www.asu.pl :: Zobacz temat - Explorer czy Blazer?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Explorer czy Blazer?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Cze 07, 2010 12:36    Temat postu: Explorer czy Blazer? Odpowiedz z cytatem

W myśl przysłowia kto pyta nie błądzi zadaję pytanie: Ford Explorer czy Chevy Blazer (auta do 1994, ponieważ kanciaty wygląd mi się podoba).
W dalszym ciągu jestem poszukujący (zastawiałem się już nad Voykiem czy też Venture), i zwróciłem uwagę na te starszawe już terenówki. Naprawdę ładne auta, a że czasem lubię pojechać polną drogą to czemu nie Smile Od razu zaznaczam że nie mam zamiaru katować ich w terenie Smile Czy coś słyszeliście na temat tych pojazdów? Piszcie, a ja poczytam Smile
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Cze 08, 2010 10:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Temat podobny juz byl walkowany,z dostepnych mi informacji polecalbym jednak Blazera.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Cze 08, 2010 11:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jedi dzięki...faktycznie poszperałem i znalazłem kilka ciekawych watków
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Czw Cze 10, 2010 14:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja miałem Explorera, a teraz mam Blazera.
Zrobię małe podsumowanie i wrzuce na forum.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Sro Cze 16, 2010 13:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

banchi ty zmieniasz te auta jak rekawiczki Razz czekam z niecierpliwościa na podsumowanie
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 11:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Opis Explorera I (1994):
Silnik: 9/10 – bardzo trwała jednostka napędowa, wysoka kultura pracy, ładne brzmienie, bardzo prosta budowa, spore spalanie.
Przeniesienie napędu: 6/10 - miękka zmiana biegów, dobrze dobrane przełożenia, prosta budowa, wysoka awaryjność ASB i sprzęgiełek przedniego napędu.
Zawieszenie: 7/10 - bardzo solidne i trwałe, ograniczony komfort.
Układ kierowniczy: 4/10 - absolutny brak pewności prowadzenia.
Nadwozie: 7/10 - spora ilość miejsca wewnątrz, tradycyjna stylistyka, korozja w typowych dla modelu miejscach.
Wyposażenie: 8/10 - el. reg. szyby, el. reg. lusterka, el. reg. fotele, skórzana tapicerka, klimatyzacja, el. sterowanie napędami,

Opis Blazera (1996):
Silnik: 8/10 – wysoka kultura pracy, prosta budowa, spore spalanie, wtrysk jednopunktowy.
Przeniesienie napędu: 8/10 - miękka zmiana biegów, dobrze dobrane przełożenia, niska awaryjność ASB.
Zawieszenie: 7/10 - Wystarczająco solidne i trwałe, akceptowalny komfort.
Układ kierowniczy: 4/10 - absolutny brak pewności prowadzenia.
Nadwozie: 7/10 - spora ilość miejsca wewnątrz, duża przestrzeń ładunkowa.
Wyposażenie: 6/10 - el. reg. szyby, el. reg. lusterka, klimatyzacja, el. sterowanie napędami.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 11:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aut miałem już blisko 40 ale z USA tylko 3.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 11:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i dlatego chyba ludzie wolą kupować expa -> większy, łatwiej o części

a tak duża buda z tak wysokim środkiem ciężkości zawsze będzie miała problem z szybkim prowadzeniem na asfaltach

zwrócie uwage jak nisko są osadzone nowoczesne suv w stosunku do expa
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 12:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja subiektywnie lepiej oceniam Explorera ale to bardziej z sentymentu.
Blazer jest technicznie duuuużo lepszy.
Za to Explorer pierwszej serii stylistycznie prezentuje się lepiej.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Pon Cze 28, 2010 14:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja za to wolałbym expa 2 seri po lifcie tyłu więc chyba od 98
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Pon Cze 28, 2010 18:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kwestia gustu...
Niestety EX2 miał silnik SOHC, w którym koszty i łatwość wymiany rozrządu to totalna porażka.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Wto Cze 29, 2010 9:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no koszt to około 4 tysi niestety te kasety to porażka fakt
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marwooj
*
*


