www.asu.pl :: Zobacz temat - lincoln i jego pneumatyczne zawieszenie
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

lincoln i jego pneumatyczne zawieszenie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
laik007
*
*


Dołączył: Dec 01, 2007
Posty: 30

PostWysłany: Pon Gru 03, 2007 23:10    Temat postu: lincoln i jego pneumatyczne zawieszenie Odpowiedz z cytatem

mam pytanko takiej tresci:
moze mi ktos dac namiary w okolicach slaska mechanika, zaklad kto by sie znal na tym powietrznym systemie kontroli zawieszenie??
cos sie z nim dzieje niedobrego i potrzebuje jakas madra glowe...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Gru 03, 2007 23:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie jestem madra glowa ale opisz to "cos" ktore sie dzieje.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
laik007
*
*


Dołączył: Dec 01, 2007
Posty: 30

PostWysłany: Wto Gru 04, 2007 0:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mianowicie jak sie wlacza woz to standardowo po 7-15 sek wlacza sie sprezarka celem wyrowania poziomu w tych gruszkach co sa przy kazdym kole, chodzi o to aby woz byl w poziomie, a odpowiedzialne za poziomowania sa czujniki ktore wysylaja sygnal do centralnego kompa i on decyduje gdzie ile nalezy dopompowac, i rzecz teraz w tym ze bylo all ok, ale ostatnio system dzialal i dzialal i skutkiem tego bylo to iz lewa strona z przodu poszla do gory ze hej woz w przechyle , prawa stronaz przodu podniosla sie nieznacznie za to tyl prawa strona nizej lewa ciut wyzej, w kazdym razie cos siadlo, na ta chwile odlaczylem to cale ustrojstwo , dalem woz do mechanika co zawsze robiele inne wozy, mowi ze to wina sprezarki lecz mi sie cos nie wydaje , bo jesli by tak bylo to nie wywindowala by tak wozu do gory, predzej jakis durny odczyt albo nie wiem jakis czujnik, fakt faktem ze po wylaczeniu wozu powinno wsio opasc a tak sie nie dzieje... sam juz nie wiem....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Gru 04, 2007 7:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli przy kazdym kole(gruszce) sa te same czujniki sprobuj zamienic je miejscami,bydz moze ktorys padl i daje zly sygnal do kompa
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
laik007
*
*


Dołączył: Dec 01, 2007
Posty: 30

PostWysłany: Wto Gru 04, 2007 8:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

myslalem wlasnie o tych czujnikach nie wiem czy to pomoze ale mozna sprobowac, najlepsze by bylo, tak nawet jest napisane w ksiazce napraw aby dotykal sie do tego wykwalifikowany zespol mechanikow, dobre by bylo tez pewnie podlaczenie do kompa i zczytanie stanu jego pracy, ewntualnych bledow tylko czy to gdzies na slasku jest mozliwe????



lincoln continental 3,8 v6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Gru 04, 2007 8:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli ktorys z czujnikow bedzie walniety to przy ponownym uruchomieniu podniesie nadmiernie inna strone.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
laik007
*
*


Dołączył: Dec 01, 2007
Posty: 30

PostWysłany: Wto Gru 04, 2007 8:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdzone samochod opadl
stoi rowno, temat teraz jest taki iz przy wlaczonym zaplonie, zalancza sie sprezarka, tak jak powinno byc, i chodzi i chodzi i nie moze podniesc samochodu, tak jakby nie dawala odpowiedniego i wystarczajacego cisnienia do ukladu, woz sie nie podnosi, co by wskazywalo na to iz padla sprezarka.... ot i teraz gdzie ja nabyc...


