www.asu.pl :: Zobacz temat - stukanie w silniku :(
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

stukanie w silniku :(

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
pigelot
*
*


Dołączył: Jul 12, 2006
Posty: 71
Skąd: Londyn - Gorlice

PostWysłany: Sob Maj 05, 2007 21:51    Temat postu: stukanie w silniku :( Odpowiedz z cytatem

Witam.
Od niedawna zacząłem słyszeć w moim silniku dziwne stuki trzeba się wsłuchać i słychać równomierne stukanie. Czasami nie słychać ale nie ma reguły. Samochód ma przejechane 130.000 i silnik jest na Castrol GTX Magnatec 10W-40.
Czytałem na forum że może to być wina hydraulicznego systemu regulacji zaworów.
Teraz mam pytanko.
Zbliża mi sie wymiana oleju może zalać inny ale jaki?(czy to pomoże)
I drugie obecnie nie mam nie w Polsce i nie mam możliwości wymiany popychaczy(jeżeli była by to ich wina) wiec ile mogę z tym jeździć ?
Jeżeli bym wymieniał popychacze to co przy okazji jeszcze można powymieniać lub zreperować.
Może głupie pytanie ale ile popychaczy znajduje sie w moim silniku
czy po dwa na każdy cylinder?)

Dzieki za wszelka pomoc!!!!!

---------------------------------------------
Voyager 2.4 rok2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sob Maj 05, 2007 22:03    Temat postu: 2.4 Odpowiedz z cytatem

Zalanie oleju np. mineralnego moze wyciszyc prace silnika ale lepiej byloby naprawic usterke niz tylko odwlekac ja. Na stukajacym liftersie mozna przejechac mnostwo kilometrow wiec nie ma obawy ze silnik juz nie nadaje sie do jazdy. Nie pamietam ile tam jest zaworow na cylinder, a nie mam programu ze soba Confused

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pigelot
*
*


Dołączył: Jul 12, 2006
Posty: 71
Skąd: Londyn - Gorlice

PostWysłany: Sro Lip 11, 2007 18:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

HI.
A jeżeli zdecyduje się na wymianę to czy muszę ściągać głowice czy można to zrobić od góry bez ściągania głowicy???

Narka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Lip 12, 2007 0:24    Temat postu: glowica Odpowiedz z cytatem

glowica w gore
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Lip 12, 2007 5:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Głowice!!!??? ,a nie tak czasami pokrywe zaworow,przeciez popychacze sa pod dzwigienkami Shocked
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Lip 12, 2007 8:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rafał a w 3,3L też głowice chyba trzeba zwalać? bo w 3,0 na bank nie bo wymieniałem
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Lip 12, 2007 12:13    Temat postu: V Odpowiedz z cytatem

w V6 czesto jest dostep bo jak sciagniesz kolektor to je widzisz. W silnikach rzedowych przewaznie trzeba sciagac glowice.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Lip 12, 2007 12:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to jednak ford ma lepsze rozwiazania niz reszta,wystarczy pokrywe sciagnac i po klopocie
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group