www.asu.pl :: Zobacz temat - HELP!!! VOYAGER 2,5TD 2000R.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

HELP!!! VOYAGER 2,5TD 2000R.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
grzybek_69
*
*


Dołączył: May 03, 2008
Posty: 6

PostWysłany: Czw Maj 08, 2008 22:21    Temat postu: HELP!!! VOYAGER 2,5TD 2000R. Odpowiedz z cytatem

VOYAGER 2,5TD 2000R. SPADEK MOCY PO PRZEKROCZENIU 2 TYś OBR. Question Question Question JAKBY SIę TURBINA WYłąCZYłA - MUłEK JAK POLONEZ NA GAZIE
_________________
CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD 2000r
HONDA SHADOW 1100 ACE 1994r


Ostatnio zmieniony przez grzybek_69 dnia Wto Maj 13, 2008 22:31, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Pią Maj 09, 2008 10:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdz rury od turbiny mialem tak w bmw tds-rozlaczyly sie i turbo nie dzialalo
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
grzybek_69
*
*


Dołączył: May 03, 2008
Posty: 6

PostWysłany: Pią Maj 09, 2008 22:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rury są ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
shpon
*
*


Dołączył: Jan 02, 2007
Posty: 5
Skąd: Chełm , GG1944916

PostWysłany: Nie Maj 11, 2008 13:17    Temat postu: Re: VOYAGER 2,5TD 2000R. SPADEK MOCY PO PRZEKROCZENIU 2 TYś Odpowiedz z cytatem

grzybek_69 napisał:
VOYAGER 2,5TD 2000R. SPADEK MOCY PO PRZEKROCZENIU 2 TYś OBR. Question Question Question JAKBY SIę TURBINA WYłąCZYłA - MUłEK JAK POLONEZ NA GAZIE


Help. Mam to samo. Do 2 tys idzie jak burza , potem muł. Turbo nowe , nowe wtryski , filtry itp. pompa na elektronice ,nie na lince.
_________________
Grand Voyager 2.5TD '97
GG 1944916
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
grzybek_69
*
*


Dołączył: May 03, 2008
Posty: 6

PostWysłany: Nie Maj 11, 2008 21:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja też wymieniłem filtry, i lipa. Wcześniej miałem taki motyw że po przytrzymaniu na równych obrotach przez dłuższą chwilę odcinało go i trzymało go na 1200 obrotów i nie reagował na pedał, jakby się linka gazu urwała, a pompa jest na nastawniku. Okazało się że czujnik w kolektorze ssącym (MakSensor na to mówią czy cuś) był zanieczyszczony sadzami, ot i cały figiel. ciekawe czy to może przypadkiem ten czujniczek się nie uwalił. Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
shpon
*
*


Dołączył: Jan 02, 2007
Posty: 5
Skąd: Chełm , GG1944916

PostWysłany: Pon Maj 12, 2008 7:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

grzybek_69 napisał:
... Wcześniej miałem taki motyw że po przytrzymaniu na równych obrotach przez dłuższą chwilę odcinało go i trzymało go na 1200 obrotów i nie reagował na pedał, jakby się linka gazu urwała, a pompa jest na nastawniku....

Właśnie przechodzę ten etap Cool. Dzięki kolego , lecę na warsztat.
Have a nice day .
_________________
Grand Voyager 2.5TD '97
GG 1944916
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
grzybek_69
*
*


Dołączył: May 03, 2008
Posty: 6

PostWysłany: Pon Maj 12, 2008 16:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tylko jak tego ciula sprawdzić czy jest dobry czy nie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
shpon
*
*


Dołączył: Jan 02, 2007
Posty: 5
Skąd: Chełm , GG1944916

PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 18:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niestety nic to nie dało ...
_________________
Grand Voyager 2.5TD '97
GG 1944916
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
jaro
*
*


Dołączył: May 10, 2007
Posty: 11
Skąd: LUBRZA

PostWysłany: Sob Maj 31, 2008 11:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WITAM!!!
Za takie problemy odpowiedzialny jest wtrysk sterujący ,to ten pierwszy z kabelkiem!!!
Nara!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
grzybek_69
*
*


Dołączył: May 03, 2008
Posty: 6

PostWysłany: Wto Cze 03, 2008 22:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WTRYSK WYMIENIłEM I JEST OK. WIELKIE DZIęKI. POZDRAWIAM. NO TERAZ TO JEDZIE. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
_________________
CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD 2000r
HONDA SHADOW 1100 ACE 1994r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group