Dołączył: Aug 07, 2010
Posty: 6

PostWysłany: Sob Sie 07, 2010 13:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gural napisał:
no koszt to około 4 tysi niestety te kasety to porażka fakt

A co ile się go wymienia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Pon Sie 09, 2010 10:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

musiałbyś dokładnie się spytać na forum expolorera ale jesli mnie pamiec nie myli to co 120 tysi
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marwooj
*
*


Dołączył: Aug 07, 2010
Posty: 6

PostWysłany: Pon Sie 09, 2010 20:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gural napisał:
musiałbyś dokładnie się spytać na forum expolorera ale jesli mnie pamiec nie myli to co 120 tysi

no to nie tak źle. ale cena masakryczna.

Też właśnie mam ten dylemat co temat wątku, z tą małą różnicą że właśnie rozpocząłem poszukiwania. W takim BLAZER'ze ile rozrząd?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Wto Sie 10, 2010 5:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W blazerze jest tradycyjny łańcuch więc nie ma problemu.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marwooj
*
*


Dołączył: Aug 07, 2010
Posty: 6

PostWysłany: Wto Sie 10, 2010 7:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O super, to zadam jeszcze parę lamerskich pytań.
Napęd na 4X4 jest stały czy dołączany?
Warto kupować roczniki 2000-2002 czy to już taki nowoczesny szmelc obliczony żeby się popsuć?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Wto Sie 10, 2010 8:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napęd 4x4 jest w obydwu dołączany.
W przypadku explorera 2001 to koniec produkcji serii II, która jest już trochę naszpikowana elektroniką. Później jest seria III, która nie jest już autem terenowym tylko SUV'em do miasta.
Blazer serii II był produkowany w latach 1995-2005 i tu sytuacja jest podobna do explorera. Po 2005 jest już TrailBlazer, który jest zbliżony do explorera III.

Wszystko zależy od przeznaczenia auta. Jeżeli ma być to wół roboczy w teren to tylko seria pierwsza obydwu konkurentów.
Jeżeli do miasta to najlepiej explorer serii III.
Jeżeli auto ma być do codziennego użytku w zmiennych warunkach to najlepiej blazer II przed rokiem 2000.

Ja swojego blazera użytkowałem niewiele więc nie jest mi potrzebny tak uniwersalny samochód. Planuję go zmienić niedługo na Explorera I serii, który jest bardziej bezkompromisowy.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marwooj
*
*


Dołączył: Aug 07, 2010
Posty: 6

PostWysłany: Wto Sie 10, 2010 17:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

benchi napisał:

Jeżeli auto ma być do

Mój ma być do tego aby się udało wyjechać z wioski i podwórza, które to nigdy nie są odśnieżone i w fatalnym stanie, ale to tylko około 1,5 reszta to asfalt drogi krajowej, jazdy około 30 km o 4:30 AM Smile

benchi napisał:

na Explorera I serii, który jest bardziej bezkompromisowy.

Na czym polega bezkompromisowaść?
No i jak wygląda serwis obu?

To auta robione w stanach i sprowadzane , czy były robione/sprzedawane w europie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Sro Sie 11, 2010 5:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bezkompromisowość wyjaśnię na porównaniu Defendera i Discovery.
Discovery można pojechać na wakację z rodziną bez uszczerbku na wygodzie i można też pojechać "porozrzucać błoto" w ciężkim terenie.
Nie jest on tak sprawny w terenie jak Defender ale radzi sobie nieźle.
Natomiast Defender wjedzie wszędzie (to potrafi prawie każde auto) i również da radę wyjechać. Na drodze natomiast czuć, że nie jest to auto do tego stworzone.
W przypadku Blazera i Explorera te różnice nie są aż tak widoczne natomiast Explorer jest bardziej toporny.

Oba auta były oferowane w europie i nie ma problemu z ich serwisem.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marwooj
*
*


Dołączył: Aug 07, 2010
Posty: 6

PostWysłany: Sro Sie 11, 2010 13:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

benchi napisał:

Oba auta były oferowane w europie i nie ma problemu z ich serwisem.


