www.asu.pl :: Zobacz temat - Konwerter
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Konwerter

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Gru 26, 2008 23:48    Temat postu: Konwerter Odpowiedz z cytatem

Jest taki problem. Od jakiegos czasu mam wyciek na laczeniu skrzyni z silnikiem. Diagnoza padla na peknieta szyjke konwertera, czyli konwerter do regeneracji. Niestety, kolejki sie nie doczekalem i nie udalo mi sie tego zrobic przed swietami a mialem bardzo pilny wyjazd i przejechalem 1300km. Oczywiscie stanu oleju pilnowalem i staralem sie nie przeciazac skrzyni. Jednak pogorszylo sie, objaw jest teraz taki, ze co jakis czas nie moze zapiac 3 biegu, przelacza kilka razy 2,3,2,3,2,3 az wkoncu zalapie. Poza tym, bardzo wczesnie spina LockUp i nie chce go rozpiac, dodawanie gazu nic nie daje, ciagnie na spietym, trzeba dodac bardzo gwaltownie, wtedy redukuje do 2. Oprocz tego, na spietym LockUpie trzesie samochodem. Czy to sa objawy rozwalonego konwertera czy popsulem cos jeszcze?
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Sob Gru 27, 2008 16:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak u mnie trzęsło autem przy blokowaniu trójki lub czwórki to konwerter był do wymiany.
Nie myślałeś przypadkiem o zmianie auta na inne lub nowsze? Chyba masz jakiegoś pecha z tym autem.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Sob Gru 27, 2008 21:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wymiana konwertera to nie jest wielki problem. Oby to było tylko to.
Jak się zmienia auto to nigdy nie wiecz do końca co kupisz. Takie jest moje zdanie.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Gru 28, 2008 3:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie mam za specjalnie problemow z tym autem. Kupilem je w bardzo dobrym stanie, a konwerter po 250 tys. km. chyba mial prawo sie zuzyc. Tak, to wiekszych problemow nie mialem, poza jakims podciekaniem czy czyms podobnym. Wiekszosc powazniejszych usterek wynika z nieusuwania przeze mnie usterek drobnych Smile Po pierwsze z braku czasu a po drugie czesciowo z powodu wiecznie wazniejszych wydatkow ;-
)
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Nie Gru 28, 2008 16:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

250kkm to już czas na remoncik asb. Mój konwerter padł ok. 210kkm, a planetarka była w stanie agonalnym, tak do 250kkm. Nie życzę Ci remontu skrzyni ale może czas pomyśleć o tym, przy okazji wymiany konwertera, warto machnąć wszystko. Ja tak zrobiłem i narazie jestem zadowolony.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Gru 28, 2008 16:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fajnie by było, tylko wiesz, koszty. Wymiana konwertera to pewnie ok. 1500 PLN a remoint skrzyni, pewnie ze dwa razy tyle, więc sam rozumiesz.
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Nie Gru 28, 2008 16:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na moim przykładzie, ale to w dobrym poznańskim zakładzie, więc i ceny odpowiednie. Wymiana konwertera 2500zł maks., kontra, całkowity remont skrzyni - wymiana konwertera, planetarki, płyty, elektrozaworów, wszystkich tarczek, uszczelniaczy i czegoś tam jeszcze czego nie pamiętam. 4000zł. Warto było. Mam zrobione 60kkm po remoncie i olej jest pełnokrwisty, bez żadnych syfów, a skrzynia działa bardzo ładnie. Przynajmniej wiem że nie spotka mnie awaria czt jakaś przykra niespodzianka na drodze. Tylko że ja mam 3 automata i trzeci raz zrobiłm tak samo po zakupie.
Pamiętaj, że jesteśmy za biedni na kupowanie bubli i prowizorki. Lepiej raz a dobrze, wychodzi taniej.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Gru 28, 2008 17:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ściągając skrzynie chyba warto jest ją rozebrać i sprawdzić co od góry w niej piszczy.
Myśle że powinieneś się skontaktować z Antraxem który zjada zęby na tych skrzyniach.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Gru 29, 2008 1:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Już to zrobiłem, czekam na odpowiedz. Przed pojawieniem sie wycieku z szyjki konwertera skrzynia dzialala bez zarzutu. Biegi zmienialy sie bardzo plynnie i w odpowiednim czasie, przy 100km/h mialem 2100 rpm. Nie bylo zadnych oznak jakiegokolwiek uszkodzenia. Wiec jesli cos jest dobre, to po co wymieniac na sile?
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon Gru 29, 2008 10:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wymieniać na siłę tylko rozebrać i zobaczyć i wtedy ewentualnie wymienić to co trzeba
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Mar 14, 2009 23:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Święte słowa.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group