www.asu.pl :: Zobacz temat - Wymiana el. gumowych w wachaczu
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana el. gumowych w wachaczu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
pestek
*
*


Dołączył: Aug 31, 2006
Posty: 120
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pią Maj 18, 2007 14:23    Temat postu: Wymiana el. gumowych w wachaczu Odpowiedz z cytatem

Witam. Czy wymienia się poszczególne gumy na wachaczu w voyagerze 97'( czy są w sprzedaży) czy też trzeba wymienic cały kompetny wachacz? I od razu pytanie - czy gumę tylnią ( jeśli jest do kupienia osobno) da się wymienic bez wyjmowania wachacza?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pestek
*
*


Dołączył: Aug 31, 2006
Posty: 120
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pią Maj 18, 2007 14:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przepraszam,że nie sprawdziłem Embarassed , gumy są w sklepie asu, ale nadal aktualne jest pytanie odnośnie wymiany- czy trzeba wyciągac wachacz? I od razu dzięki za odpowiedź! Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Pią Maj 18, 2007 15:48    Temat postu: wachacz Odpowiedz z cytatem

Witam niewiem jak jest w vojku ,ale mysle ze bez wyciagniecia wachacza to sie nieobejdzie ,bo zawsze jest jakis problemik np taki jak wprasowywana tuleja gumowo metalowa ,morze w serwisie robia bez sciagania ,ale w warunkach domowych to nawet wskazane zeby go zdjac poniewasz morzna cos S dolic i wtedy sa koszta .POZDRAWIAM
_________________
MERCURY VILLAGER FULL OPCJA 3.0 95r Sprzedany .Nowy nabytek CHRYSLER T&C 3.8 95.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
almado
*
*


Dołączył: Jul 14, 2005
Posty: 597
Skąd: Oława

PostWysłany: Sob Maj 19, 2007 22:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Taka uwaga praktyczna - jak już wyjmiesz ten wahacz, wymień od razu wszystkie gumy niezależnie od ich stanu, w sumie koszta niewielkie a jak jedna z gum jest wyraźnie słabsza od pozostałych to kończy się naprawdę szybko i zaś od nowa robota z wahaczem, potem zbieżność... koszty koszty...
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8, 1993
- sprzedam, 602436559
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pestek
*
*


Dołączył: Aug 31, 2006
Posty: 120
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie Maj 20, 2007 9:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za podpowiedzi. Mam nadzieję, że wymiana tuleji na wachaczu zlikwiduje stuki z którymi od jakiegoś czasu walczę, niestety do tej pory bezskutecznie. Byłem 2 razy u diagnosty na szarpakach, za pierwszym razem padło na drążek, za drugim na łącznik stabilizatora a stukało sobie nadal Evil or Very Mad . Przy ruszaniu kierownicą na postoju, trzymając koło czuc lekkie stuki, ale na podniesionym wcale. Zadzwoniłem do kumpla który też ma voyka i u niego pomogła wymiana tych gum, chociaż też nie było widac wyraźnych luzów. Ale może coś w tym jest bo gdy nie ma deszczu i jest sucho to przy skręcaniu kół na postoju słychac wyraźnie odgłos przesuwania metalu po gumie, jak przy nowych sworzniach gumowych nie posmarowanych, zanim się ułożą. Jak wymienię to dam znac o efektach. Pozdrawiam wszystkich formułowiczów Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Nie Maj 20, 2007 10:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A sprawdzałeś na McPersonach?
Podobne zjawisko miałem w Ducato. Tam rdzewieją łożyska u góry w kielichu i przy skręcie puka. I tak jak pisałeś po podniesieniu do góry koła przestawało. Zdarzyło mi się że nawet ściągał.
_________________
Chrysler 300M 3,5 '99 gaz jedyny w okolicy - już nie
Chrysler Town&Country 3,8 '05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pestek
*
*


Dołączył: Aug 31, 2006
Posty: 120
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie Maj 20, 2007 21:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdzone, z mocowaniem górnym też walczyłem po wymianie amortyzatorów u fachowców , którzy to zapomnieli założyc podkładki i oczywiście samą śrubę przeciągnęło i mocowanie było do wymiany. Generalnie straciłem zaufanie do fachmanów w mojej okolicy, oni uczą się na takich naprawach bo zbyt rzadko mają z voykami do uczynku. Dlatego uczę się na swoim, czasem coś spier.....bo mam zamiar nadal jeździc amerykańcami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Maj 21, 2007 20:20    Temat postu: guma Odpowiedz z cytatem

Gume tylnia da sie wymienic bez wyciagania wahacza. Do przednije musisz go wyciagnac. Wymien odrazu dwie. Sprawdz jak wyglada sworzen. Przednia wymienia sie dosc ciezko bo musisz miec prase.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group