lincoln continental 3,8 v6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Wto Gru 04, 2007 8:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a moze sprezarka nie padla tylko masz zawor otwarty ten co opuszcza poduchy??? czyli ona pompuje a tam wylatuje....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto Gru 04, 2007 9:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W Tychach jest firma która ma SNAP ON, może tam zczytają Ci błędy, jak znajde wizytówke to dam na nią namiary.
Możesz mieć nieszczelne przewody ciśnieniowe.
Niestety masz rocznik 91, ja za pare dni mam dostać kompa diagnostycznego - ale do aut z OBD II i nowszych.
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Gru 04, 2007 9:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja stawiam na zawor. u mnie zlokalizowany jest w glowicy sprezarki. objawy dziwne bo pierwsze wskazywaly na czujnik. jesli jednak teraz pompuje i nic to albo nieszczelnosc(ale wczesniej bylo az za szczelne bo przod szedl do gory) albo wlasnie ten zawor ktory odprowadza nadmiar powietrza z ukladu. jak zwykle na koncu sie okaze ze to elektryka:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
laik007
*
*


Dołączył: Dec 01, 2007
Posty: 30

PostWysłany: Sro Gru 05, 2007 16:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no wiec tak....
kilka telefonow wykonalem mi.n do serwisu amerykancow k/poznania do swarzedza, zasiegnalem wiedzy w serwisie k/czestochowy kierunke na warszawe [bylem osobiscie] majac taka wiedze udalem sie do swego mechanika aby dzialac z samochodem, lezal na glebie jak normalny citroen i nie mial zamiaru sie podniesc, zatem tak zaczelo sie od odpiecia przewodow os sprezarki i proba na krotko podpiecia ukladu aby napelnic go, wynik ujemny nie udalo sie tak jakby to powinno byc w teorii i co kazdy macher mowil ze woz powinien sie podniesc jesli sie podlaczy zewnetrzny kompresor i sprobuje wtloczyc powietrze i zaslepic przewody, coz nie udalo sie, podumalem i skoro sprezarka chodzi i probuje podniesc woz a wydaje sie iz tyl ciut sie podniosl, zatem moja decyzja na podnosnik samochod i wlaczyc go i niech sam probuje sie dzwignac lekko mu pomagajac za pomoca podnosnika, bajer tylko polegal na tym aby nie wylaczyla sie zaraz sprezarka bo komp zaczal to intrerpretowac tak jakby system byl ok skoro woz sie dzwignal i tak metoda prob i bledow udalo sie i woz podniosl sie i jak gdyby nigdy nic jest ok a ja jestem Razz Razz Razz Laughing Laughing Laughing Very Happy Very Happy Very Happy

nie mniej po wszystkim podjechalem do serwisu amerykancow , okazuje sie iz jest w katowicach rzut beretem ode mnie i podpialem go pod kompa celem stwierdzenia czy wsio ok, wyszedl blad czujnika od spalania pierdola, chodzi o sklad mieszanki ktora jest spalana, aby nie byla za bardzo zanieczyszczona, czysta ekologia, mozna zrobic badz nie Smile zobaczy sie,.


nie wiem czy ktos zna byl tam moze cos powiedziec wiecej o tym serwisie??
nazywa sie ASTRO w katowicach na al.rożdzieńskiego......

to tak w wielkim skrocie:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Gru 05, 2007 18:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ASTRO omijamy jak wielkie gowno na drodze Laughing ,co prawda goscie znaja sie na rzeczy tylko przewaznie to im sie za cholere nie chce dziela skonczyc
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
laik007
*
*


Dołączył: Dec 01, 2007
Posty: 30

PostWysłany: Sro Gru 05, 2007 18:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co mam przez to rozumiec o ASTRO,
tak jak mowisz gosciem gadalem tak jakby wiedzial co mowi,
a przynajmniej sprawial takie wrazenie tak wiec mozna by bylo powalczyc cos w temacie , ma ktos z nimi jakies doswiadczenia???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mysiauek
*
*


Dołączył: May 02, 2007
Posty: 630
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sro Gru 05, 2007 22:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Człowieku, jak raz pojedziesz na naprawę to zrozumiesz.
Dla przykładu: mnie skroili równo za naprawę bo pęknięciu paska rozrządu.

Jak Anthrax zobaczył to złapał się za głowę.

