www.asu.pl :: Zobacz temat - Problem z ustawieniem kontów na diagnostyce
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z ustawieniem kontów na diagnostyce

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
PLAYAUTO
*
*


Dołączył: Dec 18, 2011
Posty: 7

PostWysłany: Nie Gru 18, 2011 20:12    Temat postu: Problem z ustawieniem kontów na diagnostyce Odpowiedz z cytatem

Witam kolegów mam taki problem ostatnio autko Chevrolet Blazer 4.3 4WD 98r. zaczęło mi mocno ściągać do lewej strony pojechałem na diagnostyki i okazało się że są złe ustawienia zbieżności wiec kazałem ustawić ale jak doszło do sprawdzenia pochylenia koła kątów to okazało się że nie można ich ustawić i mam -2+30 gdzie szukać przyczyny ,tak autem na zimę nie da się jechać ściąga dalej do lewej strony ale po ustawieniu zbieżności jest trochę lepiej niż było już.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Pryjom
*
*


Dołączył: Oct 19, 2005
Posty: 124
Skąd: tychy

PostWysłany: Nie Gru 18, 2011 20:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

musisz mieć coś przestawione na zawieszeniu po uderzeniu. Nie uderzyłeś w krawężnik czy coś takiego? Może wahacz ugięty? Jak długo jesteś właścicielem? Może poprzednik coś dłubał?
_________________
Windstar 3.0 95r- sprzedany
Freestar 4.2 2004 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
jacekz
*
*


Dołączył: Dec 15, 2007
Posty: 326

PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 11:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

-2 +30 - tu możesz mieć przyczynę. Zawsze tak było? Nie stało się tak po zmianie na zimówki? Ściąganie b.często powodowane jest przez koła - krzywe, nie wyważone, nie równo zużyte.. No ale jak piszesz, że masz kąty niesymetryczne, choć nie piszesz czy wyprzedzenia kąta zwrotnicy czy pochylenia koła... Takie czy inne, różne z lewej i prawej strony na bank będą powodować ściąganie.
_________________
Windstar 3.0 '97 - ręka noga mózg na ścianie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Sty 06, 2012 16:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam nadzieję że to pomoże
http://www.ehow.com/list_7639466_97-blazer-alignment-specifications.html
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
PLAYAUTO
*
*


Dołączył: Dec 18, 2011
Posty: 7

PostWysłany: Sob Sty 07, 2012 14:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Częściowo doszedłem co było jak idioci wymieniali poprzednikowi sworznie nie dokręcili półosi prawej i koło się kładło przez taki warsztat ja teraz mam do wymiany piastę(wytarte tryby) półoś(wytarte tryby) i brak napędu na koła przednie. Koło się wyprostowało zbieżność niby ustawili ale autko dalej ściąga do lewa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group