Ale były też tu produkowane?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Sro Sie 11, 2010 17:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marwooj napisał:
benchi napisał:

Oba auta były oferowane w europie i nie ma problemu z ich serwisem.


Ale były też tu produkowane?


Żaden z nich nie był produkowany w Europie.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marwooj
*
*


Dołączył: Aug 07, 2010
Posty: 6

PostWysłany: Sob Wrz 04, 2010 8:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

benchi napisał:
Kwestia gustu...
Niestety EX2 miał silnik SOHC, w którym koszty i łatwość wymiany rozrządu to totalna porażka.

Confused A jak na pierwszy rzut oka rozpoznać silnik SOHC od OHV?

I jaki był ostatni rocznik z OHV?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Nie Wrz 05, 2010 10:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co pamiętam OHV to tylko 1995-1996.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
karlone
*
*


Dołączył: Aug 18, 2010
Posty: 50
Skąd: Górny Śląsk

PostWysłany: Pon Wrz 06, 2010 8:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja osobiście rozglądałbym się za explorerem. Znam bardzo przychylne opinie nt modelu z końca lat 90tych. Ludzie dobrze się wypowiadali o silniku, który jak nie jest zakatowany to potrafi być bardzo ekonomiczny. Na trasie spalanie powinno być w okolicach 11L/100km. Niestety w Polsce bardzo trudno o auto z rozsądnym przebiegiem. Trzeba się wykazać dużą cierpliwością przy poszukiwaniach. Jak jest gaz to warto by była to sekwencja, będzie mniej palił i nie będzie utraty mocy.
_________________
98 Crown Vic P71
91 Trans Sport 3.1
05 Town & Country 3.3
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Pon Wrz 06, 2010 9:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli już ktoś się zdecyduje na Explorera II to polecam albo 4.0 OHV albo 5.0 V8. Oba te silniki mają tradycyjną i sprawdzoną budowę i są bardzo bezawaryjne. W polskich warunkach gdzie nikt nie stosuje się do zaleceń wymiany oleju i rozrządu to SOHC nie jest najlepszym rozwiązaniem.
Jeżeli chodzi o gaz to ja miałem pierszą generację, którą później uzupełniłem BLOS'em i chodziło to bardzo fajnie. Ze spalania na poziomie 25 litrów spokojnie doszedłem do 16-18 po modyfikacjach.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Wrz 07, 2010 9:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to w którym kierunku iść: Ford czy Blazer? Przyznam że czuję się jak na wadze i to pośrodku Smile
http://moto.allegro.pl/ford-explorer-1994r-i1207008102.html
czy to
http://otomoto.pl/chevrolet-blazer-C14409320.html

Oto jest pytanie Smile
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Wrz 07, 2010 10:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

We wrocku Rafal moglby ci za jakas oplata auto przetrzepac,a do jeleniej jedziesz w ciemno.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Wto Wrz 07, 2010 14:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli dobrze pamiętam to ten blazer jeszcze dwa tygodnie temu stał z uszkodzoną skrzynią za te same pieniądze.
Czyżby ktoś naprawił i nie podniósł kwoty?
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Gru 27, 2010 23:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wybrałem Blazera Smile
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Gru 28, 2010 7:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

s1wy wiecej szczegolow,jakies fotki i wrazenia.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
kulkagsx1200
*
*


Dołączył: Mar 03, 2006
Posty: 139
Skąd: ok.strzelina

PostWysłany: Sro Gru 29, 2010 20:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja polece jeepa Wink
_________________
 RAM 5.7 HEMI
eVo 1340 bobber
 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
columbo
*
*


Dołączył: Sep 07, 2008
Posty: 121
Skąd: Biskupiec City

PostWysłany: Czw Gru 30, 2010 21:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czesc kulka Smile
Ja tez polece Jeepa Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kulkagsx1200
*
*


