www.asu.pl :: Zobacz temat - Byk 24 duratec nie wkręca się pow.4000obr
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Byk 24 duratec nie wkręca się pow.4000obr

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Piotras
*
*


Dołączył: Mar 22, 2007
Posty: 10

PostWysłany: Czw Mar 22, 2007 22:10    Temat postu: Byk 24 duratec nie wkręca się pow.4000obr Odpowiedz z cytatem

witam wsztstkich mam Byka 24v Duratec 96r chodził ładnie ale coś sie stało bo nie wchodzi powyżej 4000 obr. Co to moż być>Cz może to czujnik na wale,a jak tak co co z tym zrobić -może wystarczy coś przeczyścić. mam jescze pytanie- nie mam z przodu świateł postojowych a tych malutkich żaróweczek w lampach nie widze-napiszcie co i jak.Acha i do czego służ overdrive bo jak go naciskam to nic sie nie dzieje .Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Czw Mar 22, 2007 22:26    Temat postu: Re: Byk 24 duratec nie wkręca się pow.4000obr Odpowiedz z cytatem

Piotras napisał:
witam wsztstkich mam Byka 24v Duratec 96r chodził ładnie ale coś sie stało bo nie wchodzi powyżej 4000 obr. Co to moż być>Cz może to czujnik na wale,a jak tak co co z tym zrobić -może wystarczy coś przeczyścić. mam jescze pytanie- nie mam z przodu świateł postojowych a tych malutkich żaróweczek w lampach nie widze-napiszcie co i jak.Acha i do czego służ overdrive bo jak go naciskam to nic sie nie dzieje .Pozdro


overdrive powinien redukowac ci biegi do trzech - funkcja przydatna przy duzym obciazeniu, jezdzie w gorach, itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotras
*
*


Dołączył: Mar 22, 2007
Posty: 10

PostWysłany: Czw Mar 22, 2007 22:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aha to moze dlatego nie odczułem tego od razu po włączeniu, a czy powinna być od tego jakaś kontrolka ,czy na przykład po przypadkowym włączeniu zostaje tylko ucho i obrotomierz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Czw Mar 22, 2007 22:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Piotras napisał:
aha to moze dlatego nie odczułem tego od razu po włączeniu, a czy powinna być od tego jakaś kontrolka ,czy na przykład po przypadkowym włączeniu zostaje tylko ucho i obrotomierz


u mnie overdrive wlacza sie przyciskiem na panelu gdzie jest sterowanie wycieraczkami (przycisk podswietla sie na zielono - w dzien slabo widoczne) u mnie po wlaczeniu tego przycisku momentalnie czuc roznice wiec nie musze patrzec na obrotomierz:) przy kazdyn rozruchu silnika ta funkcja sie kasuje ( u mnie) i trzeba ja wlaczac przyciskiem na nowo - tej funkcji mozna uzywac w czasie jazdy, nie trzeba zatrzymywac pojazdu do jej wlaczenia/wylaczenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotras
*
*


Dołączył: Mar 22, 2007
Posty: 10

PostWysłany: Czw Mar 22, 2007 23:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięki szachy teraz już wiem troche więcej,włącze sobie to jeszcze raz podczas jazdy i zobacze co sie bedzie dziać,może wcześniej za wolno jechałem zeby odczuć różnicę
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 6:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co wiem to overdrive powoduje redukcje ale obrotow(co jak nadbieg)
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 7:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
Z tego co wiem to overdrive powoduje redukcje ale obrotow(co jak nadbieg)


mozliwe ale u mnie jak jade na overdrive to mam tylko trzy biegi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 21:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli mam rozumiec ze masz na wyswietlaczu - 1, 2, 3 D, (D), R, P ?

...w tym przypadku ktory podalem masz cztery biegi a overdrive wrzucasz przy spokojnej jezdzie na autostradzie lub drodze szybkiego ruchu aby obnizyc predkosc obrotowa silnika - dokladnie jak mowi jedi.

...chyba ze masz inny wynalazek Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 22:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

falkon napisał:
czyli mam rozumiec ze masz na wyswietlaczu - 1, 2, 3 D, (D), R, P ?

