www.asu.pl :: Zobacz temat - Falowanie obrotów PTS 3.8, 91/92r
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Falowanie obrotów PTS 3.8, 91/92r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob Sie 13, 2011 20:15    Temat postu: Falowanie obrotów PTS 3.8, 91/92r Odpowiedz z cytatem

Witam,
Zastanawia mnie falowanie obrotów silnika zaraz po odpaleniu go, po kilku minutach ustaje. Silniczek krokowy był czyszczony, świece i przewody zapłonowe wymienione. Proszę o radę. Z góry dziękuję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Hetman
*
*


Dołączył: Jul 13, 2011
Posty: 132

PostWysłany: Nie Sie 14, 2011 0:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zacznij od wszystkich podciśnień.
Chcesz rozwiązać praktycznie czy tylko akademicko Cię "zastanawia"?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Sie 16, 2011 8:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chcę naprawić tylko proszę powiedz co i jak? Jestem kobietą, a nie dam się już mechanikom robić w chuja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Sie 16, 2011 10:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Posprawdzaj rowniez wszystkie uszczelki za przepustnica,w ukladzie ssanie,ich nieszczelnosc moze powodowac takie objawy.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Hetman
*
*


Dołączył: Jul 13, 2011
Posty: 132

PostWysłany: Wto Sie 16, 2011 18:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Eee, uszczelki byłyby dziwne, bo ten silnik ma podgrzewaną przepustnicę i gubiłby chłodziwo. Chyba że tak wczesny egzemplarz nie ma?

Podciśnienia to te wszystkie gumowe cienkie wężyki, które są na górze, po tylu latach na pewno są sparciałe. To podstawowa i najtańsza przyczyna możliwego falowania obrotów.

Następne są droższe.
Check się pali? Są jakieś kody?
Sonda lambda, może przepływomierz, nie wiem czy nie będzie takiego efektu przy przypchanym którymś wtrysku (ale wątpię).


Z mechanikami to są takie czasy, że jest różnie. Ale co rozumiesz przez takie stwierdzenie? Na czym konkretnie się przejechałaś? W wielu przypadkach naprawy to niestety zgadywanka i eliminowanie metodą prób i błędów kolejnych przyczyn, aso też tak robi, a koszty ponosi właściel - po prostu nie zawsze da się inaczej.

Hmmm, świece wymienione w komplecie? W obu głowicach? Dostałaś stare do ręki?


Faluje na ciepłym czy tylko na zimnym? Zastanawiam się czy przyczyna nie jest czasem zewnętrzna - skrzynia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Sie 16, 2011 18:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zrob test spinaczowy, http://www.troublecodes.net/GM/ wkladasz spinacz w styki AB,przekrecasz stacyjke(ale nie zapalasz silnika) i odczytujesz migniecia check engine
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sro Sie 17, 2011 8:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki chłopaki za odpowiedzi. Obroty falują na całkiem zimnym silniku ( na benzynie ). Potem to ustaje po paru minutach. A na rozgrzanym silniku tego nie ma. Świece były kompletne wymienione ( wszystkie ), a stare dostałam do ręki.

A z mechanikami miałam różne niemiłe przypadki. Oddałam samochód do naprawy z rozrusznikiem, a dokładniej padł automat rozrusznika, który ja znalazłam po 2 godzinach w internecie nowy, a on szukał go tydzień. Zwlekał, zwlekał a gdy już auto odebrałam, hamulców nie miałam. A co się okazało? - podmieniono mi tarcze hamulcowe z przodu. Niestety mechanik zwinął już interes, a podobno był chwalony w Krakowie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Sie 17, 2011 10:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W razie "W" pisz na GG 2226819,niechce mi sie juz to samo kilka razy pisac i wyjasniac na forum.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Hetman
*
*


Dołączył: Jul 13, 2011
Posty: 132

PostWysłany: Sob Sie 20, 2011 21:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przypomniał mi się jeszcze EGR ale w Twoim roczniku chyba nie ma, no i on generuje kody błędów jak coś jest nie tak.

Poza tym to już nie mam pomysłów, akurat tutaj trzeba na żywym organiźmie eksperymentować po kolei Wink . Pisz raczej co zrobiłaś i jakie są tego efekty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group