboty) ale jak im szybciej jadę tym drgania się nakładają, kumulują lub są tak szybkie, że nie czuć ich, ale muszę to zrobić bo już mi wywaliło końcówkę drążka kierowniczego od strony właśnie tego zapieczonego tłoczka, od tych drgań. Polecam też sprawdzić właśnie ten problem. Chyba, że kolega już sobie poradził????
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Daniel0
*
*


Dołączył: Jul 01, 2011
Posty: 48
Skąd: Legionowo

PostWysłany: Pią Lut 15, 2013 15:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najlepse jest to, ze jak zaczely sie dodatnie temperatury, to tloczek zaczal sie normalnie cofac.

Ostatnio bylem na szarpakach i wyszly mi laczniki stabilizatora, srodkowe tuleje na wahaczu.

Reszta sztywna.
_________________
Jest: Ford Taurus Wagon

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Lut 17, 2013 12:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak tam kolego testowałeś już? Jak ci nie przeszkadza to mam letnie ale 18" mogę użyczyć na przejażdżkę...
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ziemas
*
*


Dołączył: Dec 07, 2012
Posty: 13

PostWysłany: Pon Lut 18, 2013 11:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Temat sprawdzony dzięki mihauek1 Smile
Dzięki za pomoc i czas.
Po zmianie na letnie z felgami ogromna różnica na + lecz nie do końca jest to co bym chciał.(minimalnie dalej coś tam czuję) kolega mihauek1 też się przejechał na tych i na tych no i zauważył różnicę. Więc to nie moje skrzywienie psychiczne i doszukiwanie się problemów tam gdzie ich niema;)
Zrobię zbieżność jeszcze raz, bo wymieniałem w międzyczasie tuleje tylne wahacza, zmienię niebawem opony na jakieś " dobre" używki.
Diagnosta mi powiedział o luzie na drążku kierowniczym z lewej strony, który wymieniłem razem z końcówką u Zenka niecały miesiąc wcześniej.
To może być luz na przekładni?
Czekam na zmianę opon i zobaczymy co dalej.
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ziemas
*
*


Dołączył: Dec 07, 2012
Posty: 13

PostWysłany: Pią Lut 22, 2013 18:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Byłem w serwisie przekładni kierowniczych i stwierdzili że maglownica wybita, tulejki w maglu do wymiany i jakiś tam szlif trzeba zrobić...
Rzeczywiście jak ruszał facet kołem góra, dół to słychać stuki i widać luz.
panowie twierdzą że reszta ok i to powoduje takie drgania na wybojach itd...
900zł za wszystko z geometrią i rok gwarancji.
Zaryzykuję i dam znać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sob Lut 23, 2013 9:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oby to było to Confused ale przynajmniej będziesz miał wszystko jak nowe Wink
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Ziemas
*
*


Dołączył: Dec 07, 2012
Posty: 13

PostWysłany: Sob Lut 23, 2013 17:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mihauek1 napisał:
oby to było to Confused ale przynajmniej będziesz miał wszystko jak nowe Wink


Mam nadzieję że już będzie spokój;)
W poniedziałek mają zrobić, ale nie pytałem jaki leja olej do przekładni.
Mam nadzieję że nie zielony do VW hehe
Ale na opony i tak czekam, te to lipa Smile))
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ziemas
*
*


Dołączył: Dec 07, 2012
Posty: 13

PostWysłany: Pon Lut 25, 2013 15:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i lipa!
Po zrobieniu maglownicy auto skręca super itd. Ale drgania na kierownicy pozostały jak wcześniej.
Złapałem za przegub od strony skrzyni na włączonym silniku i czuję że tam jest dość mocno wyczuwalne drganie.
Czekam na opony jeszcze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Lut 25, 2013 19:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to moze masz juz luz na mechanizmie roznicowym...nie wiem jak jest u cieie w skrzyni ale chyba tak jak wszedzie - czyli pod przegubami wewnetrzymi (po obu stronach skrzyni) masz nakretki ustalajace polozenie mechanizmu roznicowego wzgledem walka atakujacego (czyli luz miedzyzebny) ale tez kasujace luz na stozkowych lozyskach mechanizmu roznicowego - jak tam masz luz to goni ci caly mechanizm wraz z przegubami=drgania....lub masz juz wytluczone osadzenie polosiek w mechanizmie roznicowym - wtedy to juz tylko wymiana przekladni glownej ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group