www.asu.pl :: Zobacz temat - Filtr K&N do TS 3,8
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Filtr K&N do TS 3,8

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
almado
*
*


Dołączył: Jul 14, 2005
Posty: 597
Skąd: Oława

PostWysłany: Pon Lip 10, 2006 12:59    Temat postu: Filtr K&N do TS 3,8 Odpowiedz z cytatem

Ostatnio przy okazji poszukiwań filtrów do zupełnie innego auta jeden ze sprzedawców pochwalił się, że ma wkłady mokre K&N praktycznie do każdego auta. Z głupia frant zapytałem o taki wkład do pontona i... jest do sprowadzenia za 190 zeta. Sklep internetowy w Stanach (www.knfilters.com) oferuje to cudo za niecałe 40 dolarów, nr katalogowy filtra 33-2202

W związku z powyższym chciałbym zapytać o opinie szanownych forumowiczów nt. wkładów mokrych do amerykanów. Może ktoś ma coś takiego założone? No i jak oceniają pomysł założenia takiego wkładu warsztatowcy?
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8, 1993
- sprzedam, 602436559
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Lip 11, 2006 20:54    Temat postu: filtry Odpowiedz z cytatem

Hmmm. Jak masz zaduzo pieniedzy .... Very Happy Nie znam sie na Tuningu ale taki filtr napewno nie doda ci koni ani nie poprawi pracy silnika a przynajmniej tego nie odczujesz (chyba ze w kieszeni). Lepiej zainwestować w cos przydatnego (klocki, tarcze, elementy zawieszenia, wymiane oleju itp.)

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lip 11, 2006 21:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

takie cos robi sie po obu stronach silnika,bo nie ma sensu wsadzac sportowy filtr jak za silnikiem masz np.2 katalizatory i 2 tlumiki,silnik nagle moze zaczac wiecej palic,w takich tuningach bardzo wazna jest rownowaga miedzy strona ssania i wydechu,umieszczenie poszczegolnych elementow(filtry sportowe,strumienice itp)w odpowiednich odleglosciach i miejscach wzgledem siebie,lepiej zrob tak jak napisal Rafal,zainwestuj w cos seryjnego
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Lip 11, 2006 21:26    Temat postu: filtr Odpowiedz z cytatem

Nic dodac nic ujac.... Very Happy

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 15:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V masz troche racji, i ty ASU rowniez, choc nie do konca. filtr stozkowy ewentualnie wkladka sportowa tej firmy dodaje w autach srednio 3-5km dac sie wycisnac z niego wiecej ale trzeba dalej sie posunac z przeróbkami w silniku. bezposrednio w miejsce katalizatora montuje sie strumienice, a najlepiej to jest wymienic caly tlumik na przelotowy, bo te seryjne maja troche za duzo zakretow. spalanie fakt nieznacznie wzrosnie ale patrzac ze strony wzrostu dynamiki auta. zazwyczaj daje sie jedna strumienice i tlumik sportowy np. mugen. faktem jest tez to ze jest to droga zabawa ale ile przyjemnosi daje Very Happy almado jak bedziesz podkrecal silnik to pisz, troche mechanicznym tuningiem sie interesuje pozdrawiam a i bym zapomnial niejest konieczne po zalozeniu filtra sportowego odetkac wydechu, natomiast jak napisalem wyzej jesli chce sie dalej rasowac to wtedy na poczatku nalezy o tym pomyslec
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 17:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wymiana samej wkladki to ok,bo zmiana dlugosci kanalu dolotowego powietrza moze przyniesc odwrotny efekt od zamierzonego
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
almado
*
*


Dołączył: Jul 14, 2005
Posty: 597
Skąd: Oława

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 23:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie mam w zamiarze specjalnie tuningować mojego poncia, bardziej chodzi mi tutaj o wygodę i upodobania w drobnych czynnościach typu samodzielne czyszczenie filtra powietrza. Jedi, doskonale wiem że za założeniem stożka idzie od cholery zmian w komorze silnika i pod podłogą. Gdybym chciał wyciskać osiągi, bardziej bym myślał o ręcznej skrzyni biegów:), amerykan to mazowiecki w motoryzacji - "siła spokoju" Smile Ściganie się na odcinku 100m to styl właściwy autom innego pochodzenia.

Wkład mokry wg producenta starcza na milion mil, zakładam, ze mój ponton przejedzie na moich tablicach jeszcze jakieś 150 tys. km. Zakładając, że będę wymieniał filtr co 20 tys. km daje mi to 7 wymian. 7*37=249, filtr mokry 200, wychodzi mniej więcej na to samo. W zamian zyskuję możliwość własnoręcznego czyszczenia filtra (taki atawizm, dawniej czyściło się broń Smile ) , nieco ładniejszy gang silnika i wg mojego przypuszczenia przy leniwej amerykańskiej jeździe ze stałą prędkością nieco mniejsze zużycie paliwa. To ostatnie chciałem zweryfikować, stąd moje zapytanie na forum.
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8, 1993
- sprzedam, 602436559
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sob Sie 12, 2006 15:23    Temat postu: filtr Odpowiedz z cytatem

Tak, ale musisz sie z tym liczyc ze z silnika bedzie wydobywac sie "swist" (bedzie bardzies slychac zaciagane powietrze). Straci na tym komfort....

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
proper
*
*


Dołączył: Oct 06, 2004
Posty: 110
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie Sie 13, 2006 19:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

....ale zato jaki odglos jest przy stozku jak sie depnie pedal do podlogi Smile poezja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Sie 13, 2006 20:28    Temat postu: tak Odpowiedz z cytatem

To fakt. Dlatego najlepiej z gory sobie zalozyc na co chcemy sie nastawic.... Albo tak jak ty proper na tuning i zrobic wszystko co sie da w tym kierunku lub na komfort i nie kombinowac. Moim zdaniem np. wstawienie glosniej koncowki basowej do zwyklego auta mija sie z celem... Podobnie ze stozkiem....

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
almado
*
*


Dołączył: Jul 14, 2005
Posty: 597
Skąd: Oława

PostWysłany: Nie Sty 28, 2007 17:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj wstawiłem do visiona wkładkę mokrą K&N, jeszcze do ASU na wymianę amorków i do gazownika na regulację. Strumienica siedzi już dawno w miejscu wypalonego katalizatora... W tej chwili auto pali ok. 13,5 l gazu, za 1000 km zdam relację ze spalania i z odczuć co do zmiany osiągów. Jak będzie dobrze to do poncia też pójdzie wkładka Smile
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8, 1993
- sprzedam, 602436559
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group