Chłop jest zawalony robotą, ale zawsze lepiej poczekać i robić u niego niż w tym zasranym (co wspomniano wcześniej) Astro.
_________________
entuzjasta... bo nie mam już amerykańca ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
laik007
*
*


Dołączył: Dec 01, 2007
Posty: 30

PostWysłany: Czw Gru 06, 2007 0:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to dzieki chlopaki za info
oprocz czatu jest jakis namiar na Anthrax??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw Gru 06, 2007 0:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Namiar na Anthrax Laughing - 512 534 939, zadzwoń coś poradzimy albo znajdziemy jakiegoś sensownego elektronika
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lambada
*
*


Dołączył: Dec 07, 2007
Posty: 59

PostWysłany: Pią Gru 07, 2007 23:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakbys jeszcze miał jakis problem z zawiechem to daj znac---sprowadzam takie tanio,i mam tez kompa do diagnostyki ,do 91 sciagałem juz duzo gratów - moze i do Twojego tez przez jakies sklepy czy serwisy,pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
freddy
*
*


Dołączył: May 04, 2008
Posty: 86
Skąd: w-wa

PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 23:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

91 towncar ma EEC-IV, nie potrzeba kompa żeby szczytać kody błędów ale i tak o zawieszeniu nic tam się nie dowiemy, raczej że coś nie tak z zaworem egr albo np sondami lambda.


czujnik przechyłu poziomu (przod tyl) jest jeden, jest zamocowany po lewej stronie przed tylną osią,
http://www.lincolnsonline.com/tech/00197.html

natomiast przy poduchach są elektrozawory które odcinają dopływ powietrza lub popuszczają powietrze. Oba powinny działać jednocześnie, więc jeśli któraś ze stron jest wyżej lub niżej to znaczy że jakiś elektrozawór jest padnięty lub poducha przecieka. Trzeba zacząć od oglądnięcia w jakim stanie są poduchy , jeśli nie były nigdy wymieniane (firestony) to trzeba raczej się rozejrzeć za nowymi, do tego elektrozawory (solenoids).
http://www.lincolnsonline.com/tech/00132.html

polecam arnottindustries. sprzedają też przez ebay, również regenerowane i nowe sprężarki z osuszaczami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
hodik
*
*


Dołączył: May 12, 2010
Posty: 44
Skąd: Wrocław( Tel: 661-219-855 )

PostWysłany: Sro Lip 28, 2010 6:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witajcie !
W końcu udało mi się kupić wymarzonego TC jednak jak to bywa z 11-letnim samochodem, wymaga on małego dopracowania jednak z czasem na pewno się uporamy Smile

- Niestety jest coś nie tak z Pneumatycznym zawieszeniem Sad Chodzi o to, ze auto podnosi się do góry, lecz nie opada Sad i stoi jak taka koza dupą do góry i świeci wszystkim zadkiem- strasznie mi się to nie podoba ponieważ nie dość, że auto wygląda dziwnie to wiem,ze poduszki długo tak nie pociągną i chciał bym to jak najszybciej uruchomić, żeby ładnie działało. Czy byli byście w stanie jakoś mi podpowiedzieć, gdzie szukać winowajcy ? Wydaje mi się ze nie w kompresorze ( pompie ) bo przecież auto się elegancko podniosło i stoi równo, bylem pod samochodem i tam jest wszystko cacy - Poduszki zdrowe, kable żadne nie wiszą, pourywane nic nie jest a Ja niestety zgłupiałem ponieważ nie znam się póki co na tym w ogóle i spać po nocy przez to nie mogę. Podobno se jakieś czujniki odpowiadające za opuszczanie samochodu, tylko nie mam pojęcia gdzie ich szukać i jak zdiagnozować, że są uszkodzone

- Kolejne pytanie to po jakim czasie ewentualnie auto powinno zejść w dól jak dałem w bagażniku przycisk od Pompy na OFF ?