...w tym przypadku ktory podalem masz cztery biegi a overdrive wrzucasz przy spokojnej jezdzie na autostradzie lub drodze szybkiego ruchu aby obnizyc predkosc obrotowa silnika - dokladnie jak mowi jedi.

...chyba ze masz inny wynalazek Confused


ja na wyswietlaczu mam tylko:
P R N (D) 3 L
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 22:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no tak, L- low - czyli odpowiednik jedynki do wyjezdzania z kopnego sniegu, potem blokada do trzeciego biegu wlacznie - 3 i overdrive - ciekawe Shocked

sama zaroweczka to nie klopot, ale jesli po wrzuceniu overdrive obroty silnika nie spadaja to juz gorzej - albo multiswitch nawalil albo czujnik OVD siadl - cos jak u mnie czujnik lock-up'u.


Ostatnio zmieniony przez falkon dnia Pią Mar 23, 2007 22:36, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 22:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

falkon napisał:
no tak, L- low - czyli odpowiednik jedynki do wyjezdzania z kopnego sniegu, potem blokada do trzeciego biegu wlacznie - 3 i overdrive - ciekawe Shocked


i wlacznik przy wycieraczkach do wylaczania trybu overdrive - i robia sie trzy biegi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 22:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...czekaj, czekaj - to przy wycieraczkach to nie czsami cruise control?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 22:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

falkon napisał:
...czekaj, czekaj - to przy wycieraczkach to nie czsami cruise control?


nie wyraznie jest napisane na przycisku O/D OFF
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 22:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No wiec sama zaroweczka to nie klopot, ale jesli po wrzuceniu overdrive obroty silnika nie spadaja to juz gorzej - albo multiswitch nawalil albo czujnik OVD siadl - cos jak u mnie czujnik lock-up'u.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 0:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szachy1000 napisał:


u mnie overdrive wlacza sie przyciskiem na panelu gdzie jest sterowanie wycieraczkami (przycisk podswietla sie na zielono - w dzien slabo widoczne) u mnie po wlaczeniu tego przycisku momentalnie czuc roznice wiec nie musze patrzec na obrotomierz:) przy kazdyn rozruchu silnika ta funkcja sie kasuje ( u mnie) i trzeba ja wlaczac przyciskiem na nowo - tej funkcji mozna uzywac w czasie jazdy, nie trzeba zatrzymywac pojazdu do jej wlaczenia/wylaczenia


Szachy masz na myśli ten przycisk w dzwigni biegów?
To jeśli to przyciśniesz i zapali się kontrolka to powodujesz wyłączenie OD a nie włączenie
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 8:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek34 napisał:
szachy1000 napisał:


u mnie overdrive wlacza sie przyciskiem na panelu gdzie jest sterowanie wycieraczkami (przycisk podswietla sie na zielono - w dzien slabo widoczne) u mnie po wlaczeniu tego przycisku momentalnie czuc roznice wiec nie musze patrzec na obrotomierz:) przy kazdyn rozruchu silnika ta funkcja sie kasuje ( u mnie) i trzeba ja wlaczac przyciskiem na nowo - tej funkcji mozna uzywac w czasie jazdy, nie trzeba zatrzymywac pojazdu do jej wlaczenia/wylaczenia


Szachy masz na myśli ten przycisk w dzwigni biegów?
To jeśli to przyciśniesz i zapali się kontrolka to powodujesz wyłączenie OD a nie włączenie


nie mam zadnego przycisku w dzwigni biegow tylko na desce obok przyciskowdo ogrzewania szyby, wycieraczek, po jego wcisnieciu wylaczana jest funcja overdrive i z 4 robia sie 3 biegi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 10:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szachy1000 napisał:
Lutek34 napisał:
szachy1000 napisał:


u mnie overdrive wlacza sie przyciskiem na panelu gdzie jest sterowanie wycieraczkami (przycisk podswietla sie na zielono - w dzien slabo widoczne) u mnie po wlaczeniu tego przycisku momentalnie czuc roznice wiec nie musze patrzec na obrotomierz:) przy kazdyn rozruchu silnika ta funkcja sie kasuje ( u mnie) i trzeba ja wlaczac przyciskiem na nowo - tej funkcji mozna uzywac w czasie jazdy, nie trzeba zatrzymywac pojazdu do jej wlaczenia/wylaczenia