Dołączył: Mar 03, 2006
Posty: 139
Skąd: ok.strzelina

PostWysłany: Czw Gru 30, 2010 21:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bo z tych 2 to ten trzeci nie ma konkurencji niestety. Wink
_________________
 RAM 5.7 HEMI
eVo 1340 bobber
 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Sty 03, 2011 9:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jedi - mam blazerka i jestem zadowolony, chociaż wiadomo, jak to jest z kupowaniem używanego auta: wszystko wychodzi z czasem. Auto jest przystosowane na Europę (wiele kłopotów z głowy), silniczek 4.3 V6 robi wrażenie, na wolnych obrotach pięknie dudni Smile W trasie nie słuchać go wcale Sad chyba pomyślę nad innym wydechem Wink Byłem teraz kilka dni w górach i nie chcę mieć już samochodu bez napędu na 4 koła. Najzwyczajniej mogłem sobie pozwolić na więcej niż inni, no i na zaśnieżonych drogach auto doskonale się prowadziło. Raz nawet wyciągałem lawetę z autem na pace, bo się zakopała. W tych warunkach auto spaliło ok 17 l LPG na 100km. W porównaniu do Jeepa, a mogę porównać go tylko do Granda, w moim brakuje zagłówków w tylnym rzędzie. A tak to szczerze mówiąc, blazer bardziej mi się podoba - może przez to, że jest rzadziej spotykany na naszych drogach
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kulkagsx1200
*
*


Dołączył: Mar 03, 2006
Posty: 139
Skąd: ok.strzelina

PostWysłany: Pon Sty 03, 2011 11:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to powiem moze pare słów o jeepach . atutem jesli dostepnosc czesci, niezawodnosc jednostki napedowej , ma fajne reduktory , sztywne mosty co daje mozliwosc modyfikacji przeroznych. proste w obsludze i nieskomplikowane bezawaryjnne auto . nalezy jednak wystrzegac sie aut powypadkowych i naprawianych recymna roznych machanixuff znaffcuff Wink
blacha zdrowa , ocynkowana porzadnie . silnik na lancuchu i z hydraulicznymi zaworami , czyli bezobslugowy . nalezy dbac o wymiany oleju i uklad chlodzenia . mam dwa takie auta , od 5 lat pomykam nimi. razy w tym calym okresie bylem tylko na warsztacie by sobie wymienic uszczelniacz na wyjsciu silnika , notabene u rafala w asu :wink:wlasciwie tylko po to by zobaczyc jak to sie robi . wszystkie czynnosci obslugowe robie sam Wink nigdy m,nie nie zawiodl zaden z moich jeepow . a upalam w terenie dosc ostro czasami wranglerem 4.0 z asb Twisted Evil choc ma 20lat idzie jak burza Twisted Evil
http://www.youtube.com/watch?v=Q95Ole1yXi8
_________________
 RAM 5.7 HEMI
eVo 1340 bobber
 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Sty 03, 2011 11:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W sumie kiedys bylem na etapie zakupu blazera lub cheerokee,ale w koncu zdecydowalem sie na PTS,gdyz jego buda nigdy nie spowoduje,ze na widok wrzoda wlaczy mi sie agresor.Ale oba autka super,moze kiedys.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Sty 08, 2011 15:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tutaj Jedi masz zdjęcia blazerka na śniegu
http://www.asu.pl/modules.php?name=coppermine&file=displayimage&meta=random&cat=10108&pos=4829

Z autem, które może pojeździć w terenie, naprawdę jest wesoło. Zdaje ci się, że masz fajne auto, ale po chwili dochodzisz do wniosku, że brakuje ci wielu rzeczy. Że trzeba nabyć dobre opony, że trzeba go podnieść (właśnie planuję to zrobić, po tym jak zawisłem na poligonie) itp. Oczywiście wszystko zależy od tego w jaki sposób chcesz go używażć... Jest dobrze Smile pomimo, że brakuje mi przestrzeni z Luminy...
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kulkagsx1200
*
*


