www.asu.pl :: Zobacz temat - Kolejnos problemos z gazos
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kolejnos problemos z gazos

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Gru 12, 2007 14:19    Temat postu: Kolejnos problemos z gazos Odpowiedz z cytatem

Hej, w swojej drezynie mam zamontowany gaz OMVL Dream XXI, po zakupie auta gaz od poczatku nie dzialal jak trzeba, tzn na wolnych obrotach miodzio, jak na benzynce, ale po przygazowaniu i przekroczeniu 3tys obrotow dlawil sie, podczas jazdy skutkuje to po kilku sekundach mulenia przełączeniem na benzynke...auto jest po prostu słabe, tak jakby nie dostawalo gazu...bylem u gaziarzy na regulacjach, wszystko niby ok, cisnienie 1,5...ale dalej cos nie tak, poprzedni wlasciciel mowil ze to tylko kwestia regulacji a ja mam wrazenie ze to nigdy nie jezdzilo jak trzeba...

...co moze byc tego przyczyna? pomyslalem ze moze reduktor juz kaput, ale go rozebralem wczoraj i tragicznie tam nie bylo i w sumie nic nie znalazlem. Pomyslalem ze moze za slaby jest ten reduktor lub ew. dysze za male? od czego sie zabrac? czy moze jednak kupic KIT naprawczy i zrobic ten reduktor na poczatek? Reduktor to OMVL Dream XXI-G LPG
Na co zwrocic uwage przy skladaniu?
PS.Jaki i gdzie moge zakupic interface aby samemu sie podpinac...bo jezdzic 50km do kolesia co ma takie urzadzonko mi sie nie usmiecha...

taki jak tu na zdjeciach [nie moje]:
aha, i ja mam jeszcze w okół tej mniejszej sprezynki jeszcze druga wieksza...?!? Po co?

_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Gru 12, 2007 15:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

-pokazuje cisnienie 1,5 -ale sprawdz jak to cisnienie sie zachowuje podczas przyspieszania.

-sam nigdy nie naprawialem reduktorow zawsze wymieniam na nowy- ok 250zl

-sprawdz czy dobrze ci podlaczyli wtryskiwacze-czy czasem nie zamienili polaryzacji.

jak bedziesz mial pytania to zadzwon: 0691300444
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Gru 12, 2007 17:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z tego co pamietam to trzyma cisnienie przy gazowaniu... :/
a z ta polaryzacja to jakby sie to objawialo? tylko tak jak opisuje czy jeszcze na cos zwroic uwage?
znalazlem na allegro kabelek, wiec jak przyjdzie uracze dodatkowo fotkami...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Czw Gru 13, 2007 22:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hej, wlasnie skladalem w calosc reduktor, siedzac sobie gdybałem co tam moze byc, zaczalem z tego wszystkiego tak o sobie dmuchac w wezyki i jeden ten gruby od gazu, ktory wychodzi z reduktora do wtryskow slabo przepuszczal moje wyziewy Wink pomyslalem gruba taka rura ze powinno sie dac przez nia nawet oddychac, a przepuszczala jakby byla ciensza jak dlugopis...mysle, co tam moglo wpasc ze zapchalo taka dziure i przy rozkladaniu kolanek wyobrazalem sobie rozne elementy ktore tam mogly wpasc...co sie okazalo, kolanko na wyjsciu gazu z reduktora bylo za mocno wcisniete w drugie kolanko i koncowka jednego zatykala na zgieciu przelot drugiego, lekko wysunąłem, skrecilem i teraz mozna swobodnie dmuchac...
...jestem prawie pewny ze to wina tego, bo wlasnie tak sie auto zachowywalo, na niskich obrotach wszystko dobrze, a przy wyzszych jakby brakowalo gazu...ba, powiem wiecej, podejrzewam ze ten gaz nigdy nie dzialal dobrze, bo sam na to trafilem przypadkiem i w zyciu bym nie pomyslal ze moze sie kolanko tak przesunac...a jeszcze jak kupowalem od goscia auto co chwila powtarzal ze to tylko kwestia regulacji, rzucal haslami o ktorych nie mial pojecia...wciskal kit jednym slowem...

Złozylem wszystko do kupy, odpalilem, ale po przelaczeniu na gaz zaczal lekko kopcic i nie rowno pracowac przy dodawaniu gazu jakby go zalewalo, czy to teraz kwestia regulacji? Kabelek do podlaczenia sie z kompem jeszcze nie dotarl...

