www.asu.pl :: Zobacz temat - Samochód gaśnie w czasie jazdy Proszę o pomoc !!! Błąd1388
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Samochód gaśnie w czasie jazdy Proszę o pomoc !!! Błąd1388

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Juhas73
*
*


Dołączył: Feb 16, 2013
Posty: 3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob Lut 16, 2013 18:28    Temat postu: Samochód gaśnie w czasie jazdy Proszę o pomoc !!! Błąd1388 Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich. Po wymianie uszczelki pod głowicą samochód czasem gaśnie w czasie jazdy i po zatrzymaniu ( na benzynie). Odczytałem błędy P1388 i P1389. Bardzo proszę o pomoc w identyfikacji tego błędu.
_________________
GRAND VOYAGER 3.3 LIMITED AWD 02"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Lut 17, 2013 6:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może ktoś tobie przetłumaczy

P1388 Auto Shutdown Relay Control Circuit An open or shorted condition detected in the ASD or CNG
shutoff relay control ckt.
P1389 No ASD Relay Output Voltage At PCM No Z1 or Z2 voltage sensed when the auto shutdown relay is
energized.

ps.
znalazłem takie tłumaczenie

P1388
Shutdown Auto Relay obwodu sterowania
Otwarty lub zwarty stan wykryty w ASD lub odcięcia przekaźnika CNG CKT sterowania.

P1388
Shutdown Auto Relay obwodu sterowania
Otwarty lub zwarty stan wykryty w automatyczny wyłącznik obwodu przekaźnika.

P1389 (M)
No ASD wyjście przekaźnikowe At PCM
No Z1 lub Z2 napięcia wyczuł gdy przekaźnik wyłączy jest pobudzony.

P1389 (M)
No ASD wyjście przekaźnikowe At PCM
Rozwarcie wykryte w ASD obwodu wyjściowego przekaźnika.
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Lut 17, 2013 6:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Generalnie mowiac robi sie zwarcie lub przerwa w obwodzie przekaznika wylaczajacego zaplon. Arrow nalezy dokladnie ze schematem przesledzic obwody tego przekaznika - glownie obwod stykow- zalaczajacy i odcinajacy napiecie zaplonu,poniewaz pomimo wysylania napiecia do zasilania cewki przekaznika PCM nie dostaje sygnalu zwrotnego . Przekaznik i bezpieczniki (bodajze nr 17 ) do sprawdzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Juhas73
*
*


Dołączył: Feb 16, 2013
Posty: 3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Lut 17, 2013 9:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wielkie dzięki za odpowiedź, teraz wiem na czym stoję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group