Szachy masz na myśli ten przycisk w dzwigni biegów?
To jeśli to przyciśniesz i zapali się kontrolka to powodujesz wyłączenie OD a nie włączenie


nie mam zadnego przycisku w dzwigni biegow tylko na desce obok przyciskowdo ogrzewania szyby, wycieraczek, po jego wcisnieciu wylaczana jest funcja overdrive i z 4 robia sie 3 biegi


Ok masz go na desce ale to jest wyłączenie OD, po wciśnieciu tego przycisku kiedy pali się kontrolka nigdzie nie piszę OD OFF?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 11:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek34 napisał:
szachy1000 napisał:
Lutek34 napisał:
szachy1000 napisał:


u mnie overdrive wlacza sie przyciskiem na panelu gdzie jest sterowanie wycieraczkami (przycisk podswietla sie na zielono - w dzien slabo widoczne) u mnie po wlaczeniu tego przycisku momentalnie czuc roznice wiec nie musze patrzec na obrotomierz:) przy kazdyn rozruchu silnika ta funkcja sie kasuje ( u mnie) i trzeba ja wlaczac przyciskiem na nowo - tej funkcji mozna uzywac w czasie jazdy, nie trzeba zatrzymywac pojazdu do jej wlaczenia/wylaczenia


Szachy masz na myśli ten przycisk w dzwigni biegów?
To jeśli to przyciśniesz i zapali się kontrolka to powodujesz wyłączenie OD a nie włączenie


nie mam zadnego przycisku w dzwigni biegow tylko na desce obok przyciskowdo ogrzewania szyby, wycieraczek, po jego wcisnieciu wylaczana jest funcja overdrive i z 4 robia sie 3 biegi


Ok masz go na desce ale to jest wyłączenie OD, po wciśnieciu tego przycisku kiedy pali się kontrolka nigdzie nie piszę OD OFF?

Przeciez wyraznie kilka postow wyzej napisalem ze to jest wylaczenie O/D
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 13:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szachy1000 napisał:


u mnie overdrive wlacza sie przyciskiem na panelu gdzie jest sterowanie wycieraczkami (przycisk podswietla sie na zielono - w dzien slabo widoczne) u mnie po wlaczeniu tego przycisku momentalnie czuc roznice wiec nie musze patrzec na obrotomierz:) przy kazdyn rozruchu silnika ta funkcja sie kasuje ( u mnie) i trzeba ja wlaczac przyciskiem na nowo - tej funkcji mozna uzywac w czasie jazdy, nie trzeba zatrzymywac pojazdu do jej wlaczenia/wylaczenia


Szachy nie będe się z Toba sprzeczał ale piszesz że przyciskiem WŁĄCZASZ OD!!! a tu jest odwrotnie przyciskiem wyłączasz funkcje OD i wtedy skrzynia pracuje w 3 stopniowym trybie.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 13:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek34 napisał:
szachy1000 napisał:


u mnie overdrive wlacza sie przyciskiem na panelu gdzie jest sterowanie wycieraczkami (przycisk podswietla sie na zielono - w dzien slabo widoczne) u mnie po wlaczeniu tego przycisku momentalnie czuc roznice wiec nie musze patrzec na obrotomierz:) przy kazdyn rozruchu silnika ta funkcja sie kasuje ( u mnie) i trzeba ja wlaczac przyciskiem na nowo - tej funkcji mozna uzywac w czasie jazdy, nie trzeba zatrzymywac pojazdu do jej wlaczenia/wylaczenia


Szachy nie będe się z Toba sprzeczał ale piszesz że przyciskiem WŁĄCZASZ OD!!! a tu jest odwrotnie przyciskiem wyłączasz funkcje OD i wtedy skrzynia pracuje w 3 stopniowym trybie.


zauwazylem ze w jednym poscie napisalem wlaczasz a w drugim wylaczasz - poprawnie powinno byc wylaczasz (w pierwszym byla literowka)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group