...mam nadzieje ze to bedzie to...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 11:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no wiec wyglada na to ze moj problem z gazem zostaje rozwiazany...kolejne wpadki instalatorow jakie wykrylem daje mi dalej do myslenia ze nie mialo prawa to dzialac jak nalezy i pewnie nigdy nie jezdzilo...rozbieralem nawet wtryskiwacze gazu dla ich skontrolowania, ale wygladaly jak nowe, zero syfu, w środku błyszczały jak psu jaja... Wink

...kolejna rzecza jaka znalazlem bylo zwarcie na niedokladnie przycietym przewodzie drugiej sondy lambda, i po wlaczeniu centralki LPG sonda nawet ta na pierwszym przewodzie przestawala calkowicie dzialac i na benzynie i lpg, na trasie wywalilo mi kilka razy Check Engine, po wylaczeniu centralki gazu kontrolka gasła natychmiast.

...kolejny problem jaki mialem to latajace obroty na biegu jalowym i szarpanie silnikiem ktory telefonicznie z Lukym probowalem ustalic ...no i znalazlem, spierniczalo podcisnienie z przewodu ktory jest podpiety do reduktora, i nie trzymalo prawidlowego podcisnienia, uciekalo na czujniku cisnienia gazu, po odpieciu rurki od niego i zatkanie jej palcem wyeliminowalo latanie silnika i nierowną prace...
..dzieki Luky za pomoc i wsparcie Smile
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 12:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to dobrze ze przynajmniej Ty Smile dałeś rade okiełznać gazownie...


może również mi lucky pomoże ... bo długo nie będę tolerował takiego spalania Neutral ~22literki przy normalnej miejskiej jeździe (nawet na mojego potworka to za dużo)

- blos.. i było przez rok ładnie, do momentu wymiany świec na takie jakie powinny być, płynu i filtra skrzyni oraz reduktora (z biednego tomassetto100kW na brc super 140kW) no i sie zaczęła jazda Neutral

niestety na mojej szczecińskiej betonowej wsi, nikt nie potrafi blosa podregulować (tj instalacji z blosem). najwodoczniej sam coś źle teraz robię.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
tomaszsz
*
*


Dołączył: Aug 28, 2007
Posty: 29
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Sty 15, 2008 18:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mój dodge qurcze też pali 23 w mieście, coś jest nie tak. Żre jak smok, komputer pokazuje średnią 17,5 a z tankowania wychodzi 22-23. A fakt faktem że na gazie auto nie ma kopyta, przy wciskaniu gazu na maks zachowuje się jak polonez Smile Zanim wybiorę się do luky'ego , może jakieś pomysły na szybki test ? Gazownia niesekwencyjna.
_________________
Tomek
Dodge Grand Caravan '96 3,8 LPG Gold edition
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adam77
*
*


Dołączył: Jul 07, 2007
Posty: 216
Skąd: Bielawa.Windstar 3.0l 95r+gaz

PostWysłany: Wto Sty 15, 2008 20:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Test czego?
Wiesz ile może być przyczyn : zle dobrany mikser , parownik , zle ustawiony skład mieszanki....
No i napisz co ty masz tam wsadzone, ile ma lat instalacja lub ile juz przejechałeś tys/km na niej.
_________________
Windstar 3.0L 95r+ LPG D.T.
Scorpio 2.9L 93r+ Blos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Sty 15, 2008 20:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tomaszsz napisał:
Mój dodge qurcze też pali 23 w mieście, coś jest nie tak. Żre jak smok, komputer pokazuje średnią 17,5 a z tankowania wychodzi 22-23. A fakt faktem że na gazie auto nie ma kopyta, przy wciskaniu gazu na maks zachowuje się jak polonez Smile Zanim wybiorę się do luky'ego , może jakieś pomysły na szybki test ? Gazownia niesekwencyjna.


A na benzynie to ile on ci pali? bo może bardziej opłacalna jest u ciebie jazda na benzynie.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sro Sty 16, 2008 0:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie no Panowie .. jakby mój jeździł jak polonez tobym go już dawno sprzedał.

