www.asu.pl :: Zobacz temat - chwilowy brak prądu
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

chwilowy brak prądu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Adamko
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 370
Skąd: Ząbki (Wa-wa)

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 10:16    Temat postu: chwilowy brak prądu Odpowiedz z cytatem

czasami gdy odpalam autko po przekreceniu kluczyka wszystkie kontrolki gasną i nic tylko zza włącznika świateł (na desce rozdzielczej po lewej stronie) słychać tyk tyk tyk - by po chwili wszystko wróciło do normy i odpalał jak zawsze . Czasami jednak muszę az odłączyć aku żeby odpalić.
CO TO MOŻE BYĆ - może jakiś przekażnik albo inny chochlik
PZDR ADAMKO.
_________________
CHRYSLER T&C 3,8V6 03' teş SEKWĘKA

(przyjaciel Ĺźubra)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 10:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie sie tak robiło jak miałem zwarcie w akumulatorze, wszystko gasło jak kluczyk przekręciłem, a jak już odpalił było wsio oki...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 15:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a może coś na klemach nie łączy Confused
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 16:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja też to podejżewałem, i tak dokręciłem , że musiałem nowe klemy kupić, bo sie śrubka przekręciła... Laughing
ile latek ma akumulatorek?
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Adamko
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 370
Skąd: Ząbki (Wa-wa)

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 17:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za porady - byłem dzisiaj z aku w warsztacie wszystko w porzadku
dziwi mnie to tykanie za przełacznikiem świateł
aku - 3 lata
_________________
CHRYSLER T&C 3,8V6 03' teş SEKWĘKA

(przyjaciel Ĺźubra)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 18:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wiem jak instensywnie jest używany, ale u mnie po 2 latach aku jest często do wywalenia...
no ale jak byłeś i jest ok...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 18:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...tez na poczatku podejrzewalbym aku ale moze to cos z rozrozrusznikiem - zacina sie w momencie rozruchu i caly prad z aku wali prosto na niego a on ni w zab i stad tykanie?

...taka wolna mysl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Adamko
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 370
Skąd: Ząbki (Wa-wa)

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 19:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rozrusznik odpada bo te tykanie jest spod deski rozdzielczej za włącznikiem świateł jakby jakiś przekażnik lub stycznik - a w tym czasie nie ma wogóle prądu żadna kontrolka sie nie świeci po przekręceniu kluczyka
PZDR.
_________________
CHRYSLER T&C 3,8V6 03' teş SEKWĘKA

(przyjaciel Ĺźubra)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 21:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdż połączenie miedzy akumulatorem a masa auta.
Czasami tam ośniedzieje i przy większym poborze mocy występuje spadk napnięcia.Przy probie uruchomienia napiecie jesczebardziej spada tak ze przekażnik nie ma siły utrzymać i na zmiane łapie i puszcza.
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
almado
*
*


Dołączył: Jul 14, 2005
Posty: 597
Skąd: Oława

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 22:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem to samo kilka dni temu w visionie, 2 razy i to po południu, rano odpala o pierwszego kopa, aku ma pół roku, klemy siedzą dobrze... stawiam na jakąś wilgoć.
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8, 1993
- sprzedam, 602436559
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Adamko
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 370
Skąd: Ząbki (Wa-wa)

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2007 22:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

DZIEKI ZA PODPOWIEDZI -
-co do wilgoci niby nie pada ale z rana jest dość rzeżko
-co do masy jutro popatrze
PZDR. ADAMKO
_________________
CHRYSLER T&C 3,8V6 03' teş SEKWĘKA

(przyjaciel Ĺźubra)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group