www.asu.pl :: Zobacz temat - wskaznik cisnienia oleju pontiac ts 3.8
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wskaznik cisnienia oleju pontiac ts 3.8

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Maj 25, 2010 16:32    Temat postu: wskaznik cisnienia oleju pontiac ts 3.8 Odpowiedz z cytatem

kiedy kupowalem pontona nie dzialal wskaznik cisnienia oleju. wszyscy jednoglosnie powiedzieli "czujnik". kupilem wymienilem i nic. ostatnio wymienilem sam wskaznik. dalej nic. wskaznik po przekreceniu stacyjki idzie do zerowej kreski i po odpaleniu....opada. na przewodzie podajacym sygnal z czujnika pojawia sie 13V po odpaleniu. w tym aucie przewod z czujnika idzie bezposrednio na wskaznik. wszystko przemierzone. podmienialem juz nawet cale zegary. poradzcie cos...przeciez to prosty uklad-rezystor zmienny+miernik.
slyszalem,ze byly rozne czujniki. sadze,ze kupilem dobrze,byl taki sam jak poprzedni i mial takie samo zlacze(te drugie chyba maja inne).
wtyczka ma 4 piny i w/g schematu podlaczone sa 2 masa i sygnal. moze pobawic sie w przepinanie? tyle,ze dostep masakryczny...
walczyl ktos juz z tematem?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Maj 26, 2010 1:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sa dwa typy.Do aut z zegarem - dluzszy,do aut tylko z lampka krotszy.Ale jest tez taki do aut z zegarem i lampka.Ma on 2 piny jako zwieracz do lampki i 2 piny jako opornik do zegara.Sprobuj pokombinowac z pinami.W niektorych modelach przed 94 rokiem 2 piny byly do zegara (A,B)a drugie dwa do podtrzymywania pracy pompy paliwa i odlaczania jej w razie braku cisnienia (C,D).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Maj 26, 2010 8:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki. teraz jestem oswiecony. przypuszczalem,ze tak moze bycbo na schematach '95 byl ten czujnik opisany jako czujnik cisnienia oleju/wylacznik pompy paliwa. z kolei na schemacie '93 byly 2 ro0dzaje czujnika. 1 pin i 2 piny. 1 pin to ten z lampka ,a dwa piny to juz z opornikiem. teraz ciekawe czy nie bylo tak,ze poprzedni wlasciciel ,serwisujacy auto w austrii w serwisie cadillaca kupil zly czujnik jak padl mu jego i ja powtorzylem to samo przez co mam 2 sprawne czujniki:) pozostaje pokombinowanie z pinami tylko...kto ma takie dlugie rece? Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Sro Maj 26, 2010 14:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ten czujnik co masz z przodu auta pomiedzy sprezarka AC a rozrusznikiem to nie bedzie to? Tak mi sie wydaje ze to moze jest ten caly czujnik choc moge sie mylic! Dochodzi do niego jeden przewod!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Maj 26, 2010 15:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

on jest zaraz nad filtrem oleju z tylu pod pompa wspomagania-cholernie trudno dojsc tam.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Czw Maj 27, 2010 3:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadza sie ze tam jest jeden czujnik!
A jak zdejmiesz kolo to nie dojdziesz do niego?
A tak wogole to zastanawiam sie od czego jest ten z przodu czujnik!
Bede mial chwile to zdejme przewod z niego i zobacze czy bedzie jakas roznica!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Maj 27, 2010 8:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak zdejme kolo to dojde tylko musze miec o polowe chudsza reke i o polowe dluzsza:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Maj 27, 2010 11:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to chyba musisz poszukac jagiegos chinczyka z malymi dlugimi lapkami Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią Maj 28, 2010 17:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

brewka83 napisał:
Zgadza sie ze tam jest jeden czujnik!
A jak zdejmiesz kolo to nie dojdziesz do niego?
A tak wogole to zastanawiam sie od czego jest ten z przodu czujnik!
Bede mial chwile to zdejme przewod z niego i zobacze czy bedzie jakas roznica!


Ten z "przodu" to jest czujnik spalania stukowego (czy jak on tam się inaczej nazywa).
_________________
http://www.klub-caravaningowy-kompas.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Pią Maj 28, 2010 17:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O widzisz guciek i tej wlasnie wiedzy mi brakowalo Wink
esdarku a sprobuj jak masz mozliwosc odkrecic sanki od auta i opuscic troszku silnik i moze wtedy Ci sie uda latwiej dojsc do tego czujnika!
Odkrec sanki chociaz z tej strony co masz ten czujnik!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Maj 28, 2010 19:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobre brewka,dobre Laughing
zrobie sobie przyrzad skladajacy sie z kompletnych zegarow(zapasowych) podlaczonych do 12V(+-) i "sondy" czyli kawalka cienkiego, izolowanego ,twardego,drutu podlaczonego do sygnalowego pinu czujnika oleju. bede wbijal ten drut we wtyczke wlaczona do czujnika do czasu az nie uzyskam sygnalu. zrobie to....kiedys.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Nie Maj 30, 2010 12:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

darku ja tylko zaproponowalem Ci to rozwiazanie jakbys mial dostep do zaplecza warsztatowego Wink
A jak nie to trza se radzic inaczej:)
Ja wlasnie wczoraj dlubalem w okolicach tego czujnika i faktycznie trzeba byc akrobata zeby cokolwiek przy nim zrobic:)
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Maj 30, 2010 12:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

....a stotrzedziestokilogramowych akrobatow jak mrowkow Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Sro Cze 02, 2010 8:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Darku a sprobuj zdjac altek, odkrecic pompe od wspomagania i ja odciaganac na bok! Ja tak wczoraj musialem zrobic bo padl mi oring na rurce i go wymienialem!Powiem Ci ze miejsca sie robi dosc duzo i czujnik dosc ladnie widac wiec moze to bedzie sposob na jego wymiane badz sprawdzenie!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group