Dołączył: Mar 03, 2006
Posty: 139
Skąd: ok.strzelina

PostWysłany: Sob Sty 08, 2011 15:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ano jest wesolo Wink ale nie chce juz innego Wink
_________________
 RAM 5.7 HEMI
eVo 1340 bobber
 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Sty 08, 2011 16:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kulka na nie wybierasz sie przypadkiem na poligon pod Wrocław na rajd organizowany w ramach WOSP? Wlasnie w czwartek bylem popatrzyc jak organizatorzy trasę wyznaczają - turystyczna i extremalna. Było wesoło, jedni jezdzili a kolega film krecil. Ja sie powiesilem, kolega wpadl w drzewa - pognieciona karoseria w terrano i padnięta panewka. Lod, snieg, bloto i ostre podjazdy - tak sie zapowiada ten rajd.

A dla mniej wymagających, także jutro nad Odrą Niskich Łąkach (przy stadninie koni) znajomi mają wozić dzieci terenówkami w lekkim terenie.

tutaj jest wiecej szczegolow:
http://www.wroclaw4x4.org/mos/index.php?option=content&task=view&id=326&Itemid=81
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kulkagsx1200
*
*


Dołączył: Mar 03, 2006
Posty: 139
Skąd: ok.strzelina

PostWysłany: Sob Sty 08, 2011 16:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzis byl poligon , jutro musze z rana leciec do polkowic ale mysle ze uda mi sie przed poludniem na solny podjechac Wink
_________________
 RAM 5.7 HEMI
eVo 1340 bobber
 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Wto Sty 18, 2011 10:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

benchi napisał:
...Planuję go zmienić niedługo na Explorera I serii...


I jak obiecałem tak zrobiłem.
Stoi u mnie na podwórku piękny EX1 i cieszy oko.
Z exploreriozy już się chyba nie wyleczę.
Taki sobie off-topic Smile
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Sty 18, 2011 10:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

super Benchi Smile przy najbliższej okazji chciałbym zobaczyć twój nowy nabytek
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kulkagsx1200
*
*


Dołączył: Mar 03, 2006
Posty: 139
Skąd: ok.strzelina

PostWysłany: Wto Sty 18, 2011 16:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a spoty jakies robicie sobie ?
ja z kumplami z jeep.org.pl czesto w srody sie spotykamy w "agawie " w parku poludniowym Wink na parkingu na starej petli tramwajowej stoi wtedy kilka jeepow roznych modeli Wink wiadomo ze sie integrujemy Twisted Evil
_________________
 RAM 5.7 HEMI
eVo 1340 bobber
 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Sty 18, 2011 18:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiesz, jakoś blazerków we Wrocku to ja za dużo nie widziałem Sad co innego Jeep.
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Sro Sty 19, 2011 6:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

s1wy napisał:
super Benchi Smile przy najbliższej okazji chciałbym zobaczyć twój nowy nabytek


Jestem za.
Dobrze by było się spotkać i pooglądać SUViki.
Ja Twojego też nie widziałem.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kulkagsx1200
*
*


Dołączył: Mar 03, 2006
Posty: 139
Skąd: ok.strzelina

PostWysłany: Sro Sty 19, 2011 16:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mozecie sie z nami zintegrowac Wink z checia lukanlbuym na wasze auta Wink
_________________
 RAM 5.7 HEMI
eVo 1340 bobber
 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Sty 20, 2011 0:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to daj znać Kulka, kiedy w Parku Południowym będziecie ponownie...
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lelek
*
*


Dołączył: Jun 11, 2005
Posty: 215
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Sty 20, 2011 8:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

s1wy a kiedy opijamy nabytek, skoczymy po ciechana Smile
_________________
Chrysler 300M, 99r, 3,5 L<br>Jeep Grand Cherokee WJ, 00r, 4,0L  <br>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Sty 20, 2011 15:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Adam, Ciechan ma teraz godnego konkurenta w postaci piwa z Lwówka Smile Oczywiście, że trzeba to skropić... ale przyznam że z chęcią zrobiłbym to na świeżym powietrzu, bo najprzyjemniej. Coś się wymyśli...
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group