www.asu.pl :: Zobacz temat - Problem z baterją ,szarpanie
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z baterją ,szarpanie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
siwyelk13
*
*


Dołączył: Feb 01, 2009
Posty: 5
Skąd: Ełk

PostWysłany: Nie Lut 01, 2009 22:04    Temat postu: Problem z baterją ,szarpanie Odpowiedz z cytatem

Witam Panów serdecznie jestem nowy na forum i od niedawna nabywcą Voyagera 00 ` 2.0 benz od niedawna zaczął się problem z akumulatorem jak u kolegi Koola nie mogłem odpalić auta próbą i błędów doszedłem ale jeszcze nie jestem pewien przestałem zamykać auto na pilot tylko na klucz myślę że ma coś z tym wspólnego alarm i od tygodnia jest dobrze . Jak sie tego pozbyć czy korekta w komputerze coś da . i jeszcze jedno bardzo ważne dla mnie proszę was o pomoc przy zimnym silniku po wciśnięciu sprzęgła i puszczaniu obroty spadają do 500 rosną do 1500 i czasami gaśnie po wciśnięciu sprzęgła. A i podczas wolnej jazdy jak popuszczam pedał gazu i tylko delikatnie go dodaniu auto zaczyna szarpać w czym może być przyczyna silnik krokowy od czego zacząć pomóżcie proszę
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kubekczewa
*
*


Dołączył: Oct 23, 2008
Posty: 70
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pon Lut 02, 2009 0:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mialem taki bajer w vojku 98- tez wersja europa 2.0 ,że po otwarciu centralnego zamka pilotem należało go odpalić w ciągu chyba 20s- inaczej alarm odcinał wszystko. po tym czasie należało jeszcze raz nacisnąć na pilocie guzik otwarcia drzwi i znowu miałem z 20 s na odpalenie. Nie wiem czy o to chodzi , bo troszke za mało opisałeś. odcina go czy wykańcza aku. ten alarm??? Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Lut 02, 2009 9:26    Temat postu: Re: Problem z baterją ,szarpanie Odpowiedz z cytatem

>przy zimnym silniku po wciśnięciu sprzęgła i puszczaniu obroty spadają do 500 rosną do 1500 i czasami gaśnie po wciśnięciu sprzęgła.

tutaj to moze byc albo krokowy, albo nawet czujnik temperatury(nie wiem jak u ciebie jest realizowane "ssanie"), albo zbyt gesty olej w skrzyni biegow- i osobiscie na to bym stawial!
krokowke pod wzgledem elektrycznym sprawdzisz przez kody bledow/OBD ale moze byc uszkodzona mechanicznie(przytarta lub brudna) to wtedy tylko po jej demontazu.

>A i podczas wolnej jazdy jak popuszczam pedał gazu i tylko delikatnie go dodaniu auto zaczyna szarpać

tutaj to raczej bym sie postaral przygladac tarczy sprzegla, a konkretnie sprezynom tlumika (to te sprezyny w tarczy sprzegla odpowiedzialne wlasnie za brak szarpania przy bardzo wolnej jezdzie). Moze tez byc zle wywazenie kola zamachowego, uszkodzony ktorys z przegubow, uszkodzona poduszka skrzyni/silnika(silnik mogl opasc i podskakuje teraz w rytm obrotow przegubow- raz mi sie tak przydazylo...). Oczywiscie zacznij szukanie od rzeczy najprostszych.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
jadwtr
*
*


Dołączył: Apr 20, 2005
Posty: 153

PostWysłany: Wto Lut 03, 2009 9:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdź akumulator czy nie spada napiecie,często to on jest powodem kłopotów. Podaj rocznik auta i przebieg.
Czy czasem nie świeci ci (Serwice Engine Son - czek) sprawdź błedy na kompie albo samodiagnoza(szukaj na forum jak to zrobić)
Jeśli chodzi o silnik to - Sprawdź filtr powietrza, świece i przewody wysokiego napięcia
Jak to nie pomorze to sprawdzaj, sonde lambda , czujnik położenia wału, czujnik temperatury, czujnik wałka rozrządu, zarór ERG i krokówke, czujnik położenia przepustnicy
_________________
Andrzej Voyager 98r. 2,0 16V SOHC gaz BRC saqent 24
GG 8179044
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
siwyelk13
*
*


Dołączył: Feb 01, 2009
Posty: 5
Skąd: Ełk

PostWysłany: Wto Lut 03, 2009 23:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z alarmem jest to tak kiedy go uzbrajam pilotem otwieram i zamykam drzwi bateria pada po dwóch dniach, a kiedy kluczem to rano odpala bez problemu widocznie coś jest nie tak i pobiera za dużo prądu podczas dłuższego postoju. Jadwtr moje tuto jest z 00` i ma przejechane 124 tys mil żadne kontrolki mi się nie świecą ale z tym komputerem muszę podjechać ale dopiero w weekend będę miał chwilke, a potem od najprostszych rzedzy posprawdzam. DZIĘKI WIELKIE CHŁOPAKI ZA POMOC dam wam znać jak dojdę co się dzieje pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sro Lut 04, 2009 13:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Weź aerometr i sprawdź w celach akumulatora gęstość elektrolitu jak będzie padnięta jedna cela to bateria do wymiany.
Podjedź do gościa co zmierzy ci pobór napięcia czasami są takie warsztaty co sprzedają i serwisują baterie mają dobry sprzęt do pomiaru.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sro Lut 04, 2009 17:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Możesz sobie wyprowadzić kabelki z aku na zewnątrz i porównać pobór prądu na zamknięciu z pilota.
Akulator też miałem taki co po trzech dniach postoju autka rozładowywał się sam i to podczas poboru bardzo niewielkiego prądu.Aku wymieniłem i nie mam już problemu.
Co do sprzętu do sprawdzania aku są fajne te które sprawdzają sprawność rozruchu np:podczas temp -10.Można wcześniej stwierdzić czy nadaje się na sezon zimowy.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
siwyelk13
*
*


Dołączył: Feb 01, 2009
Posty: 5
Skąd: Ełk

PostWysłany: Sro Lut 04, 2009 21:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rozmawiałem najpierw z kumplem trochę więcej się zna na mechanice no i pierwsza diagnoza była właśnie taka niesprawna któraś cela w aku miałem drugą ,ale po 2 dniach to samo wiec naładowałem starą i jeżdżę na niej 2 tyg na razie w porządku. Ale jeszcze pokombinuję z tymi kablami lift na alternatorze jest około 14,2 ładowania. Z góry wielkie dzięki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group