www.asu.pl :: Zobacz temat - '95 VW Jetta III gaśnie zaraz po odpaleniu
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

'95 VW Jetta III gaśnie zaraz po odpaleniu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Gru 20, 2007 20:17    Temat postu: '95 VW Jetta III gaśnie zaraz po odpaleniu Odpowiedz z cytatem

W Jettie ojca dziś pojawił się problem.
oto opis problemu: przekręcam kluczyk na zapłon, kontrolki się zapalają, gaśnie radio, przekręcam dalej kluczyk, rozrusznik kręci, silnik zaskakuje, puszczam kluczyk, silnik gaśnie i żadne kontrolki się nie świecą.
Podczas włączania zapłonu słychać któryś z przekażników i co jest zastanawiające to to że radio gaśnie kiedy przekręci się kluczyk w pozycje zapłon.
jak myślicie czy to stacyjka czy przekażnik?
czy ktoś z was ma schemat instalacji do tego samochodu? myśle że schemat będzie podobny jak w VV Golf i Vento z tego rocznika.
Silnik odpaliłem na krótko tzn, właczając tylko zapłon i podanie napięcia na cewke, czyli problem sie pojawia kiedy kluczyk po odpaleniu silnika wraca na pozycje zapłon.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Gru 21, 2007 0:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Klasyka wozów dla ludu - musisz rozkręcić plastiki wokół stacyjki (3 śruby od spodu) i odpiąć kostke na przedłużeniu stacyjki - może być zepsuta kostka lub plastikowe zakończenie stacyjki.
Jak znajde instrukcje vw to wyśle Ci, a poza tym szkoda że nie stało się to kilka tygodni wcześniej - podczas porządków w garażu wyrzuciłem kompletną stacyjke z golfa III Cool
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Gru 21, 2007 8:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Anthrax dzięki za odpowiedz.
Obszerną instrukcje wymiany kostki stacyjki znalazłem tutaj http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3445064 tylko chcę się upewnić że to napewno kość stacyjki.
Myślę że kości stacyjki w Jettie wyglądają tak samo jak te w europejskich wersjach Vento i Golfa
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Gru 21, 2007 13:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kość wymieniona i działa, teraz musze wymienić świece i przewody bo coś nie chce się wkręcać w obroty a wczasie jazdy delikatnie szarpie. Pozatym świeci się kontrolka check, a ona świeci się od momentu jak był problem z paskiem rozrządu. Cholera żeby się nie okazało że mechanik coś zle ustawił rozrząd.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Gru 22, 2007 9:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wczoraj zabrałem się za wymiane przewodów WN, świec i kopułki ale żeby się do tego wszystkiego dobrac musiałem sciągnąć kolektor ssący bo za nic w świecie nie mogłem wyciągnąć kabli i wykręcić 2 i 3 świecy. Ale to kto pomyślał.
Oryginalne świece wyglądają OK Bosch platinium. miały przejechane 65tyś mil.
Facet w sklepie Fota dobrał mi świece championa które juz wkręciłem ale dał mi złe kable które musze wymienić. Kopułke też wymieniam, gość ze sklepu straszy mnie że to może byc walniety moduł że on tak szarpie jak się jedzie i nie wkręca się w obroty.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Gru 22, 2007 9:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak modul walnie to albo jest iskra albo jej niema,predzej stawialbym na czujnik halla w aparacie zaplonowym,potem cewka,zakladajac ze swiece i przewody sa ok.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Gru 22, 2007 15:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W sklepie Fota dali ciała dwa razy, wczoraj dali mi kable Kager i sie okazało że są złe, podjechałem dziś do nich wymienili mi na inne i kabel łączący moduł z kopułką jest za krótki. I znów nie mogłem go poskładać bo sklep już zamknięty.
Ciekaw jestem czy te świece co mi dobrali to też tak dobrane jak i te kable.
Czy ktos z Was może sprawdzić czy świece Champion RC9YC będą OK dla tego silnika? Przypomne że to silnik 2.0l ABA
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Gru 22, 2007 19:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to sa jaja,bo na takich jezdzilem kilka lat temu majac escorta usa 1.6 benzyna-gaznik-automat Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Gru 22, 2007 19:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zastosowanie tych świec według katalogi champion jest bardzo duże http://www.championsparkplugs.com/results_fitment.asp?pid=rc9yc
Można tam nawet znaleśc Passata 2.0 z silnikiem ABA, ale szukając świec po modelu samochodu to znajduje do Jetty świece RC12YC http://www.championsparkplugs.com/results_app.asp?AAIA=1283914
Cholera czym sie świece różną? Świece są już wkręcone i raczej teraz nie będe mógł ich zwrócić. Mam nadzieje że silniczek ojcu będzie chodził OK na tych świeczkach.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob Gru 22, 2007 20:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.iskra-kielce.pl/zas.php?poj=3790 - tu masz model świec Iskry
Musisz dobierać świece wg. modelu silnika a nie modelu pojazdu - vw na rynek usa jest zupełnie innym autem niż wersja europa Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Gru 29, 2007 22:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam cholerny problem z doborem kabli WN, byłem w sklepie Fota i dali mi dwa komplety do silników 2.0 VW ale obydwa były złe, albo wtyczki przy kopułce były kątowe albo przewód od cewki do kopułki był za krótki.
Mierząc stare przewody to mają one kolejno długość 30, 45, 60, 67 i przewód do cewki 49.
Przewody powinny wygladać mniej więcej tak jak te tutaj z Janmor ABM56

ale te przewody są delikatnie za długie i tak się zastanawiam czy to nie będzie miało znaczenia.
Proszę mi jeszcze napisać czy zakończenie świecy M4 to jest z beczułką czy bez?
Tutaj zamieszcam zdjęcie identycznego silnika jaki mam w jettie, na tym zdjęciu kable są dobrze widoczne bo są koloru czerwonego. Może ktoś jest w stanie powiedzieć w jakim modelu samochodu w europie był ten silnik VW użyty. Acha dodam że oznaczenie tego silnika to ABA

_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group