www.asu.pl :: Zobacz temat - zamieniać "zwykłą" na sekwencję?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zamieniać "zwykłą" na sekwencję?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
tomaszsz
*
*


Dołączył: Aug 28, 2007
Posty: 29
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Sty 08, 2008 21:17    Temat postu: zamieniać "zwykłą" na sekwencję? Odpowiedz z cytatem

Witam.
Kupuję tą brykę: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3737093
jest tam gaz zwykły z filtrem stożkowym. Jest sens i jaki będzie koszt przerobienia instalacji na sekwencje?

Przy okazji czy to normalne że świeci się "Check engine soon" i powodem jest właśnie niesekwencyjna instalacja ? Tak przynajmniej twierdzi właściciel.

Pozdrówka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ciech
*
*


Dołączył: Apr 17, 2005
Posty: 331
Skąd: Ciechocinek

PostWysłany: Wto Sty 08, 2008 21:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolego ja mam zwykla i nic mi sie nie swieci , wiec cos musi byc nie teges
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 01r lpg , wersja europejska , startech
Chrysler Grand Voyager 3.3 LE 96r lpg , wersja eu , webasto - sprzedany 7.07.11r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adam77
*
*


Dołączył: Jul 07, 2007
Posty: 216
Skąd: Bielawa.Windstar 3.0l 95r+gaz

PostWysłany: Wto Sty 08, 2008 23:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"tomaszsz" Jak bys zczytał błędy to bys wiedzial co mu dolega.
A co do instalacji to jedynie co ci zostanie ze starej instalacji to butla z rurkami miedzianymi , reszta sie nie nada.
I jedną z przyczyn Checka może byc zle dobrany emulator sodny lambda, co czesto sie zadrza u nie kumatych instalatorów LPG.
_________________
Windstar 3.0L 95r+ LPG D.T.
Scorpio 2.9L 93r+ Blos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Sty 09, 2008 10:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wez zadzwon do Lukiego,napewno cos ci doradzi,zreszta masz blisko mozesz przed zakupem podjechac do niego
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sro Sty 09, 2008 11:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak będziesz miał problem daj znać to ci pomogę . Very Happy 785643933. Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tomaszsz
*
*


Dołączył: Aug 28, 2007
Posty: 29
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sro Sty 09, 2008 18:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to kupiłem.
Na razie jest OKey.
Choć na gazie jakby za mało paliwa dostawał. Jak mu przycisnę max to się dusi, na benzynie rwie asfalt Smile
Skrzynia smiga znakomicie, dziś jeszcze potestuje i zczytam dokłądnie błedy.

DZIĘKI SATO!!
_________________
Tomek
Dodge Grand Caravan '96 3,8 LPG Gold edition
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sikor
*
*


Dołączył: Dec 10, 2007
Posty: 239
Skąd: Chojnice

PostWysłany: Sro Sty 09, 2008 20:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niekoniecznie musi dostawać za mało paliwa. Jak dostaje za dużo i się przylewa są podobne objawy...
_________________
sikor
Ford Windstar 3,0 '96
sekwencyjny
To był naprawdę świetny wóz, ale go sprzedałem... Sad
Ford Maverick 2,7 tdi long
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 11:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie ma sprawy.a co do gazu to mi się nasuwa jedno prawdopodobnie masz podkręcony reduktor z powodów oszczędnościowych albo łapie lewe powietrze przez przewód.możesz popróbować sam.na reduktorze jest plastikowa śruba przypominająca wieloklin koloru szarego z naciętym czołem na śrubowkręt.odkręcając tą śrubę w lewo zwiększasz mu dawkę i za każdym
razem zrób jazdę zobaczysz efekty.to taki domowy sposób.na analizatorze było by dokładnie.albo zawalone filtry na elektrozaworach też sprawdż.odkręć kopułkę elektrozaworu i wyciągnij filtr i podjedz z nim do Króliczka powinien mieć koszt to powyżej 10zł.reduktor wymaga okresowego czyszczenia tj.pod nim jest śruba plastikowa wieloklin na oringu odkręć ją całą i wyleci ci z niego płyn w postaci oleju.to tyle na dziś. Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 12:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tomaszsz napisał:
No to kupiłem.
Na razie jest OKey.
Choć na gazie jakby za mało paliwa dostawał. Jak mu przycisnę max to się dusi, na benzynie rwie asfalt Smile
Skrzynia smiga znakomicie, dziś jeszcze potestuje i zczytam dokłądnie błedy.

DZIĘKI SATO!!


To teraz czekamy na fotki Very Happy
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
tomaszsz
*
*


Dołączył: Aug 28, 2007
Posty: 29
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Sty 12, 2008 17:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No fotki będą, nieco później dopiero dziś go umyłem Smile taka pogoda.
Za to nie wiem co zrobić ze środkiem, ponieważ poprzedni właściciel niezbyt dbał o tapicerkę, a w tym modelu jest skórzana i delikatnie mówiąc jest zapuszczona, może macie jakieś wypróbowane sposoby na doczyszczenie Wink
Po dzisiejszej walce z tapicerką zastanawiam się nad zleceniem tego jakiejś firmie... ale odchodzimy od tematu Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob Sty 12, 2008 17:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O z tapicerą to jest ciezka sprawa, ja próbowałem wszystkiego a na końcu rozpuszczalnik najwięcej pomógł Smile najgorsze ze to nie skóra tylko skaj i dla tego
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
AbE
*
*


Dołączył: Oct 08, 2007
Posty: 119
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Sob Sty 12, 2008 19:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam bardzo dobry sposób żeby wyczyścić skóre własnoręcznie-nawet bardzo zapuszczoną. Właśnie jestem w trakcie szorowania (dosłownie) moich foteli z Town&Country-jak skończe to umieszczę odpowiedni przepis na asu -dla potomności.
_________________
Chrysler Town&Country 3.8 2001 LPG(LukyPoweredGas)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group