www.asu.pl :: Zobacz temat - Raz pali od razu, a drugim razem...
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Raz pali od razu, a drugim razem...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Wrz 30, 2011 15:15    Temat postu: Raz pali od razu, a drugim razem... Odpowiedz z cytatem

Mam takie pytanie, otóż mój chevy raz pali od razu, a drugim razem trzeba go kilka sekund "piłować" aby zaskoczył. Średnio raz na 10-20 odpaleń, muszę przytrzymać kluczyk, aby auto zaskoczyło. Nie wiem co mam o tym myśleć... (przewody i świecie były zmieniane w czerwcu br.)
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Paź 01, 2011 2:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prawdopodobnie ucieka ci ciśnienie benzyny na listwie.

Przed włączeniem silnika włącz stacyjkę do trzech lub czterech razy bez rozrusznika i odpal.
Jeśli za każdym z tych testów ci odpali po chwilowym postoju to będzie oznaczać ,że schodzi ci ciśnienie w układzie paliwowym.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Paź 14, 2011 13:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdziłem ciśnienie paliwa i wyszło, że jest OK. I co teraz mam robić?
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Paź 14, 2011 22:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak sprawdzales cisnienie paliwa?,przypuszczam,ze przy kreceniu sprawdziles jakie cisnienie daje pompka,a to nie to samo,na listwie wtryskowej jest zawor zwrotny i to on powinien utrzymywac stale cisnienie na listwie,jesli przepuszcza,to taki jest objaw,ze trzeba troche dluzej pokrecic.
Na listwie wtryskowej powinien byc zaworek podbny do tego w kole,pod niego nalezalo by podpiac manometr i po wylaczeniu silnika obserwowac czy cisnienie schodzi czy nie.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Paź 15, 2011 10:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jedi, teraz to mnie obraziłeś Smile Byłem u mechaników i podłączaliśmy przyrząd do mierzenia ciśnienia właśnie do tego zaworka. Wg wskazań wyszło, że jest OK
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Paź 15, 2011 12:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale ok po 8h stania czy ok. na wlaczony silniku ?
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Paź 15, 2011 13:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No właśnie auto było sprawdzane na odpalonym silniku i kilka minut po zgaszeniu. Nie było to długoterminowe badanie... Muszę zdobyć tabelę ciśnienia dla mojego auta i wtedy ponowię te badania
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Paź 15, 2011 13:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jezeli po calej nocy cisnienie z listwy zejdzie to rano trzeba dluzej krecic aby je nabic.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Paź 15, 2011 13:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli zejdzie, to znaczy, że zawór w pompie puszcza i trzeba ją wymienić? Czy mogą istnieć jeszcze inne możliwości?
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Paź 15, 2011 19:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no nie przesadzajcie! pojemnosc ukladu paliwowego jest znikoma w stosunku do wydajnosci pompy Smile pozatym wcale nie trzeba chebolic rozrusznikiem by pompa nabila cisnienia - wystarczy zalaczyc zaplon.
do odpalenia silnika tez nie trzeba praktycznie cisnienia na listwie - moze byc znikome byle sie "cos polalo" przez wtryski.
zawor ktory jest na listwie odpowiada glownie za prawidlowa prace silnika podczas pracy(dla stalego cisnienia komp oblicza czasy wtrysku i wtedy lambda wychodzi ok itp,itd - stad ten zawor), ale podczas samego procesu odpalania ma on znikome znaczenie - choc oczywiscie im wieksze cisnienie tym "lepsza" mgla i latwiejszy zaplon, ale jak juz napisalem nawet wlewajac do cylindrow paliwo normalnie mozna odpalic sprawny silnik
siwy ale nie napisales waznej rzeczy - czy te problemy z odpaleniem sa na zimnym czy na cieplym silniku? bo jak na cieplym to byc moze wtryski ci leja??
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Sob Paź 15, 2011 20:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a kiedy trzeba piłować na ciepłym czy na zimnym.

U mnie na ciepłym załapała czasami za trzecim razem, na zimnym było cacy.
Przypadłość ustała po wymianie całego modułu pompy teraz nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły pali jak ta lala.
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Sob Paź 15, 2011 20:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sibi77 napisał:
a kiedy trzeba piłować na ciepłym czy na zimnym.

U mnie na ciepłym załapał czasami za trzecim razem, na zimnym było cacy.
Przypadłość ustała po wymianie całego modułu pompy teraz nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły pali jak ta lala.

_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Paź 16, 2011 2:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie ma znaczenia czy na ciepłym czy na zimnym - tu i tu muszę go "piłować" aby odpalił. Jakby ciekły wtryski, to chyba byłoby czuć zapach benzyny, a takiego nie ma. Zaczynam coraz bardziej myśleć o wymianie pompy. Ponieważ kilka miesięcy temu "piłowanie" silnika zdarzało się raz na miesiąc, a obecnie praktycznie za każdym razem muszę to robić, aby auto odpalić.
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Nie Paź 16, 2011 7:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wydaje mi się że gdyby to była pompa to na zimnym by odpalał bo czas otwarcia wtrysku jest dłuższy i podawana jest większa dawka paliwa.

tak było w moim przypadku.
A jak kręci gdy nie chce odpalić???
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Paź 16, 2011 10:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kręci normalnie. Akumulator mam mocny, świecie i kable zmieniane 3 tys km temu.
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Paź 16, 2011 17:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trzeba dokładnie zdiagnozować układ paliwowy czy nie występuje tu opadanie ciśnienia.
Należy podpiąć manometr zaraz za pompą i jeśli występuje zaworek diagnostyczny na listwie.
Wtedy można wykluczyć czy aby na pewno problem tkwi w którymś elemencie paliwowym czy innym.

Wpadnij na małą czarną to sprawdzimy co go boli. Laughing Wink
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Mar 01, 2012 18:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sato - na 99.9% mam problem z regulatorem ciśnienia paliwa. Sprawdzałem to na warsztacie i okazało się po przekręceniu kluczyka w stacyjce korpus regulatora delikatnie wilgotniał od oparów benzyny. Cześć jest już zamówiona i czekam na paczkę. Napisze jaki będzie efekt po wymianie
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group