że jeździ sie nim jak promem kosmicznym (oczywiście po zmianie na blosa) to dlatego jeszcze do niego dopłacam Wink

jedynie martwi mnie to spalanie Neutral

pokręciłem śrubami na blosie i mam teraz efekt takie ze na wolnych lub na D na światłach mieszanka mi sie zmienia szybko z ubogiej na bogata, przy lekkim dodaniu gazu (bardzo delikatnie) mieszanka idzie na moment na bogata, po czym spada na uboższa i zaczyna znowu "latać" lecz już mniej regularnie.
przy mocniejszym depnięciu (gdzieś na 50% zakresu otwarcia przepustnicy) ma bogata do momentu lekkiego odpuszczenia.


spalanie jak pisałem - ~22
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
adam77
*
*


Dołączył: Jul 07, 2007
Posty: 216
Skąd: Bielawa.Windstar 3.0l 95r+gaz

PostWysłany: Sro Sty 16, 2008 16:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiesz mi sie wydaje że masz wszystko w normie , ja w scorpio 2,9 też mam blosa i ten niby AFR na diodach i mam podobnie , przy odpuszczeniu gazu zubaża sie i to tak ma być (to tylko 2-gen.) . no i spalanie oscyluje miedzy 16-17l w cyklu miejskim. Musisz sie chyba z tym pogodzić Very Happy
_________________
Windstar 3.0L 95r+ LPG D.T.
Scorpio 2.9L 93r+ Blos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sro Sty 16, 2008 22:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bym się pogodził, gdybym przez wcześniejszy rok nie miał spalania rzędu 18l ... Neutral przy spokojnej jeździe ~16-17 w mieście. ostrzej jeździłem to do 20 max do 21 wskakiwało .. no chyba ze za ostro go katuje...

chyba kupie sobie hitlerowskiego traktora zamiast tego promu kosmicznego Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
adam77
*
*


Dołączył: Jul 07, 2007
Posty: 216
Skąd: Bielawa.Windstar 3.0l 95r+gaz

PostWysłany: Czw Sty 17, 2008 21:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A testowałes go na trasie ile spalił? mój pali tak przy 120km/h 12l LPG sekw.
_________________
Windstar 3.0L 95r+ LPG D.T.
Scorpio 2.9L 93r+ Blos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 9:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

adam77 napisał:
A testowałes go na trasie ile spalił? mój pali tak przy 120km/h 12l LPG sekw.


to bardzo dobry wynik
a co spalania w miescie-to tak jak pisalem juz zalezy od jazdy-wylaczajcie klime tez-np klimatyzaja dziala przy nawiewie na szybe-jesli nie ma takiej potrzeby to nadmuch kierujcie tylko na nogi-wtedy pompa klimy jest wylaczona.

auta klasy sredniej pala po 14-17l na miescie-wiec jak minivan pali pod 20l to moze byc to calkiem normalne-jesli jeszcze masz blosa lub 2 generacji to wlasnie na miescie jest wyczuwalna roznica.

i tak jak napisal adam najlepsza wytyczna jest przelitrazowanie na trasie
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
adam77
*
*


Dołączył: Jul 07, 2007
Posty: 216
Skąd: Bielawa.Windstar 3.0l 95r+gaz

PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 16:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tez mysle że to dobry winik skoro benzyny przy tej samej predkości palił 10L. No i już Check sie nie pali, powalczyłem troche z ustawieniami i jak dotąd jest OK.Tylko mam jeden problem strasznie smierdzi mi takim olejem który osadza sie np. w parowniku, z wtryskiwaczy Confused
_________________
Windstar 3.0L 95r+ LPG D.T.
Scorpio 2.9L 93r+ Blos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 22:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

adam77 napisał:
Tez mysle że to dobry winik skoro benzyny przy tej samej predkości palił 10L. No i już Check sie nie pali, powalczyłem troche z ustawieniami i jak dotąd jest OK.Tylko mam jeden problem strasznie smierdzi mi takim olejem który osadza sie np. w parowniku, z wtryskiwaczy Confused


"obwachaj" dobrze reduktor
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sob Sty 19, 2008 13:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

trasa - 12-13l, przy 160 - ~15l

nic nie miałbym do tego spalania gdyby mnie nie przyzwyczaił do o kilka l mniejszego picia...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
adam77
*
*


Dołączył: Jul 07, 2007
Posty: 216
Skąd: Bielawa.Windstar 3.0l 95r+gaz

PostWysłany: Sob Sty 19, 2008 17:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
"obwachaj" dobrze reduktor


