www.asu.pl :: Zobacz temat - voyager 2,5 td stuka i mokry wtrysk
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

voyager 2,5 td stuka i mokry wtrysk

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
gruby77
*
*


Dołączył: Jan 08, 2010
Posty: 4

PostWysłany: Sob Mar 12, 2011 10:31    Temat postu: voyager 2,5 td stuka i mokry wtrysk Odpowiedz z cytatem

Witajcie.Mam problem.Od 1,5 roku wypadała mi laska popychacza , wkładałem i było ok. do przedwczoraj , gdy odpalałem znowu wypadł ale inny . Włożyłem i znowu łomot w silniku , rozebrałem i okazało się że żaden nie wypadł, złożyłem odpaliłem , silnik głośno stukał i drgał i dusił się, po chwili zobaczyłem mokry wtrysk ale nie sterujący.Czy takie objawy mogą być spowodowane zepsuciem wtrysku , czy to co stuka rozwala wtrysk?. Poza tym u dołu silnika słychać dziwne metaliczne tarcie.pomóżcie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Mar 13, 2011 9:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>po chwili zobaczy³em mokry wtrysk ale nie steruj±cy

co to jest wtrysk sterujacy?

>Poza tym u do³u silnika s³ychaæ dziwne metaliczne tarcie.pomó¿cie

moze sie zatarla panewka korbowodowa - stad stukanie i metaliczne tarcie w dole silnika
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Nie Mar 13, 2011 12:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedyś, dawno temu, gdy zajmowałem się transportem, w samochodzie marki "Lublin I" też stukał wtryskiwacz i nikt w to nie wierzył, nawet mechanik warsztatowy. Wtrysk stukał tak, że wydawało się, że coś się w silniku urwało, a mechanik też obstawiał panewki na wale...
Pojechaliśmy do serwisu, a tam orzeczono, że wtryskiwacz do wymiany, a mechanik... do zwolnienia Wink
Po wymianie silnik znów ładnie i cicho pracował, ale czy u Ciebie jest to samo, tego nie wiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Mar 14, 2011 20:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

On - przeciez wystarczy wziasc poczciwy kijek od mietły i osluchac skad to stuka! takim kijkiem bardzo dokladnie mozna okreslic ktory konkretnie wtryskiwacz stuka czy nawet na ktorym cylindze mamy luzny zawor, nie mowiac juz o zgrubnym zlokalizowaniu czy stuka w glowicy czy w dole silnika! a to w tym przypadku najwarzniejsza diagnoza
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group