www.asu.pl :: Zobacz temat - Geometria kol przednich w Mercury Villager
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Geometria kol przednich w Mercury Villager

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Sro Maj 24, 2006 18:57    Temat postu: Geometria kol przednich w Mercury Villager Odpowiedz z cytatem

Witam mam problem z przodem ,zdziera mi opony od srodka niewiem odczego to sie stalo bo wczesniej tego niebylo czy ktos morze naten temat cos powiedziec ? Jeszcze jedno bylem dzis na ustawieniu zbierznosci ,i stwierdzili ze nic niezrobia bo niemaja parametrow do mercurego villagera ,i tu prosba czy ktos morze mi podac jakies dane na temat ustawien przodu mercurego villagra .DZIEKI POZDRAW
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Maj 25, 2006 17:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

obdzwon serwisy nissana bo villager to jest to samo co nissan quest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 16:09    Temat postu: Re: Geometria kol przednich w Mercury Villager Odpowiedz z cytatem

alladyn napisał:
Jeszcze jedno bylem dzis na ustawieniu zbierznosci ,i stwierdzili ze nic niezrobia bo niemaja parametrow do mercurego villagera ,i tu prosba czy ktos morze mi podac jakies dane na temat ustawien przodu mercurego villagra .DZIEKI POZDRAW


I jak znalazłeś parametry do zbiezności do tego samochodu? U mnie ustawiali tydzień temu na pałe bo tez nie mieli parametrów, jak narazie wydaje się ok tylko kierownica lekko przekręcona w lewo.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 16:27    Temat postu: zbierznosc Odpowiedz z cytatem

Witam ustawili tez na pale jest dobrze kierownica odbija dobrze wszystko jest O:K POZDRAWIAM Lutek napisz czy robiles ten kolektor wydechu ,w twoim vilagerku .Napisz co tam zrobiles ,i jak to wszystko przebiega.POZDRAWIAM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 16:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak zrobiłem ten tylni kolektor, mechanik do którego oddałem samochód żeby usunąć tą usterke sciągna tylnia głowice i wykręcił 4 urwane szpilki, póżniej to poskładał na nowych uszczelkach. Oprócz tego wymienił pasek rozrządu, pompe wody i termostat. Zrobiłem przeszło 1000mil i narazie jest dobrze. Oprócz tego wymieniałem tylnie cylinderki bo jeden puscił i o mało nie spowodowałbym kolizji przez to, wymieniałem tez lewa koncówke bo była już na wypadnięciu i dlatego ustawiali mi zbieżność. Założyłem też gazową instalacje sekwencyjną Zenith ale mam problem ze swięcącą się kontrolka check engine kiedy przełączy się na gaz. Pozatym rozkoszuje się jazą tym samochodzikiem.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 20:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witaj Alladyn w klubie jedynie slusznej motoryzacji. Wink


a tak na przyszlosc, wchodzac do swojego profilu dopisz informacje skad pochodzisz - wtedy mozna podsunac najblizszy warsztat ktory zdobyl nasze uznanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Pon Lut 26, 2007 12:02    Temat postu: zbierznosc Odpowiedz z cytatem

Siemasz Falkon.Wiesz ztym warsztatem ,intecja dobra ale niemorzliwa ,bo ja mieszkam w niemczech ,ale dzieki za propozycje.POZDRAWIAM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Maj 11, 2007 20:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzis wymieniałem półosie, łożysko w prawym kole, sworznie i prawa końcówke w tym samym warsztacie w którym ustawiali mi zbieżność pod koniec lutego. Po tym pierwszym ustawieniu samochód lekko sciągał w lewo. Dziś po tych wymianach znów podpieli swoje komputerowe przyrządy i że nie mieli w komputerze danych Villagera to zasugerowałem im Voyagera i tak tez ustawili. Po wyjechaniu z warszatu okazuje się że dalej ściąga w lewo a kierownica jest przekręcona w prawo o 2stopnie. Panowie cholera czy bez tych danych w tym ich komputerze nie można poprawnie ustawic zbieżności w tym samochodzie?
Wkurzam się bo juz wszytsko wymieniłem co trzeba w tym samochodzie a tu taki detal jak sciąganie w lewo

Jeszcze jedno czy te parametry można tłumaczyć jak:
wheelbase (mm): 2,847, rozstaw osi
front track (mm): 1,608, rozstaw kół przednich
rear track (mm): 1,608 rozstaw kół tylnich
Bo rzekomo zeby ci fachowcy mogli ustawić dobrze zbieżność na swoim komputerze to potrzebują te parametry.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Sob Maj 12, 2007 22:10    Temat postu: zbierznosc Odpowiedz z cytatem

Czesc lutek juz ci napisalem w meilu otych parametrach ze znimi jest ciezko ,a powiedz mi jeszcze poco wymieniales polosie.pozdrawiam
_________________
MERCURY VILLAGER FULL OPCJA 3.0 95r Sprzedany .Nowy nabytek CHRYSLER T&C 3.8 95.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Maj 13, 2007 1:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Będe jeszcze musiał wymienić drążki kierownicze bo dziś wyszło na szarpakach że są delikatne luzy.
Półosie wymieniałem bo przeguby tyrkotały a poza tym się okazało że to łożysko na prawej półosi się kończyło i to ono chyba szumiało ale też wymieniłem łożysko w prawym kole jak już miałem wszystko rozgrzebane.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Maj 20, 2007 16:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Alladyn i jak opon już u ciebie nie tnie od środka?
Pytam bo u mnie jest chyba coś nie tak z geometrią, goście po ostatnim ustawieniu zbieżności dali mi wydruk z komputera tutaj jest zdjęcie tego wydruku http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ee44b204066cd4bf.html

Jako samochód bazowy podany był Voyager bo jak wiadomo nie mieli Villagera/Queast w bazie.
o ile pomiar był dobrze wykonany w co do końca nie jestem przekonany bo robił go młody gostek to widać że są znaczne różnice w katach pomiędzy lewą i prawa stroną.
Na forum Villagera i Queasta na Yahoo udało mi się uzyskać parametry to geometri i powinny byc takie:
Przód
Kąt pochylenia -0°27 to 1°03
kąt wyprzedzenia 0°03 to 1°33
i chyba zbieżność Toe-in A-B (mm) 2-4 , jeśli się mylę to mnie poprawcie


Tył
kąt 0° +- 15'
Toe-in (mm) A-B 0 +- 4.0 (0 +- 0.157 in.)



Tył tez nie wygląda dobrze na tym wydruku, prawda?
Powiedcie jeszcze jak te parametry zbieżności w mm przestawić na stopnie? chyba że dobry fachowiec od zawieszenia będzie wiedział o co chodzi?

Z tego co piszą na tym forum Yahoo to kąta pocylenia i wyprzedzenia się nie reguluje w tych samochodach ale można użyć takich specjalnych pokrzywionych śrub do przestawienia kata pochylenia nawet do 2 stopni
http://tiny.pl/dbc9

Co o tym myślicie? Miał ktoś z was doczynienia z takimi śrubami?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Maj 20, 2007 20:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tutaj zamieszczam lepsze zdjęcie tych śrub

_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Czw Maj 24, 2007 9:01    Temat postu: opony Villager Odpowiedz z cytatem

Witam umnie nawet grama nie zdziera i tak jak ci pisalem ustawili na zero i fajera super odbija i opon ni gryzie .POZDRAWIAM
_________________
MERCURY VILLAGER FULL OPCJA 3.0 95r Sprzedany .Nowy nabytek CHRYSLER T&C 3.8 95.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group