www.asu.pl :: Zobacz temat - ilość płynu w zbiorniczku wyrównawczym
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ilość płynu w zbiorniczku wyrównawczym

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
jaca
*
*


Dołączył: Jul 24, 2007
Posty: 16

PostWysłany: Czw Sie 02, 2007 21:56    Temat postu: ilość płynu w zbiorniczku wyrównawczym Odpowiedz z cytatem

witam !
mam pytanko,czy poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym powinien się zmieniać jak wszystko jet ok czy tylko jak się zabardzo auto przegrzeje,u mnie na zimnym i na rozgrzanym poziom płynu jest taki sam czy to może nieszczelność układu? a może tak ma być?
chrysler town&country 3,8 lxi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
arczi
*
*


Dołączył: Jun 03, 2007
Posty: 46
Skąd: Iłowa /k Ĺťagania

PostWysłany: Czw Sie 02, 2007 23:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie rozumiem, albo głupi jestem, masz na zimnym silniku i gorącym taki sam stan płynu? i twierdzisz że to nieszczelność? przecież wszystko co się ogrzewa zwiększa swoją objeość, tego i uczą w pierwszym roku fizyki w szkole, ale co tu uczyć Shocked korek jest jednocześnie zaworem bezpieczeństwa, i w razie dużego ciśnienia a jednocześnie nadmiaru płynu, w wyniku podwyższonej temperatury wyparuje on lub wycieknie poprzez rurke od nadmiaru Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 0:58    Temat postu: Re: ilość płynu w zbiorniczku wyrównawczym Odpowiedz z cytatem

jaca napisał:
witam !
mam pytanko,czy poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym powinien się zmieniać jak wszystko jet ok czy tylko jak się zabardzo auto przegrzeje,u mnie na zimnym i na rozgrzanym poziom płynu jest taki sam czy to może nieszczelność układu? a może tak ma być?
chrysler town&country 3,8 lxi


Pod korkiem chłodnicy ma być pełno płynu. Korek jest zaworkiem, który przepuszcza po nagrzaniu nadmiar do zbironiczka - gumowy wężyk. Jeśli przegrzewa się układ wzrasta bardzo mocno poziom w zbiorniczku i rurką przy korku ucieka na zewnątrz. Podczas normalnej pracy jak w zbiorniczku jest na minimum przy zimnym silniku, to przy rozgrzanym wzrasta do połowy - tak jest u mnie. To normalne zjawisko. Trzeba tylko dbać o poziom w zbiorniczku pomiędzy min a maks. Przyjrzyj się na pewno poziom się nieco zmienia. Ot cała filozofia Smile
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 7:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przewaznie na zbiorniczkach wyrownawczych sa dwie widoczne kreski,pierwsza COLD druga HOT i jesli wszystko z ukladem jest ok. to w tych granicach pracuje poziom plynu,nic nie musi wyciekac na zewnatrz.Mnie juz blisko 2 lata tak sie plyn zachowuje,nic nie dolewalem
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 10:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie sie tak zachwouje kilkanascie lat w kilku autach:) jak pisz jedi_v jesli masz w zakresie znacznikow to wszystko ok. w zimie moze byc go z rana nieco mniej ,a w upaly nieco wiecej.po jezdzie wiecej ,a przed mniej. to przez rozszerzalnosc cieplna cieczy jak i tez naczyn(blok,chlodnica) w jakich ona krazy:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 10:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
Przewaznie na zbiorniczkach wyrownawczych sa dwie widoczne kreski,pierwsza COLD druga HOT i jesli wszystko z ukladem jest ok. to w tych granicach pracuje poziom plynu,nic nie musi wyciekac na zewnatrz.Mnie juz blisko 2 lata tak sie plyn zachowuje,nic nie dolewalem


A w moim jest tylko min i maks... pewnie w amerykańcach pełnokriwstych jest cold i hot Smile
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 11:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie kaz amerykancom glowkowac co to min, i max. Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sro Sie 08, 2007 15:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tomaj napisał:
JEDI_V napisał:
Przewaznie na zbiorniczkach wyrownawczych sa dwie widoczne kreski,pierwsza COLD druga HOT i jesli wszystko z ukladem jest ok. to w tych granicach pracuje poziom plynu,nic nie musi wyciekac na zewnatrz.Mnie juz blisko 2 lata tak sie plyn zachowuje,nic nie dolewalem


A w moim jest tylko min i maks... pewnie w amerykańcach pełnokriwstych jest cold i hot Smile

Niema się co zamartwiać może ktoś wcześniej wymieniał zbiorniczek i włożył od WW-GENA bo za amerykanem nie chciało mu się latać.

Very Happy
Pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group