www.asu.pl :: Zobacz temat - problemy po wymianie silnika chrysler voyager 3.3 96r
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problemy po wymianie silnika chrysler voyager 3.3 96r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
bynio79
*
*


Dołączył: Oct 25, 2010
Posty: 5

PostWysłany: Pon Mar 14, 2011 20:31    Temat postu: problemy po wymianie silnika chrysler voyager 3.3 96r Odpowiedz z cytatem

witam wymieniłem silnik w tym że autku z powodu pęknietej głowicy kupiłem motor z 97r poprzekładałem wszystkie czujniki które tylko mogłem a mianowicie czujnik położenia wału czujnik wałka czujniki temperatury itp problem polega na tym że auto zapaliło normalnie chodzi przez minute na wolnych obrotach i zaczeło sie dusić do 2500 obrotów sie wkręci i koniec strzela jak by nie pali na wszystkie gary po czym gaśnie jak ostygnie to znowu odpali dobrze pochodzi na wolnych obrotach minute równo i znowu jest to samo jest jeszcze jedna sprawa odnośnie czujnika w bloku w korku mrozowym sądze że to jest czujnik spalanie stukowego on jest nie podłączony ponieważ ma inną kostkę i chyba czujnik temperatury w bloku na dole silnika jest najprawdopodobniej walnięty a moje pytanie jest takie czy to może byc przyczyna takiego zachowania sie tego silnika czy może jeszcze coś może innnego prosze o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Mar 14, 2011 21:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu (z przodu silnika obok termostatu,przykręcony śrubką 6 na kluczyk 10) może być za płytko włożony lub uszkodzony ,wtedy objawy są podobne jak opisujesz

Czujnik temperatury w tym silniku jest tylko 1 przy termostacie na górze silnika,to w korku może być grzałka.a czujnik spalania stukowego jest na dole silnika w środkowej częsci bloku,obok czujnika ciśnienia oleju i filtru oleju.
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto Mar 15, 2011 3:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie po wymianie silnika czujnik spalania stukowego po prostu jest wpięty we wtyczkę i wisi poza silnikiem (przypięty opaską) - tylko po to aby nie było błędu o jego braku.
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zbysio
*
*


Dołączył: Aug 07, 2010
Posty: 16
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto Mar 15, 2011 7:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie wtyczka z czujnika stuków jest wypięta (z podłączoną czasem gaśnie, silnik - uszkodzony czujnik ?) i nie ma żadnych błędów.
_________________
Chrysler Voyager 3.3 97r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group