www.asu.pl :: Zobacz temat - Buick la sebre 1995r-blokada immobilizera(POTRZEBNY SC
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Buick la sebre 1995r-blokada immobilizera(POTRZEBNY SC

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
buick
*
*


Dołączył: Nov 16, 2011
Posty: 15

PostWysłany: Sro Lis 16, 2011 15:17    Temat postu: Buick la sebre 1995r-blokada immobilizera(POTRZEBNY SC Odpowiedz z cytatem

Może ktoś miał już taki przypadek=auto sobie jeżdziło normalnie aż rano nie chce odpalić.Po sprawdzeniu czujek ,alarmu(cobra), pilota dokopaliśmy się do immobilizera, który w tym modelu (buick la sebre 1995r) jest dośc prosty i najprawdopodobniej w nim tkwi usterka. Silnik nie kręci, mruga cały czas kontrolka SECURITY. Odcięty jest zapłon. Dodam, że wcześniej auta zawsze otwierane było z kluczyka a po włożeniu go do stacyjki system się odblokowywał i auto odpalało, kontrolka gasła. Sam pilot reaguje tylko na czerwony guzik klaksonu ostrzegawczego-bo trąbił,ale nie otwiera centralnego zamka.
Nigdy to nie przeszkadzało a auto zamykane było wciśnieciem blokady zamków przed wysiadką.
W tej chwili , po sprawdzeniu elektrycznym pozostałych układów, czujek, syreny, centralki, komputera, rozrusznika, przekażników etc mam prawie pewnośc, ze to moduł immobilizera. MOŻE KTOŚ MA SCHEMAT lub potrafi coś podpowiedzieć/pomóc??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Czw Lis 17, 2011 6:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jedyne co moge podac to schemat GM immo jedyny jaki mam do rocznikow 93-95 3.8L.Nie pamietam dokladnie z jakiego to modelu,ale wszystko jest to samo tylko moga sie roznic kolory kabli i numeracja zlaczek na wiazkach kabli.Numeracja stykow na module powinna byc ta sma.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us . Arrow Immo dziala na zasadzie odczytu wartosci opornika zamontowanego w kluczyku.Dla GMow tych roznych wartosci jest chyba 15. W przedziale od 392 ohm az do 11.8 kohm.Na wszelki wypadek sprawdz,czy opornik w kluczyku nie jest uszkodzony.Jesli masz zapasowy kluczyk to porownaj. Aby poprawnie zdiagnozowac usterke w tym systemie nalezy zastosowac procedure z ksiazki servisowej - niestety,nie mam takowej do twego modelu.Powinno sie wywolac uklad samodiagnostyki na desce Digital i odczytac konkretny kod bledu - jesli twoj model ma taka opcje,bo nie wszystkie mialy.Jesli nie,to potrzebny jest skaner servisowy z oprogramowaniem do modeli z 95 roku obslugujacym PassKey system.>><Jesli piszesz ze pilot nie otwiera centralnego zamka,to mozesz miec jeszcze dodatkowo niesprawny uklad UA6 - Universal Theft Deterrent.On tez wspolpracuje z immo.Byc moze cos niechcacy zostalo zablokowane - i teraz trzeba wykonac procedure Cancellation (wykasowanie) ktora jest tez dokladnie opisana w servisowce dla kazdego modelu. Sorry,nie mam wiecej materialow. Na koniec jeszcze dokladny opis dzialania immo - moze w czyms pomoze.

Uploaded with ImageShack.us
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
buick
*
*


Dołączył: Nov 16, 2011
Posty: 15

PostWysłany: Czw Mar 08, 2012 17:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięki. Temat uleczony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group