POMOCY !
Z GÓRY DZIĘKI ZA ODPOWIEDŹ Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kret
*
*


Dołączył: May 20, 2009
Posty: 54
Skąd: Gorzów WLKp

PostWysłany: Sro Lip 28, 2010 21:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W Windstarze spuszczanie powietrza odbywa się za pomocą sprężarki a dokładnie przez elektrozawór umieszczony przy tej sprężarce (przy sprężarce jest silnik elektryczny, tłoczek pompujący powietrze do poduch, osuszacz, moduł sterujący i elektrozawór spustowy powietrza). Po zgaszeniu auta i otwarciu drzwi i zamknięciu ich uruchamiają się zawory przy poduszkach i przy sprężarce i powietrze schodzi z poduch trochę. W Windstarach właśnie ten elektrozawór przy sprężarce przeważnie jest zawilgotniały i się przepala uzwojenie i potem się nie otwiera ten elektrozawór i nie schodzi powietrze jak ciężar usuniemy z auta. Windstar ma instalację pneumatyczną składającą się ze sprężarki, czujnika wysokości i poduch z elektrozaworami.
Moja rada jest aby zobaczyć sprężarkę i ten elektrozawór Smile
_________________
Kret w Fordziku Windstarku  3.0 96r http://windstarmania.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Lip 30, 2010 4:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

System Aktywnego Zawieszenia w Twoim Lincolnie (1999r.) ma za zadanie utrzymywanie odpowiedniej wysokosci pojazdu w zaleznosci od obciazenia,nawierzchni,szybkosci i stylu jazdy.Ponadto system kontroluje przechyl pojazdu na zakretach w zaleznosci od szybkosci.Calosc pomimo swej prostoty jest bardzo rozbudowana elektronicznie.W sklad wchodzi: AirSprings,czyli poduszki-sprezyny powietrzne,kompresor,Drier-osusacz powietrza,zawory elektromagnetyczne dostarcajace i upuszczajace powietrze w kazdej poduszce,czujnik wysokosci.Wszystkim steruje Modul Elektroniczny,zbierajacy sygnaly z czujnika wysokosci,czujnika predkosci,czujnika polozenia kierownicy,i wielu innych.System dziala w ten sposob,ze raz napompowane,calkowicie szczelne poduszki tylko nieznacznie zmieniaja swoja "sprezystosc" (wysokosc) w zaleznosci od warunkow jazdy.Gdy auto stoi,to nic sie nie dzieje.Wysokosc pozostaje jednakowa,taka przy jakiej zostalo zatrzymane.Auto wyglada zawsze tak,jak inny normalny samochod.A wiec nie ma mowy o jakims opadaniu czy podnoszeniu auta po wlaczeniu czy wylaczeniu silnika.Widocznie Twoj Lincoln ma uszkodzone (nieszczelne) poduszki i sprzedajacy np.celowo inaczej ustawil sensor wysokosci bo kompresor nie nadazal z pompowaniem.Albo jest jakas inna usterka w instalacji,np.uszkodzone elektrozawory ,uszkodzony sensor,nie wykasowane jakies stare bledy z pamieci ( DTCs).Zadnych prostych patentow na diagnoze usterek tego zawieszenia nie znam.W servisie podlaczalem Urzadzenie Diagnostyczne i odczytywalem kody bledow " C " dotyczace zawieszenia np: C1795,C1770 itp.I bylo wiadomo gdzie szukac przyczyny.Ale niestety aby odczytac te kody musisz dysponowac sprzetem servisowym albo przynajmniej skanerem nowej generacji NGS-tester.Albo miec specjalny soft do laptopa (jest dosc drogi)."""""""""""""""""""A wylacznik ten w bagazniku to nie jest od pompy. Sluzy do wylaczenia aktywnosci na czas serwisu,a nie do opuszczania w dol pojazdu.Po to na przyklad aby podlewarowac pojazd do naprawy - wowczas czujnik wysokosci nie wiedzialby o co chodzi i zaczal by upuszczac lub pompowac powietrze."""""" Tak wyglada czujnik .Jest to czujnik (sensor) magnetyczny hallotronowy :

Uploaded with ImageShack.us budowa pompy:

Uploaded with ImageShack.us budowa elektrozaworu :

Uploaded with ImageShack.us Na koniec chce jeszcze powiedziec,ze czesto prawidlowa regulacja nie jest mozliwa bez postepowania wedlug procedur opisanych w fabrycznej ksiazce serwisowej.Sa tam podane szczegoly jak i kiedy kasowac poszczegolne bledy z komputera.A bez wykasowania bledow z pamieci moga byc zaklocenia w pracy tego zawieszenia.


