www.asu.pl :: Zobacz temat - PTS 3.8 wystrzał i zaniemógł
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PTS 3.8 wystrzał i zaniemógł

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Lis 19, 2011 8:10    Temat postu: PTS 3.8 wystrzał i zaniemógł Odpowiedz z cytatem

Przed chwila wchodze do auta,bo mialem na kontrole z okiem jechac do szpitala i szok.Przekrecam kluczyk i nagle glosne bum,wystrzal i zgasl.
Ponawiam i pali wciagu sekundy wchodzi na wysokie obroty i zaraz gasnie.
Probuje jeszcze raz tym razem bawiec sie pedalem gazu,wchodzi na obroty,prycha kicha,nie trzyma obrotow,faluje i gasnie.
Wizualnie pod maska wszystko ok,ale jednym okiem to roznie widac,przewody do swiec sie trzymaja,przy uzbraajniu zaplonu pompe slychac.
Jakies sugestie od czego zaczac?
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sob Lis 19, 2011 19:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli ci strzelil o znaczy za mial uboga mieszanke lub przerwe na zaplonie. czyli moze byc duzo rzeczy. jesli trzyma wysokie obroty, to bierze lewe powietrze lub czujnik temperatury przeklamuje. sprawdz czy reaguje czujnik temperarury, przeplywomierz, sprawdz podcisnienia i serwo. a strzal raczej od zaplonu-sprawdz czy jest iskra na wszystkich swiecach (np lampa sroboskopowa) i sprawdz skanerem czujnik polozenia walu. sprawdz tez mase pod modulem.
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Lis 19, 2011 19:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tu walczyłem z podobnym przypadkiem.

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=9886927#9886927
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Lis 19, 2011 22:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jedi ja kilka razy tak miałem w GP, u mnie podczas strzału zrzucało węża podcisnienia przy serwie. Z tym że tam miałem instalacje LPG drugiej generacji.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Lis 20, 2011 9:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawa sie rozwiazala,wywalilo metalowy waz idacy z EGR do kolektora ssacego.Zmeczenie materialu,oslabione byly dwa zabki blokujace z plastikowej nakretki mocujacej.
Wszyscy,ktorzy maja ten silnik powinni to miejsce skontrolowac.
Na szczescie mialem te czesc zapasowa.
A masie pod modulem sie przyjrze,bo cos moze byc na rzeczy.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group