Luky niuchałem dobrze smierdzi z wtryskiwaczy. Question

Cytat:
dubelt


A powiedz mi na jakim ustawieniu nawiewów jezdzisz, bo sam zuważyłem że jazda bez klimy w cyklu miejskim to jakies w moim przypadku 1-1,5L mniej gazu.
_________________
Windstar 3.0L 95r+ LPG D.T.
Scorpio 2.9L 93r+ Blos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 0:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nogi , nogi i środek.
ogólnie klima jest off z uwagi na brak czynnika Smile (nie zdążyłem w lato zawieźć chłodnicy do przespawania Neutral )

jakbym nie ustawił to klima nie ma prawa się załączyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pon Sty 21, 2008 12:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

adam77 napisał:
Cytat:
"obwachaj" dobrze reduktor


Luky niuchałem dobrze smierdzi z wtryskiwaczy. Question



poruszaj wezykami-sprawdz czy ktoras opaska nie przepuszcza
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
adam77
*
*


Dołączył: Jul 07, 2007
Posty: 216
Skąd: Bielawa.Windstar 3.0l 95r+gaz

PostWysłany: Pon Sty 21, 2008 21:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Opaski sprawdzałem i bardzo ciasno siedzą , z resztą sam wiesz jak je sie zakłada cięzko Wink , może na wiosne umówimy się na I przeglad to zerkniesz wachowym okiem. A jak narazie to zadowolony jestem z instalacji.
_________________
Windstar 3.0L 95r+ LPG D.T.
Scorpio 2.9L 93r+ Blos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Wto Sty 22, 2008 13:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

adam77 napisał:
Opaski sprawdzałem i bardzo ciasno siedzą , z resztą sam wiesz jak je sie zakłada cięzko Wink , może na wiosne umówimy się na I przeglad to zerkniesz wachowym okiem. A jak narazie to zadowolony jestem z instalacji.


nie ma problemu
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
romeo
*
*


Dołączył: Mar 06, 2008
Posty: 15
Skąd: warm-mazurskie

PostWysłany: Nie Mar 09, 2008 19:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam wszystkich zadowolonych ze swoich instalacji lpg Smile mam chevi lumine z silnikiem 3.1 z 92 roku.jezeli o spalanie chodzi to chyba ja mam najwiekszy problem w cyklu mieszanym na 35 litrach gazu robie az 90 mil wymieniłem swiece , przewody , filtr powietrza , kopułke i palec mówili mi ze to koniecznosc wymieniłem reduktor na brc 140 i dalej jest problem.ustawili mi auto na analizatorze spalin i to wygląda tak samo 90 mil na zbiorniku.zrobiłem teraz głowice,t.j.gniazda ,zawory i wszystko po kapitalnym remoncie mam nadzieje ze teraz cos da sie zrobić bo powoli trace nadzieje.niestety ciezko jest z fachowcami od lpg ,do irlandi uciekli czy co ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pon Mar 10, 2008 18:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdz kat wyprzedzenia zaplonu, musi byc ok 15 stopni przy zblokowanym komputerze.

zeby zblokowac komputer musisz podlaczyc mase do wolnego konektorka znajdujacego sie na wiazce w komorze silnika od strony pasazera blsko blotnika i kielicha trzymajacego amortyzator
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Sie 13, 2008 15:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem jeszcze taki problem: przy pracy na benzynie ale wyłączonym gazie [ale nie w stanie gotowosci tylko calkowitym] lambda pracuje jak nalezy 0.2-0.75 w gore i w dół...po włączeniu gazu czyli stan gotowosci ale praca na benzynie, w programie znikaja wskazania sondy, czyli jest 0.0... :/
Po załączeniu się gazu sonda czasami cos tam wskazuje, ale jest to okolo 0.0-0.20

No więc, trochę doszedłem do ładu z instalacją...co się okazało...instalatorzy źle podpięli sondę więc stąd te problemy, oni odcieli oryginalną i zmostkowali poprzez komputer LPG gdzie takie podłączenie służy przy emulacji...przywróciłem oryginalne podłączenie i podpiąłem sondę jak należy, czyli jednym fioletowym przewodem.

Inny problem, to było trudne odpalanie po dłuższym postoju, okazało się, że uciekał gaz przez wężyk podciśnienia z reduktora do kolektora i go zalewało i jest to czesto wystepujący problem w reduktorach OMVL...wymiana membran i uszczelek w reduktorze rozwiązała ten problem.
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group