Ostatnio zmieniony przez MarkSeven dnia Pią Lip 30, 2010 5:50, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
arturjackowski
*
*


Dołączył: Jul 25, 2013
Posty: 1

PostWysłany: Czw Lip 25, 2013 7:54    Temat postu: Lincoln Continental 1997 Odpowiedz z cytatem

prosze o pomoc:
Lincoln Continental 1997. Pojawił sie w bagażniku smród palonego ebonitu(plastiku), właczył sie alarm Check Ride Control. Samochód nie opuszcza się ani nie podnosi-ma ten sam poziom cały czas, ale bardzo powoli uchodzi powietrze ( poduchy wymieniałem z zaworami rok temu). Mechanik twierdzi,że spalił się czujnik wysokości. Jak to naprawic. W Polsce nie można dostać tych czujników








MarkSeven napisał:
System Aktywnego Zawieszenia w Twoim Lincolnie (1999r.) ma za zadanie utrzymywanie odpowiedniej wysokosci pojazdu w zaleznosci od obciazenia,nawierzchni,szybkosci i stylu jazdy.Ponadto system kontroluje przechyl pojazdu na zakretach w zaleznosci od szybkosci.Calosc pomimo swej prostoty jest bardzo rozbudowana elektronicznie.W sklad wchodzi: AirSprings,czyli poduszki-sprezyny powietrzne,kompresor,Drier-osusacz powietrza,zawory elektromagnetyczne dostarcajace i upuszczajace powietrze w kazdej poduszce,czujnik wysokosci.Wszystkim steruje Modul Elektroniczny,zbierajacy sygnaly z czujnika wysokosci,czujnika predkosci,czujnika polozenia kierownicy,i wielu innych.System dziala w ten sposob,ze raz napompowane,calkowicie szczelne poduszki tylko nieznacznie zmieniaja swoja "sprezystosc" (wysokosc) w zaleznosci od warunkow jazdy.Gdy auto stoi,to nic sie nie dzieje.Wysokosc pozostaje jednakowa,taka przy jakiej zostalo zatrzymane.Auto wyglada zawsze tak,jak inny normalny samochod.A wiec nie ma mowy o jakims opadaniu czy podnoszeniu auta po wlaczeniu czy wylaczeniu silnika.Widocznie Twoj Lincoln ma uszkodzone (nieszczelne) poduszki i sprzedajacy np.celowo inaczej ustawil sensor wysokosci bo kompresor nie nadazal z pompowaniem.Albo jest jakas inna usterka w instalacji,np.uszkodzone elektrozawory ,uszkodzony sensor,nie wykasowane jakies stare bledy z pamieci ( DTCs).Zadnych prostych patentow na diagnoze usterek tego zawieszenia nie znam.W servisie podlaczalem Urzadzenie Diagnostyczne i odczytywalem kody bledow " C " dotyczace zawieszenia np: C1795,C1770 itp.I bylo wiadomo gdzie szukac przyczyny.Ale niestety aby odczytac te kody musisz dysponowac sprzetem servisowym albo przynajmniej skanerem nowej generacji NGS-tester.Albo miec specjalny soft do laptopa (jest dosc drogi)."""""""""""""""""""A wylacznik ten w bagazniku to nie jest od pompy. Sluzy do wylaczenia aktywnosci na czas serwisu,a nie do opuszczania w dol pojazdu.Po to na przyklad aby podlewarowac pojazd do naprawy - wowczas czujnik wysokosci nie wiedzialby o co chodzi i zaczal by upuszczac lub pompowac powietrze."""""" Tak wyglada czujnik .Jest to czujnik (sensor) magnetyczny hallotronowy :

Uploaded with ImageShack.us budowa pompy:

Uploaded with ImageShack.us budowa elektrozaworu :

Uploaded with ImageShack.us Na koniec chce jeszcze powiedziec,ze czesto prawidlowa regulacja nie jest mozliwa bez postepowania wedlug procedur opisanych w fabrycznej ksiazce serwisowej.Sa tam podane szczegoly jak i kiedy kasowac poszczegolne bledy z komputera.A bez wykasowania bledow z pamieci moga byc zaklocenia w pracy tego zawieszenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group